• Anonym (Snorren)

    Stor snopp är lögn

    Det sägs att 10% har en väldigt stor snopp. Om 4,5 mmiljoner svenskar är män så är ju det 450 000 män med enorm penis. Rätt många. Så varför tror ingen på dom som säger att dom har en stor snopp?

  • Svar på tråden Stor snopp är lögn
  • Anonym (sssatan)

    Man bör också tänka på att väldigt många inte kan mäta sin kuk och att den alltid blir ett par cm längre då de mäter fel.

  • Anonym (Snorren)

    så hur mäter man korrekt?

  • Anonym (sssatan)
    Anonym (Snorren) skrev 2014-08-24 22:49:37 följande:

    så hur mäter man korrekt?


    Det kan du googla fram.
  • Kereza
    Anonym (sssatan) skrev 2014-08-24 20:00:09 följande:
    Jo 18 är ganska rejält, dom flesta har inte så mycket. En väldigt stor majoritet ligger runt 14.16
    .
    Det här intresserar mej - jag tycker hans längd är ungefär samma som alla killar jag haft sex med (vilket förvisso bara är drygt 30 eller så, så någon expert är jag inte) (läsare, bespara mej horstämpel; det var inte det det handlade om) 

    Men - jo - av drygt 30 killar har jag bara haft två som jag liksom märkt att de haft kortare kuk än min nuvarande - och bara en jag direkt tyckt varit jobbigt smal (de flesta har varit grövre. Och då menar jag inte att det glappar nu, jag kniptränar, det är inget Problem - just bara att den Ser så smal ut jämfört med längden) )

    - det jag då blir nyfiken på är om män och kvinnor på något sätt undermedvetet "luktar sej till" vem de funkar med storleksmässigt?

    (för det har inte rört sej om storleken på männen; de två största kukarna jag haft satt på en kille på 201 cm, och den andra på en kille på 167)

    Ändå verkar jag alltså mest hitta "över-medel-kukar" - av ren slump? Ganska intressant, tycker jag :D
  • Anonym (jssa)

    Detsyns ju ganska väl om en man är välväxt

  • Anonym (K)
    Anonym (jssa) skrev 2014-08-25 00:01:20 följande:

    Detsyns ju ganska väl om en man är välväxt


    Vart syns det?
    Seriös fråga alltså - t.ex den kort killen jag hade (liten, smal, sillmjölkig blondin med smala handleder och pianofingrar) jag kan inte komma på att det syns någonstans på honom att han har en monsterkuk i storlek med min underarm. 

    Att en stor kille kan tänkas ha stor kuk känns rätt logiskt, men hur ser man det på små killar?
  • Anonym (roy)
    Anonym (K) skrev 2014-08-25 00:04:33 följande:
    Vart syns det?
    Seriös fråga alltså - t.ex den kort killen jag hade (liten, smal, sillmjölkig blondin med smala handleder och pianofingrar) jag kan inte komma på att det syns någonstans på honom att han har en monsterkuk i storlek med min underarm. 

    Att en stor kille kan tänkas ha stor kuk känns rätt logiskt, men hur ser man det på små killar?
    H*n syftade nog på bulans storlek. 
  • Anonym (roy)
    Kereza skrev 2014-08-24 23:25:22 följande:
    Det här intresserar mej - jag tycker hans längd är ungefär samma som alla killar jag haft sex med (vilket förvisso bara är drygt 30 eller så, så någon expert är jag inte) (läsare, bespara mej horstämpel; det var inte det det handlade om) 

    Men - jo - av drygt 30 killar har jag bara haft två som jag liksom märkt att de haft kortare kuk än min nuvarande - och bara en jag direkt tyckt varit jobbigt smal (de flesta har varit grövre. Och då menar jag inte att det glappar nu, jag kniptränar, det är inget Problem - just bara att den Ser så smal ut jämfört med längden) )

    - det jag då blir nyfiken på är om män och kvinnor på något sätt undermedvetet "luktar sej till" vem de funkar med storleksmässigt?

    (för det har inte rört sej om storleken på männen; de två största kukarna jag haft satt på en kille på 201 cm, och den andra på en kille på 167)

    Ändå verkar jag alltså mest hitta "över-medel-kukar" - av ren slump? Ganska intressant, tycker jag :D
    Det är mer vi killar som uppmärksammar om det luktar sej:P
  • Anonym (roy)
    Kereza skrev 2014-08-24 23:25:22 följande:
    Det här intresserar mej - jag tycker hans längd är ungefär samma som alla killar jag haft sex med (vilket förvisso bara är drygt 30 eller så, så någon expert är jag inte) (läsare, bespara mej horstämpel; det var inte det det handlade om) 

    Men - jo - av drygt 30 killar har jag bara haft två som jag liksom märkt att de haft kortare kuk än min nuvarande - och bara en jag direkt tyckt varit jobbigt smal (de flesta har varit grövre. Och då menar jag inte att det glappar nu, jag kniptränar, det är inget Problem - just bara att den Ser så smal ut jämfört med längden) )

    - det jag då blir nyfiken på är om män och kvinnor på något sätt undermedvetet "luktar sej till" vem de funkar med storleksmässigt?

    (för det har inte rört sej om storleken på männen; de två största kukarna jag haft satt på en kille på 201 cm, och den andra på en kille på 167)

    Ändå verkar jag alltså mest hitta "över-medel-kukar" - av ren slump? Ganska intressant, tycker jag :D
    Jobbigt smal ja. Förstår hur hemskt det måste vara. Du, den kommer hela livet att se så smal ut jämfört med längden, så fokusera du på fortsatt knipträning, för ditt kön är det enda som kan förändras så att båda blir nöjda med känslan. Och då det var ett ex´s kuk: du kan ju "råka ut för" en lika jobbigt smal igen, så knipträningen  funkar ju lika bra i förebyggande syfte.
  • Kereza
    Anonym (roy) skrev 2014-08-25 00:21:35 följande:
    Jobbigt smal ja. Förstår hur hemskt det måste vara. Du, den kommer hela livet att se så smal ut jämfört med längden, så fokusera du på fortsatt knipträning, för ditt kön är det enda som kan förändras så att båda blir nöjda med känslan. Och då det var ett ex´s kuk: du kan ju "råka ut för" en lika jobbigt smal igen, så knipträningen  funkar ju lika bra i förebyggande syfte.
    Som sagt så SER den smal ut - den känns inte smal. 
    Han med den jobbigt smala misstänker jag var någon form av undantag faktiskt, för den var ungefär i bredd med min tumme, om än längre, och det var jobbigt att suga, av någon anledning :/ 

    I fittan funkade den bra - man känner ett finger, så en kuk behöver inte vara så grov - det är just bara estetiskt tilltalande. 
Svar på tråden Stor snopp är lögn