• johannessssss

    Johannes offciella gnäll-tråd.

    Istället för att starta 26226 trådar och blanda in mig i andra trådar så räcker det med denna. När jag är gnällsugen så kommer jag till denna tråden och gnäller.

    Så ni som är trötta på mitt gnäll kan ju igonera denna enda tråd.

    ni som vill snacka är välkommna, men ni som vill endast mobba kommer jag mobba sönder totalt tillbaka + anmäla er till mod.

    detta är min tråd.

  • Svar på tråden Johannes offciella gnäll-tråd.
  • johannessssss

    alltså varför i helvete kan man inte ändra sina inlägg?

    menade *en kvinna är intreserad av att höra ens ursäkter till varför man är oskuld, oskuld som oskuld liksom, vi är losers som tjejer inte vill ta på ens med tång! vi är det värsta som finns enligt tjejer, loser killar. vi äcklar dom

  • johannessssss

    i hur många fall har man sett, hört en kille som är smal, röda läppar, liten kuk, kass på att prata, oskuld, fått tjej?

    NOLL!

    för många svagheter = kört.

    även om en tjej erbjöd sig till mig så hade jag nekat henne....pga synd för henne att ligga med en sådan äcklig kille, bättre att söta nicklas knullar henne.

  • johannessssss

    jag svarar inte ens när tjejer hälsar.

    jag har aldrig pratat med en tjej utöver på ett skol, jobb, läkar, familje aktigt sätt.

    har försökt pratat med några på internet, men dom skriver att jag är ful, konstig, udda och en jävla loser (pga oskuld). så jag gav upp och bad om ursäkt för att jag störde detta kvinno folk som har superkrafter.

    att vara ensam hela livet är något endast starka människor klarar av. jag borde få en guld-medalj.

  • johannessssss

    alltså hahahha, varför raggar värdelösa killar på tjejer? vad vill dom uppnå? jag har iaf självinsikten att hålla mig undan och gömma mig eftersom jag inte förtjännar att visa upp mig.

    jag är en patetisk kille som aldrig kommer få ligga, precis som jessica sa till mig när jag var 15 år, det var spiken i kistan för mitt redan värdelösa självförtroende.

    tjejer dömer en kille efter: utseende, social status. det finns ju inget annat sätt att döma.

    med utseende och social status så kommer personligheten då man utvecklas av att folk vill vara med en.

    har man inget av det så blir man ensam och då utvecklar man icke sin personlighet.

    faktum är att löjligt många killar idag ser bra ut i tjejers ögon, mycket o välja på för tjejerna. vi fula är utsorterade. bara ett fåtal av de fula lyckas...

  • Anonym (anonym)
    johannessssss skrev 2014-07-25 22:15:58 följande:
    alltså hahahha, varför raggar värdelösa killar på tjejer? vad vill dom uppnå? jag har iaf självinsikten att hålla mig undan och gömma mig eftersom jag inte förtjännar att visa upp mig.

    jag är en patetisk kille som aldrig kommer få ligga, precis som jessica sa till mig när jag var 15 år, det var spiken i kistan för mitt redan värdelösa självförtroende.

    tjejer dömer en kille efter: utseende, social status. det finns ju inget annat sätt att döma.

    med utseende och social status så kommer personligheten då man utvecklas av att folk vill vara med en.

    har man inget av det så blir man ensam och då utvecklar man icke sin personlighet.

    faktum är att löjligt många killar idag ser bra ut i tjejers ögon, mycket o välja på för tjejerna. vi fula är utsorterade. bara ett fåtal av de fula lyckas...
    Det någon sa när du var 15 år är inget som gäller när du är var det 23 år?
    Då var då nu är nu det som sagts för länge sedan är inget man ska bry sig den man var var när man var 15 år är inte den samma man är när man är 20 år eller när man är 30 år.
  • Bunny on speed

    När jag var 24 sa en kille på gatan "fy fan vad du är ful". Tror du jag bryr mig om det nu Johanness?


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Anonym (.:.)
    johannessssss skrev 2014-07-25 22:10:35 följande:

    jag svarar inte ens när tjejer hälsar.

    jag har aldrig pratat med en tjej utöver på ett skol, jobb, läkar, familje aktigt sätt.

    har försökt pratat med några på internet, men dom skriver att jag är ful, konstig, udda och en jävla loser (pga oskuld). så jag gav upp och bad om ursäkt för att jag störde detta kvinno folk som har superkrafter.

    att vara ensam hela livet är något endast starka människor klarar av. jag borde få en guld-medalj.


    Det där har vi rett ut. Du länkade till en bild på dig för ett tag sedan och tjejerna här på FL häpnade över att du inte alls var ful, utan tvärtom hade läppar klart över genomsnittet. Nästa gång du pratar med tjejer på internet får du väl visa dem den där bilden du visade på FL. Då kan du åtminstone stryka en av dina punkter, den här: dom skriver att jag är ful . 
  • johannessssss
    Anonym (.:.) skrev 2014-07-26 00:01:45 följande:
    Det där har vi rett ut. Du länkade till en bild på dig för ett tag sedan och tjejerna här på FL häpnade över att du inte alls var ful, utan tvärtom hade läppar klart över genomsnittet. Nästa gång du pratar med tjejer på internet får du väl visa dem den där bilden du visade på FL. Då kan du åtminstone stryka en av dina punkter, den här: dom skriver att jag är ful . 
    huh? en bild där ni inte såg något.

    jag har redan visat bilder på mig, flesta st till dom tjejerna, på hela mitt ansikte.

    samtliga tyckte att jag var ful.

    saker som sades:

    "du är sådan kille man inte ligger med" "du är flera nivåer under mig på utseendeskalan, du har ingen chans på mig" "men lol du är ful, sluta skriv till mig" etc..
  • johannessssss
    Anonym (.:.) skrev 2014-07-26 00:01:45 följande:
    Det där har vi rett ut. Du länkade till en bild på dig för ett tag sedan och tjejerna här på FL häpnade över att du inte alls var ful, utan tvärtom hade läppar klart över genomsnittet. Nästa gång du pratar med tjejer på internet får du väl visa dem den där bilden du visade på FL. Då kan du åtminstone stryka en av dina punkter, den här: dom skriver att jag är ful . 
    huh? en bild där ni inte såg något.

    jag har redan visat bilder på mig, flesta st till dom tjejerna, på hela mitt ansikte.

    samtliga tyckte att jag var ful.

    saker som sades:

    "du är sådan kille man inte ligger med" "du är flera nivåer under mig på utseendeskalan, du har ingen chans på mig" "men lol du är ful, sluta skriv till mig" etc..
Svar på tråden Johannes offciella gnäll-tråd.