• Anonym (Lillasyster)

    Bli tillsammans med systers expojkvän?

    Min syster har brutit upp med sin pojkvän och sambo då hon träffade en annan. Jag har alltid gillat hennes kille och de var ihop flera år. Runt 5 år kanske. inga barn inblandat eller så. Jag var inte kär i honom då, men gillade honom jättemycket. Nu när inte de är ett par längre känner jag mig förälskad i honom.

    Vi har träffats några gånger ute och jag har ringt några gånger bara för att prata lite så vi har kontakt. Skulle det vara helt fruktansvärt fel av mig om vi blev tillsammans? Helst vill jag att han skall bli min pojkvän.

    Nu vet jag inte ens om han vill det så det är bara en idé. Men vill han så blir jag världens lyckligaste!

  • Svar på tråden Bli tillsammans med systers expojkvän?
  • eslah

    Skärp dig, sukta efter syrrans mångåriga relation oavsett om det är ett ex eller ej är oerhört kletigt och INTE okej. Tycker att du får börja skaffa dig lite hyfs och ett eget liv, något sorts komplex gentemot syrran har du definitivt.

  • Anonym (Ta dig i kragen)

    Men fy jävla White trash svenne! Så jävla vidrig ! Skaffa dig självrespekt ts! Bara wt kan dela k*k med en familje medlem

  • Anonym (Lillasyster)
    Anonym (Ta dig i kragen) skrev 2014-09-22 10:28:28 följande:

    Men fy jävla White trash svenne! Så jävla vidrig ! Skaffa dig självrespekt ts! Bara wt kan dela k*k med en familje medlem


    Är du någon slags rasist mot svenskar eller? Dessutom är min pappa från Latinamerika så du har inte en siffra rätt! Killen är helsvensk däremot.
  • Anonym (Lillasyster)
    Anonym (B) skrev 2014-09-21 23:20:26 följande:
    Lycka till!
    tack *kram*
  • Anonym (Lillasyster)

    Jag ringde honom på hans jobb och frågade om han kunde kommer över och hjälpa mig med datorn ikväll. Mamma och pappa är borta hela veckan och han kommer ikväll vid klockan halv åtta!

    Jag är riktig förväntansfull men även nervös! Vad skall jag ha på mig?

  • Anonym (.)
    Anonym (Lillasyster) skrev 2014-09-22 14:48:12 följande:

    Jag ringde honom på hans jobb och frågade om han kunde kommer över och hjälpa mig med datorn ikväll. Mamma och pappa är borta hela veckan och han kommer ikväll vid klockan halv åtta!

    Jag är riktig förväntansfull men även nervös! Vad skall jag ha på mig?


    Hur gammal är du egentligen?
  • eslah
    Anonym (Lillasyster) skrev 2014-09-22 14:48:12 följande:

    Jag ringde honom på hans jobb och frågade om han kunde kommer över och hjälpa mig med datorn ikväll. Mamma och pappa är borta hela veckan och han kommer ikväll vid klockan halv åtta!

    Jag är riktig förväntansfull men även nervös! Vad skall jag ha på mig?


    Häxdräkt med tillhörande kvast och vårta på näsan? Är ju snart Halloween.
  • Johan75
    Anonym (Lillasyster) skrev 2014-09-22 14:48:12 följande:

    Jag ringde honom på hans jobb och frågade om han kunde kommer över och hjälpa mig med datorn ikväll. Mamma och pappa är borta hela veckan och han kommer ikväll vid klockan halv åtta!

    Jag är riktig förväntansfull men även nervös! Vad skall jag ha på mig?


    Du kan väl låna något av din syster? Jag menar, de kläderna har ju funkat på honom tidigare.
    Behold, i come as a thief.
  • eslah
    Johan75 skrev 2014-09-22 16:09:36 följande:

    Du kan väl låna något av din syster? Jag menar, de kläderna har ju funkat på honom tidigare.


  • styggavargen

    Låter lite Jerry Springer över det helaSkål

Svar på tråden Bli tillsammans med systers expojkvän?