• Sensitiveguy

    Hur många röster får SD 2018?

    Jag tror de åker ur riksdagen.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många röster får SD 2018?
  • Ingram
    Sensitiveguy skrev 2014-10-14 01:02:01 följande:
    Jag hoppas på det senare, fast 2018.

    Varför inte svara att du ej vet i pollen?
    Alla borde egentligen svara "ej vet" eftersom ingen kan veta det förrän valet 2018 är avgjort.
    För övrigt så skrev jag klart och tydligt att de troligen kommer att öka med någon procent till, då kan du alltså räkna ut vad jag ungefär tror. Är något otydligt?
  • Sensitiveguy

    Just därför jag tog med det alternativet.

    Visst, jag bara påpekade att "vet ej" var ett alternativ. Vad du tror framgick tydligt.

  • Sebastian72
    Sensitiveguy skrev 2014-10-14 01:03:40 följande:

    Björn Söders talmansduglighet kan ju förvisso diskuteras i Sammanhanget...


    Som sagt...rider dom ut denna period och fortsätter öka blir jag imponerad och lite rädd.
  • Sensitiveguy
    Ingram skrev 2014-10-14 00:51:54 följande:

    Svarade i en liknande tråd tidigare men skriver ungefär likadant nu också då.


    Den tråden är gjort av forumets störste spammare som vinklar allting in absurdum.
  • Sensitiveguy
    Sebastian72 skrev 2014-10-14 01:18:21 följande:

    Som sagt...rider dom ut denna period och fortsätter öka blir jag imponerad och lite rädd.


    Agree.
  • Sebastian72
    Sensitiveguy skrev 2014-10-14 01:24:26 följande:

    Agree.


    Samtidigt kan jag känna viss lättnad. Nu har SD ansvar och får visa upp sej. Och jag vet ju att dom (dom?) är som du och jag. Så fruktansvärt trött på att allt ska handla om invandring. Nu är det dags för riktig politik.
  • Sensitiveguy

    Riktig politik blir det nog aldrig...

  • Sebastian72
    Sensitiveguy skrev 2014-10-14 01:49:17 följande:

    Riktig politik blir det nog aldrig...


    Well...av respekt, hur annars, bemöter man ett parti, tredje största? Som med bråkiga barn - prestera och förklara i handling. Slut med gnäll - visa på lösningar! Överraska oss!!!
Svar på tråden Hur många röster får SD 2018?