• Anonym (kkt)

    När ses vi igen då?

    Han ville vara kk. Han ville ses snart igen. Han skrev förra veckan att vi skulle kunna ses denna. Berättade vilka dagar jag kunde. Skickade ett sms för ett par timmar sen, om hur sugen jag var på att ses. Ingen respons från han ännu. Skulle inte förvåna mig ifall det inte blir nåt nu denna vecka iaf.

    Jag vill ju inte verka tjatig. Vet ej hur jag ska göra? Strunta i honom helt, hoppas att han snart hör av sig själv etc.

    Var så inne på att ev dra till hans hemstad nu istället, om det hade vart ok för honom. Men då måste man ju veta lite i förväg.

    Hjälp!!

  • Svar på tråden När ses vi igen då?
  • Anonym (kkt)
    Anonym (glad gris) skrev 2014-08-13 15:38:31 följande:

    Några timmar? Han kanske har ett jobb eller nån annan form av liv? Han kan väl vilja ses fast han inte släpper allt när du messar? Själva vitsen med sms är ju att man kan svara vid tillfälle.


    Sant. Men råkar veta att han är ledig från jobbet iaf...
  • nanneN
    Anonym (kkt) skrev 2014-08-13 15:52:03 följande:
    Sant. Men råkar veta att han är ledig från jobbet iaf...
    Många människor har ju lite av ett liv utanför jobbet också.
  • Anonym (kkt)
    nanneN skrev 2014-08-13 16:58:38 följande:
    Många människor har ju lite av ett liv utanför jobbet också.
    Ja även jag själv. De flesta har väl det. Men tror det är väldigt få som inte kollar av sin mobil alls under en dag...
    Helt ok att vänta lite med att svara om man är upptagen med nåt, men är man verkligen så uppe i sitt att det tar nästan en dag att svara?
  • nanneN
    Anonym (kkt) skrev 2014-08-13 17:55:19 följande:
    Ja även jag själv. De flesta har väl det. Men tror det är väldigt få som inte kollar av sin mobil alls under en dag...
    Helt ok att vänta lite med att svara om man är upptagen med nåt, men är man verkligen så uppe i sitt att det tar nästan en dag att svara?
    Absolut. Jag lämnar gärna mobilen hemma om jag känner för att komma ifrån ett tag, det är inte alls ovanligt att det tar flera dagar innan jag svarar.

    Sen kan det ju faktiskt vara så enkelt att han såg meddelandet men hade inte möjlighet att svara just då, och sedan glömde bort det.
  • Anonym (kkt)

    Kan väl säga att jag inte hört nåt ifrån honom.

  • Anonym (kkt)

    Nu helt plötsligt hörde han av sig. Frågade bara om vi skulle ses i helgen. Har inte svarat ännu. Bah..

  • Anonym (skit i han)

    Har själv varit där, snälla du dra dig ur! 
    Han är precis som min kk va, först jättepå och hur mycket han tyckte om mig osv. Jag dög bara när kkn ville, på alla plan, sex, telefon och meddelanden. Antar att han har massa andra som han sätter på också! Om jag skulle gå tillbaka 1 år, så hade han aldrig fått kommit in i mitt liv..jag öppnade aldrig mina känslor för han förens han gjorde det för mig, som var lögn! Det har varit en riktig plåga i flera månader.. 
    Man blir klokare efter händelser. 
    Tror du är kär i han och därför du känner så där, jag känner igen mig så väl! 
    Hoppas du går vidare, du är värd nån som vill på bådas villkor

  • Anonym (kkt)

    Jag svarade tillbaka efter ett par timmar och skrev att jag inte kunde då. Vilket var ju sant ändå så!

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (kkt) skrev 2014-08-22 10:59:33 följande:

    Jag svarade tillbaka efter ett par timmar och skrev att jag inte kunde då. Vilket var ju sant ändå så!


    Vad svarade han på det då ?
  • Anonym (K)

    Men Varför spelar folk så'na spel? 

    Varför inte bara sägga "Hörrö, skulle inte vi vara KKs? Jag är kåt, har du tid något tag?" 

    Inte tjafs med att analysera eller låtsas inte ha sett meddelanden och annat tjafs. 
    Utan bara rakt på säga som det är. Passar det inte honom så är det väl bara att hitta en annan? Tillochmed jag lyckas med det och jag ser ut som mumintrollet -_-

    ...det här med att dra till hans stad dock, det låter klängigt och då kan jag tänka mej att han drar sej undan.

  • Anonym (kkt)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-22 14:22:01 följande:

    Vad svarade han på det då ?


    Han frågade om en vi kunde ta det på söndag..
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (kkt) skrev 2014-08-23 18:25:36 följande:

    Han frågade om en vi kunde ta det på söndag..


    Ska ni det ?
  • Anonym (kkt)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-23 20:24:40 följande:
    Ska ni det ?
    Återstår väl att se!
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (kkt) skrev 2014-08-24 09:59:26 följande:

    Återstår väl att se!


    Hur gick det ?
  • Anonym (kkt)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-27 07:38:12 följande:
    Hur gick det ?
    Blev inget då han inte kunde när jag kunde och tvärtom.
    Han tom ringde denna gång..
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (kkt) skrev 2014-08-27 09:40:09 följande:

    Blev inget då han inte kunde när jag kunde och tvärtom.

    Han tom ringde denna gång..


    Det var ju ett fall framåt.

    Men är inte hela poängen med en kk att man ska kunna ha sex när man vill, inte när det finns tid ?

    Men som vanligt är det möjligt att jag har fel :)
  • Anonym (kkt)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-27 09:48:57 följande:
    Det var ju ett fall framåt.

    Men är inte hela poängen med en kk att man ska kunna ha sex när man vill, inte när det finns tid ?

    Men som vanligt är det möjligt att jag har fel :)
    Det är väl sant att man ska kunna det när man vill. Men det måste ju även passa båda parter.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (kkt) skrev 2014-08-27 10:00:01 följande:

    Det är väl sant att man ska kunna det när man vill. Men det måste ju även passa båda parter.


    Sant. Men i detta fall verkar det som han sällan har tid när du vill. Men jag hoppas du snart får något :)
Svar på tråden När ses vi igen då?