• Längtar efter en bebis

    Ngn mer som väntar på plus efter pergotime

    Heej ngn som har några symptom redan 10 dagar efter ägglossning ?
    Jag själv gråter lätt blir lite äcklad på morgonen när jag borstar tänderna vill spy får jätte ont i mina bröst vårter ?
    Det är 6 dagar kvar till beräknad mens ? Men kan man få tidiga symptom eller är det min hjärna som leker haha ?

  • Svar på tråden Ngn mer som väntar på plus efter pergotime
  • Längtar efter en bebis

    :( aah faan de kommer gumman kämpa på , min kusin kämpande i 7 år hon har gått igenom allt möjligt till och med läkaren sa att de aldrig kommer få barn för de var både fel på henne och mannen , men efter flera pergotime och allt möjligt dom gick till massa saker som massage i mage bla bla de hörde att de hjälpte många , men till sist gjorde dom IFV dom troode inte de heller skulle hjälpa för dom hade som sagt problem båda men efter 3 försök ned ivf så plussa hon de var helt omöjligt hon kanske gjorde 15 st grav test och nu har hon en underbar dotter idag :) och tro mig som sagt dom hade stora problem:/

    Så de kommer oroa dig inte

  • Boomsan

    Tack för trösten <3 härligt det du berättade om din syster, förstår att det måste varit en stoooor chock! Plötsligt händer de :)


  • Dakine
    Längtar efter en bebis skrev 2014-10-15 09:53:45 följande:

    Hur går det för dig dakine ? :)


    Ja, alltså jag har som försökt släppa detta ett tag nu. 
    Jag ska gå ner i vikt och hoppas på det bästa fram till jul. Har ingenting hänt då, ska jag få börja med pergotime :) 

    (Skrev ett långt inlägg igår som inte kom med, så orkar inte skriva om allt) :P 


    Men idag fick jag pos. utslag på äl test (vilket jag inte haft på länge) dock är mannen borta, så vi hade samlag senast i söndags. Men som sagt så kanske inte ägget är moget ens så förväntar mig ingenting. 

    Hur går det själv? 

  • Boomsan
    Längtar efter en bebis skrev 2014-10-08 10:17:48 följande:

    Precis så man vet aldrig när de kommer tänk inte så mkt slappna bara av och va inte stressad :)


    Hur är det med dig nu? hunnit smälta det faktum att du är gravid? :D Kom ihåg när jag var gravid med min son, kunde knappt tro på det förens jag såg han i UL :P
    Är på BIM + 9 nu och ingen mens än även jag fått bekräftat via blodprov att jag haft ägglossning. Tycker  att det är konstigt. Testade negativt på BIM + 7... aaah kan inte plus eller mensen komma snart! helst inte mensen haha ;)
  • Längtar efter en bebis

    Känns helt underbart faktis kan ff inte tro det en så länge mår jag skit bra ! :)

    Mår lite dåligt när jag vaknar och när jag borstar mina tänder vill ba spy blir så äcklad haha och brösten är öma som fan haha ,

    Hade tid hos barnmorska för ngn vecka sen där jag gjorde en till grav test och de var posetiv ju så förklara hon hur de går till och så sen vägde jag mig gick upp 5 kg på en månad :0 haha på måndag har jag tid hos barnmorska igen för lämna blodprover och har tid för ultraljud 3 november som jag längtar till ! :D

    Men så du har barn ? En son men du vill ha syskon till han ? :)

  • Lu89Th

    Hej. Hoppar in här. Har just avslutat min andra kur med pergotime. Hade ägglossning i onsdags så nu väntar jag bara.. Har en dotter född 2012 som blev till tack vare pergotime . Nu vill vi ha syskon. ????

  • Längtar efter en bebis

    Heej igen haha var bara tvungen att skriva tbx hur gåre för diig boomsan ??

    Tbx jag här igen som vill ha ett syskon nu till min lila dotter.

    Lu89Th hur gåre för dig med ?

Svar på tråden Ngn mer som väntar på plus efter pergotime