• lillanz83

    Gravid??

    Gjorde ett CB digital i fredags som visade "Gravid 1-2 veckor". När jag gjorde ett nytt idag visade det "Inte gravid". Vad ska man tro? Köpte två tester till idag. (Trodde jag köpte. CB digital men köpte visst CB. Plus. Tycker de är svåra att utläsa.. Antingen fick jag ett negativt resultat även där eller två mkt svaga plus...

  • Svar på tråden Gravid??
  • lillanz83

    Fast är ju suuuupersvagt! Varför kan dom inte göra testen så man slipper tveka??


    Anonym (plus) skrev 2014-10-01 11:58:06 följande:

    ser helt klart ut som ett plus tycker jag!


  • Anonym (ebba)

    Det första är inte ett plus, strecket ska vara lika brett som kontrollstrecket. Ett sånt smalt streck betyder inte plus.

    Det andra testet är mer svårtolkat.

  • Anonym (.)

    Dom är jätte svaga, tycker du bör vänta några dagar innan du testar igen

  • Nylny
    lillanz83 skrev 2014-10-01 11:56:17 följande:
    Där på den stickan är det ju positivt om än svagt. Vart runt BIM är du? 
    Kan hända att det är tidigt än och att när det digitala visade "inte gravid" så var ditt urin mer utspätt. 
    Mitt positiva test några dagar innan BIM var inte mycket starkare än din sticka.
    30-årig förstföderska i nov-dec 2014.
  • lillanz83

    Gjorde ett digitalt i fredags och det visade "gravid". Får testa igen o sen kanske ringa barnmorskan...

    Mensen är 1v sen iaf..

  • Nylny
    lillanz83 skrev 2014-10-01 12:03:49 följande:

    Gjorde ett digitalt i fredags och det visade "gravid". Får testa igen o sen kanske ringa barnmorskan...

    Mensen är 1v sen iaf..


    Testa i första morgonurinen för bäst resultat. 
    Hoppas hoppas :)
    30-årig förstföderska i nov-dec 2014.
  • lillanz83

    Ja jag får göra det.

    Det första digitala gjorde jag på em.

    Det på bild med svart bakgrund gjorde jag på em.

    Det som ligger på vitt handfat gjorde jag igår kväll.

    Jaa nu har jag ställt in mig på att ev. va gravid så hoppas jag med!!

  • Ljusfat

    Men om mensen är en vecka sen har det ingen betydelse när på dagen du testar dig. Brukar du ha regelbunden mens?

  • lillanz83

    Tog ett nytt CB digital e em och det visade "Inte gravid" så måste vart nåt fel på det första jag tog. Eller kan man få missfall utan att blöda när det är så tidigt?

  • lillanz83

    Brukar va regelbunden ja..


    Ljusfat skrev 2014-10-02 12:02:39 följande:

    Men om mensen är en vecka sen har det ingen betydelse när på dagen du testar dig. Brukar du ha regelbunden mens?


Svar på tråden Gravid??