• Längtar efter en bebis

    Ngn mer som väntar på plus efter pergotime

    Heej ngn som har några symptom redan 10 dagar efter ägglossning ?
    Jag själv gråter lätt blir lite äcklad på morgonen när jag borstar tänderna vill spy får jätte ont i mina bröst vårter ?
    Det är 6 dagar kvar till beräknad mens ? Men kan man få tidiga symptom eller är det min hjärna som leker haha ?

  • Svar på tråden Ngn mer som väntar på plus efter pergotime
  • Boomsan

    VAAA OMG GRATTIS!!! såååååå glad jag blir för er skull så jävla kul!!!!! Klart du ska lägga bild ;) Nu kommer den klassiska frågan, vad har du för symtom? :D haha
    Jag är på BIM dagen idag, har känningar högt upp i äggstockarna så jag tror att mens är på väg men jag hoppas verkligen inte det :P Spännande. Fick upp hoppet lite nu när du är gravid!! :D


  • Boomsan

    Lägg bild när du är inne via datan :D
    Då har säkert dem bruna flytningarna varit en sån "mens" man kan ha som gravid som man hör om ibland ^^ Läste nånstans att man kan få en liten mensliknande blödning i samband med mens när man är gravid :P Du har säkert hört om det ^^


  • Längtar efter en bebis

    Taack så hemsk mycket är såå glad att de känns overkligt trodde inte de skulle funka på första enkel kur men de gjorde visst .. Snart diin tur hoppas du får plus så kan vi dela allt med varan :) ... Just nu får så ont i svanken och de hugger som faan i livmoder mina bröst har mörknat och så har jag ingen apetit :/ ..

    Jag var säker att jag var gravid men endå lite rädd för ha fel för läste att man kan få nidblödning efter 12 13 dagar oxå och min var så lite brunt cirka en Tim sen är tvungen springa på toa hela tiden för kissa haha :) ...

    Gumman lovar kan inte logga in via data de står fel lösenord och försöker bytta men de får inte vet inte vad jag har gjort kan ba va inne via mob men de får inte skicka in någon bild de laddas inte upp :/ men om du vill så kan jag skicka bild via sms , ? Kan inte fatta att de så stark plus haha :0 .. Jag känner mig oxå lite övervikt troode de skulle påverka men icke sa Nicke Hahhaha :)

  • Boomsan

    Grattis ännu en gång ^^ förstår att det måste kännas helt overkligt :) jag ska köpa ett test idag. Kände på livmodertappen och den satt högt och var bakåtvänd. Har sura uppstötningar idag så ska nog ta och testa mig :D vilken kommun bor du i? Jag bor vid malmö trakterna. Hade varit kul om vi kunnat följas åt om vi båda är gravida samtidigt :D

    Vet inte det om bilden för jag tycker att denna sidan är väldigt jobbig via mobile :S


  • Längtar efter en bebis

    Faan så ledsen för din skull , hoppas du plussar så fort så möjligt !

    Men konstigt du fick ju ägglossning ?

    Jag hade samlag med min man 2 gånger den 19 och ingenting sen dess och de funka bra .

  • Boomsan

    mm tråkigt :(
    Jag hade ägglossning enligt blodprovet och jag hade väldigt ont i tjejmagen 22-23e sep och vi hade sex 19,20 och 21 sep men endån så tog det inte sig.
    Tack, ska kämpa vidare ^^


Svar på tråden Ngn mer som väntar på plus efter pergotime