• Anonym (Lillasyster)

    Bli tillsammans med systers expojkvän?

    Min syster har brutit upp med sin pojkvän och sambo då hon träffade en annan. Jag har alltid gillat hennes kille och de var ihop flera år. Runt 5 år kanske. inga barn inblandat eller så. Jag var inte kär i honom då, men gillade honom jättemycket. Nu när inte de är ett par längre känner jag mig förälskad i honom.

    Vi har träffats några gånger ute och jag har ringt några gånger bara för att prata lite så vi har kontakt. Skulle det vara helt fruktansvärt fel av mig om vi blev tillsammans? Helst vill jag att han skall bli min pojkvän.

    Nu vet jag inte ens om han vill det så det är bara en idé. Men vill han så blir jag världens lyckligaste!

  • Svar på tråden Bli tillsammans med systers expojkvän?
  • taquine

    Låter väldigt vridet i min bok , finns väl gott om andra pojkar .. Men du får väl kolla upp om intresse finns först och främst. 
    Sen skulle jag som syster känna mig jäkligt obekväm om ens ex kom in i familjebilden igen .


    Goodness me
  • Anonym (Lillasyster)

    Min syster lämnade honom inte för att han var dålig på något sätt hon träffade bara en annan kille (*host *host golddigger *host). Både mamma och pappa gillar hennes ex. Jag tänker så att det är hennes förlust, hon dumpade världens mest perfekta kille och jag skulle aldrig behandla honom så som hon gjorde.

    Då många i tråden tycker att jag skall göra det känner jag mig stärkt. Jag skall ha honom! Jag tror att han vill ha mig med han vet inte om det än bara!  

  • Deffad

    Kör bara kör!

    Klart du ska få leva och ha roligt!

    (Har inte läst tråden, svarar bara på TS)

  • Anonym (.)
    Anonym (Lillasyster) skrev 2014-09-21 22:37:59 följande:

    Min syster lämnade honom inte för att han var dålig på något sätt hon träffade bara en annan kille (*host *host golddigger *host). Både mamma och pappa gillar hennes ex. Jag tänker så att det är hennes förlust, hon dumpade världens mest perfekta kille och jag skulle aldrig behandla honom så som hon gjorde.

    Då många i tråden tycker att jag skall göra det känner jag mig stärkt. Jag skall ha honom! Jag tror att han vill ha mig med han vet inte om det än bara!  


    Världens mest perfekta kille skulle aldrig bli ihop med sitt ex syster.
    Och dina föräldrar kommer definitivt inte gilla honom om ni blir ihop.

    Du kommer att sabba relationen till din syster och göra dina föräldrar besviken.
  • Anonym (B)
    Anonym (.) skrev 2014-09-21 23:12:21 följande:

    Världens mest perfekta kille skulle aldrig bli ihop med sitt ex syster.

    Och dina föräldrar kommer definitivt inte gilla honom om ni blir ihop.

    Du kommer att sabba relationen till din syster och göra dina föräldrar besviken.


    Eller inte.

    Känner du TS föräldrar och syster? TS känner dem.
  • Anonym (B)
    Anonym (Lillasyster) skrev 2014-09-21 22:37:59 följande:

    Min syster lämnade honom inte för att han var dålig på något sätt hon träffade bara en annan kille (*host *host golddigger *host). Både mamma och pappa gillar hennes ex. Jag tänker så att det är hennes förlust, hon dumpade världens mest perfekta kille och jag skulle aldrig behandla honom så som hon gjorde.

    Då många i tråden tycker att jag skall göra det känner jag mig stärkt. Jag skall ha honom! Jag tror att han vill ha mig med han vet inte om det än bara!  


    Lycka till!
  • Anonym (Eh nej!!!)

    Eh NEJ NEJ NEJ. Varför vill du ens ha en man som legat med din SYSTER i flera år? Dela kuk eller? Tror inte hon uppskattar det heller faktiskt.

  • Anonym (Hmmm)

    Låter som en väldigt dålig ide, man rör inte vänners eller syskons ex. (En osynlig regel som är väldigt självklar).

    Glöm honom !!!

  • Johan75
    Anonym (Lillasyster) skrev 2014-09-21 22:37:59 följande:

    Min syster lämnade honom inte för att han var dålig på något sätt hon träffade bara en annan kille (*host *host golddigger *host). Både mamma och pappa gillar hennes ex. Jag tänker så att det är hennes förlust, hon dumpade världens mest perfekta kille och jag skulle aldrig behandla honom så som hon gjorde.

    Då många i tråden tycker att jag skall göra det känner jag mig stärkt. Jag skall ha honom! Jag tror att han vill ha mig med han vet inte om det än bara!  


    Jag skulle vara väldigt fundersam och försiktig om jag var du. Känns som att du riskerar att förlora väldigt mycket för den här killen. Klart det kan vara värt det ändå, men jag skulle nog fundera några rundor till och även prata med min syster (eller bror då i mitt fall). 

    Sen är det väl inte säkert att din systers ex vill fortsätta befinna sig i närheten av din syster på det viset? 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (.)
    Anonym (B) skrev 2014-09-21 23:19:41 följande:
    Eller inte.

    Känner du TS föräldrar och syster? TS känner dem.
    Ja, och hon verkar ju inte särskilt säker på reaktionen eller hur (med tanke på att hon ens startade den här tråden)?

    Vissa saker förstår jag inte ens hur man kan överväga att spela bort som insats. En systerrelation t.ex. Tror du verkligen att TS föräldrar kommer att gilla honom lika mycket om han drar över båda systrarna?
Svar på tråden Bli tillsammans med systers expojkvän?