• johannessssss

    Johannes offciella gnäll-tråd.

    Istället för att starta 26226 trådar och blanda in mig i andra trådar så räcker det med denna. När jag är gnällsugen så kommer jag till denna tråden och gnäller.

    Så ni som är trötta på mitt gnäll kan ju igonera denna enda tråd.

    ni som vill snacka är välkommna, men ni som vill endast mobba kommer jag mobba sönder totalt tillbaka + anmäla er till mod.

    detta är min tråd.

  • Svar på tråden Johannes offciella gnäll-tråd.
  • puss
    johannessssss skrev 2014-07-10 21:05:37 följande:
    man dömer en människa efter utseende och personlighet.
    Och utseendet kan du inte förändra, alltså...?
  • Anonym (cissi)

    bilden verkar inte funka men det verkade bli en länk. Skitsamma, det var en idolbild av tjejfavoriten Robert Pattinson med röda läppar. Poängen var att det inte är fel på röda läppar i sej.
    http://www.fanpop.com/clubs/robert-pattinson/images/9266391/title/rob-pattinson-wall-wallpaper
    Jag tillhör inte hans fanclub, men massor av tjejer vill ha honom på bild på väggen med röda läppar och allt.

    Jag har läst om dina röda läppar i många trådar nu, det är inte så att dom är irriterade av eksem eller så? Om de bara är friska och vanligt röda så har jag svårt att tro att det skulle vara ett problem. En kille som är varm och har sprungit eller är ivrig har ju också röda läppar.

    Men om det är ett problem för dej, har du provat att använda  grönt coverstick, sånt som man kan sminka över röda blodkärl med? Ser ut som ett grönt läppstift ungefär och ska användas sparsamt i ett tunt lager. Grönt neutraliserar rött, resultatet blir inte grönt utan neutralt.
    Jag tror som sagt inte att det är nån fara med röda läppar men om du själv tycker/ tror det så prova ett sånt, kanske kan det få dej att tycka bättre om din egen spegelbild. Vi tjejer är mer vana att använda mascara osv för att bättra på utseendet, kanske ytligt men ibland känner man sej piggare o snyggare av det och då får man en bättre utstrålning tror jag.

  • johannessssss
    puss skrev 2014-07-10 21:53:38 följande:
    Och utseendet kan du inte förändra, alltså...?
    inshallah imorgon vaknar jag upp som brad pitt.
  • johannessssss
    Anonym (cissi) skrev 2014-07-10 22:58:15 följande:

    bilden verkar inte funka men det verkade bli en länk. Skitsamma, det var en idolbild av tjejfavoriten Robert Pattinson med röda läppar. Poängen var att det inte är fel på röda läppar i sej.
    http://www.fanpop.com/clubs/robert-pattinson/images/9266391/title/rob-pattinson-wall-wallpaper
    Jag tillhör inte hans fanclub, men massor av tjejer vill ha honom på bild på väggen med röda läppar och allt.

    Jag har läst om dina röda läppar i många trådar nu, det är inte så att dom är irriterade av eksem eller så? Om de bara är friska och vanligt röda så har jag svårt att tro att det skulle vara ett problem. En kille som är varm och har sprungit eller är ivrig har ju också röda läppar.

    Men om det är ett problem för dej, har du provat att använda  grönt coverstick, sånt som man kan sminka över röda blodkärl med? Ser ut som ett grönt läppstift ungefär och ska användas sparsamt i ett tunt lager. Grönt neutraliserar rött, resultatet blir inte grönt utan neutralt.
    Jag tror som sagt inte att det är nån fara med röda läppar men om du själv tycker/ tror det så prova ett sånt, kanske kan det få dej att tycka bättre om din egen spegelbild. Vi tjejer är mer vana att använda mascara osv för att bättra på utseendet, kanske ytligt men ibland känner man sej piggare o snyggare av det och då får man en bättre utstrålning tror jag.


    Hur kan du kalla det för röda läppar? Mina är svinröda.

    Och jo, kvinnor bryr sig. Många kvinnor jag pratat med på internet har sagt till mig att läpparna inte ska vara för röda.

    Nej, jag ska inte ta coverstick. En man sminkar sig inte.
  • Bunny on speed

    Cissi: jag nämnde John Francis Daley för TS men tydligen är enda skälet till att HAN fått göka är att han är känd.


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Bunny on speed

    1. Kan du inte lägga upp en bild bara på din mun?

    2. Varför sminkar sig inte en man?

    2,5. Alla tror ju att du har läppstift nu, använd cover så tror de INTE det.


    Bunnies, it must be bunnies!
  • johannessssss
    Bunny on speed skrev 2014-07-10 23:10:56 följande:

    1. Kan du inte lägga upp en bild bara på din mun?

    2. Varför sminkar sig inte en man?

    2,5. Alla tror ju att du har läppstift nu, använd cover så tror de INTE det.


    okej ska gå nu och ta foto. kanske ni får se hela ansiktet.
Svar på tråden Johannes offciella gnäll-tråd.