• Celines Essence

    Gillar ni att mysa med en slak kuk ?

    Gillar ni kvinnor att mysa med, och smeka, eran partners slaka kuk, eller gillar ni bara det om den är hård ?
    Om ni gillar att hålla på med den slak, är det bara för att ni vill att den ska växa/hårdna ?
    Så klart är den häftigast och skönast i rest läge, men jag tycker det är något fint med den slak också Det blir intimt och nära att mysa med den då...på ett annat sätt. Oftast blir det ju efter att man haft sex mer eller mindre nyligen.
    Ni män, gillar ni det ? känner ni något speciellt för det ?


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Svar på tråden Gillar ni att mysa med en slak kuk ?
  • Anonym (lillian)

    Jag tycker det är jättemysigt att bara ligga och hålla handen runt den, för att känna hur mjuk och len den är...
    Vill jag bara gosa med den så har jag handen i ett "lugnt" läge och när jag vill gå vidare så leker jag mer med den på ett annat sätt! 

  • Anonym (Gosis)

    Men det är ju mysigt. Så länge den är nytvättad kan jag gosa rejält med det. Varm, len,gosig samt LEVANDE. Och HANS då Efter sex är den gosig på ett annat sätt -kletig, hal, glatt, svullen, lite 'trött', intressanta erotiska dofter Fast endast på stor kärlek, inte på nån tillfällig kontakt..

  • Totoro

    Åh det är ju jätte mysigt att mysa med en slak snopp :D brukar blåsa in luft i förhuden på mannen sen så täpper man till och klämmer åt så blir det pruttljud haha dålig humor men jisses så kul :D går bara 3 gånger sen är den hård :P

    sen är det ju mysigt att snutta på snoppen när den är slak också :) min man har en jätte mysig god snopp :D


    Mamma till Charlie 2013.04.26
  • Anton Chigurh
    Kolibri12 skrev 2014-11-18 21:40:07 följande:
    Ja. Men jag måste nog erkänna att jag skulle bli besviken om den förblir lika mjuk och slak trots min "uppvaktning". Inte av någon prestationshets (lite dåDrömmer) men själv blir jag ju sugen...

    Nu när jag tänker efter finns en risk att     kuken blir avsexualiserad       om jag skulle hålla på och gosa med den utannågon som helst koppling till sex.

    Det kanske låter konstigt men kanske någon förstår vad jag menar.
    Varför detta, Kolibri !!! Glad Det beror isf helt på din egen inställning till kuken, såklart (vilket onödigt påpekande av mig, men va faen....) jaja, vad jag vill ha sagt är att jag bara ÄLSKAR när Hjärtamin GummaHjärta håller på och myser med min kuk, bla efter att vi har haft sex, det känns så otroligt intimt, så otroligt underbart att hon visar hur mycket hon tycker om min kuk, även när den är slak/halvslak, att den inte "måste" vara hård som helvete för att vara till belåtenhet, och snacka om att det tar bort allt vad press och prestationsångest heter. Nu har vi iofs ett makalöst tryggt och avslappnat förhållande min Gumma å jag, på ALLA sätt, och ingen av oss har någonsin känt någon som helst prestationsångest, kanske därför det känns så förbannat underbart när hon håller på och myser med min halvslaka kuk...OCH DET MÄRKS ATT ÄVEN HON ÄLSKAR DET...Hjärta

    Det finns inte på kartan att det skulle avsexualisera min kuk. Snarare tvärtom....Glad

    Ha en fortsatt skön afton, Kolibri....{#emotions_dlg.flower} 

    Kram //Anton

    ( "tar bort allt vad press och prestationsångest heter" har jag skrivit, egentligen lite galet ordval eftersom varken  Gumman eller jag, som sagt, aldrig varit i närheten av någon som helst prestationsångest, vi är så oerhört, rent sagolikt, trygga med varann, men jag är övertygad om att du/ni fattar vad fan jag menar ändå !!! ).
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • MEE83

    Att knulla är härligt men det kan vara ännu mer intimt med just myset och när hon visar ömhet mot den på ett sett som inte alltid sker när man kör pedalen i botten under ett samlag/sex(inte för att alla våra ligg går i 200 km/t men ni hajjar nog), så ja morgonmys/aftersex mys när man är så där halvhård kan ibland vara lika trevligt som ett riktigt bra ligg tycker jag. Då är man skön, tycker det är en väldigt kärleksfull gest och det är värt mycket!

    Vissa tjejer har kass blodcirkulation dock, fast dom där kalla händerna blir ganska snabbt varma,,, :D

  • Anonym (24)

    Gillar du Celines Essence att pussa / kyssa på snoppen?

  • Celines Essence
    Anonym (24) skrev 2014-11-19 03:12:17 följande:

    Gillar du Celines Essence att pussa / kyssa på snoppen?


    JaTungan ute
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    MEE83 skrev 2014-11-19 02:23:30 följande:

    Att knulla är härligt men det kan vara ännu mer intimt med just myset och när hon visar ömhet mot den på ett sett som inte alltid sker när man kör pedalen i botten under ett samlag/sex(inte för att alla våra ligg går i 200 km/t men ni hajjar nog), så ja morgonmys/aftersex mys när man är så där halvhård kan ibland vara lika trevligt som ett riktigt bra ligg tycker jag. Då är man skön, tycker det är en väldigt kärleksfull gest och det är värt mycket!

    Vissa tjejer har kass blodcirkulation dock, fast dom där kalla händerna blir ganska snabbt varma,,, :D


    Härligt att läsa Glad
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Anonym (Gosis) skrev 2014-11-19 00:57:47 följande:

    Men det är ju mysigt. Så länge den är nytvättad kan jag gosa rejält med det. Varm, len,gosig samt LEVANDE. Och HANS då Efter sex är den gosig på ett annat sätt -kletig, hal, glatt, svullen, lite 'trött', intressanta erotiska dofter Fast endast på stor kärlek, inte på nån tillfällig kontakt..


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Anton Chigurh skrev 2014-11-19 01:18:49 följande:
     vad jag vill ha sagt är att jag bara ÄLSKAR när Hjärtamin GummaHjärta håller på och myser med min kuk, bla efter att vi har haft sex, det känns så otroligt intimt, så otroligt underbart att hon visar hur mycket hon tycker om min kuk, även när den är slak/halvslak, att den inte "måste" vara hård som helvete för att vara till belåtenhet, och snacka om att det tar bort allt vad press och prestationsångest heter. Nu har vi iofs ett makalöst tryggt och avslappnat förhållande min Gumma å jag, på ALLA sätt, och ingen av oss har någonsin känt någon som helst prestationsångest, kanske därför det känns så förbannat underbart när hon håller på och myser med min halvslaka kuk...OCH DET MÄRKS ATT ÄVEN HON ÄLSKAR DET...Hjärta

    Det finns inte på kartan att det skulle avsexualisera min kuk. Snarare tvärtom....Glad

    Ha en fortsatt skön afton, Kolibri....{#emotions_dlg.flower} 

    Kram //Anton

    ( "tar bort allt vad press och prestationsångest heter" har jag skrivit, egentligen lite galet ordval eftersom varken  Gumman eller jag, som sagt, aldrig varit i närheten av någon som helst prestationsångest, vi är så oerhört, rent sagolikt, trygga med varann, men jag är övertygad om att du/ni fattar vad fan jag menar ändå !!! ).
    Hjärta
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
Svar på tråden Gillar ni att mysa med en slak kuk ?