• Celines Essence

    Gillar ni att mysa med en slak kuk ?

    Gillar ni kvinnor att mysa med, och smeka, eran partners slaka kuk, eller gillar ni bara det om den är hård ?
    Om ni gillar att hålla på med den slak, är det bara för att ni vill att den ska växa/hårdna ?
    Så klart är den häftigast och skönast i rest läge, men jag tycker det är något fint med den slak också Det blir intimt och nära att mysa med den då...på ett annat sätt. Oftast blir det ju efter att man haft sex mer eller mindre nyligen.
    Ni män, gillar ni det ? känner ni något speciellt för det ?


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Svar på tråden Gillar ni att mysa med en slak kuk ?
  • eslah
    ErnstHugo skrev 2014-11-23 14:44:17 följande:

    Det låter klokt är mannen din känslig efter mycket sex så säger han nog till. Att kela med kuken slak är nog annars så mycket omtanke det kan bli.


    Kan ju inte ha koll på alla män, kanske bara så att jag har stött på alla piplisor eller så har man en sandpappsmus? Men det är bra att omvärdera synen på det där, man kan lära sig kela med en penis utan "happy endings".

    Nåja, det löser sig med blommor bara kärringen dör. Ha en härlig söndag!
  • Celines Essence
    ulfsas skrev 2014-11-23 10:52:31 följande:
    Har för mig att Anton gillar att klä ut sig till prima ballerina av och tillSolig

    HälsaSkål
    Jo...och det är ju rart av honom...Jag uppskattar engagemanget Flört
    ... fast i ärlighetens namn börjar jag lätt associera till kylskåp och andra vitvaror...men det skulle jag ju aldrig säga så klart TystCool
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • kasovi
    eslah skrev 2014-11-23 11:41:53 följande:

    Aldrig utan baktanke, och efter ligg är det väl lite taskigt att hålla på och pilla på den? Lite som att hålla på och stöta en sårad soldat med en pinne.


    Haha! Perfekt jämförelse.

    Precis så som min karl regerar om man pillar efteråt.

    Jag tycker om att ligga med handen innanför hans kallingar när vi ska sova... Utan sex i tankarna då alltså.
  • Anton Chigurh
    HjärtaCelines EssenceHjärta skrev 2014-11-21 11:07:15 följande:
    Nja... Poesi är inte hans grej. Det blir oftare en balett.      Det är mer "han" smile5.gif
    ulfsas skrev 2014-11-23 10:52:31 följande:
    Har för mig att Anton gillar att klä ut sig till prima ballerina av och tillSolig

    HälsaSkål
    HjärtaCelines EssenceHjärta skrev 2014-11-23 20:46:10 följande:
    Jo...och det är ju rart av honom...Jag uppskattar engagemanget Flört... fast i ärlighetens namn börjar jag lätt associera till kylskåp och andra vitvaror...men det skulle jag ju aldrig säga så klart TystCool
    Jag är glad...synnerligen GLAD....att min HjärtaKvinnaHjärta det underbara stycke, uppskattar mitt engagemang, jag var nämligen och tittade på "Svansjön" häromveckan, i rysk uppsättning, med ryska dansare å allt, och visst, det var vackert å så, jag begrep inte ett skit av handlingen men fina Damer som helvete var det (inte i klass med min, långt därifrån....men finaGlad) fast det som fascinerade mig mest var att du förbanne mig SÅG....typ hela jävla paketet på gubbarna, å här vill jag å det bestämdaste påpeka att jag fann det fascinerade....inte uppskattande, eller...hujedamej....upphetsande, nä, kort och gott fascinerade. Ja. 

    Sen hör det till saken att Anton Chigurh inte tittar på balett, bara tanken är ju befängd, så därför kommer jag aldrig att öppet erkänna att jag har tittat på "Svansjön". Bara så ni vet.

     Associationen till kylskåp och liknande vitvaror...det betraktar jag som en straffbar handling....!

    Nu var jag själv på denna uppsättningen av "Svansjön" och det säger bara, att nästa gång jag skall titta på balett, så kommer jag, om så jag skall ta till våld, tvinga med min Kvinna på föreställningen (hon följer ju inte med frivilligt) och, dessutom ta med en stor vinterjacka, då kan min HjärtaKvinnaHjärta hålla mig i handen, eller nåt, under tiden vi njuter av föreställningen. Så får jag nån behållning av besöket....



    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Celines Essence
    Anton Chigurh skrev 2014-11-23 23:43:07 följande:

    Jag är glad...synnerligen GLAD....att min Kvinna det underbara stycke, uppskattar mitt engagemang, jag var nämligen och tittade på "Svansjön" häromveckan, i rysk uppsättning, med ryska dansare å allt, och visst, det var vackert å så, jag begrep inte ett skit av handlingen men fina Damer som helvete var det (inte i klass med min, långt därifrån....men fina) fast det som fascinerade mig mest var att du förbanne mig SÅG....typ hela jävla paketet på gubbarna, å här vill jag å det bestämdaste påpeka att jag fann det fascinerade....inte uppskattande, eller...hujedamej....upphetsande, nä, kort och gott fascinerade. Ja. 

    Sen hör det till saken att Anton Chigurh inte tittar på balett, bara tanken är ju befängd, så därför kommer jag aldrig att öppet erkänna att jag har tittat på "Svansjön". Bara så ni vet.

     Associationen till kylskåp och liknande vitvaror...det betraktar jag som en straffbar handling....!

    Nu var jag själv på denna uppsättningen av "Svansjön" och det säger bara, att nästa gång jag skall titta på balett, så kommer jag, om så jag skall ta till våld, tvinga med min Kvinna på föreställningen (hon följer ju inte med frivilligt) och, dessutom ta med en stor vinterjacka, då kan min Kvinna hålla mig i handen, eller nåt, under tiden vi njuter av föreställningen. Så får jag nån behållning av besöket....


    Hmmmm...Jag tyckte bestämt du sa att du tänkte på MIG när du såg på svansjön!... Men nu kommer det fram att de var männens "paket" du tänkte på...Här kommer sanningen fram.... :O

    Nåväl... Jag känner mig snäll idag så du får dispens. Jag menar, den här tråden handlar ju om slaka kukar och det hade de väl... Hoppas jag!
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • eslah
    kasovi skrev 2014-11-23 20:57:18 följande:

    Haha! Perfekt jämförelse.

    Precis så som min karl regerar om man pillar efteråt.

    Jag tycker om att ligga med handen innanför hans kallingar när vi ska sova... Utan sex i tankarna då alltså.


    Skönt att man inte är ensam om att inte "basta balls".
  • ulfsas
    Celines Essence skrev 2014-11-24 08:56:02 följande:
    Hmmmm...Jag tyckte bestämt du sa att du tänkte på MIG när du såg på svansjön!... Men nu kommer det fram att de var männens "paket" du tänkte på...Här kommer sanningen fram.... :O smile5.gif

    Nåväl... Jag känner mig snäll idag så du får dispens. Jag menar, den här tråden handlar ju om slaka kukar och det hade de väl... Hoppas jag! smile5.gif
    Hoppas det gäller Anton med baraFörvånadFlörtSolig
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Celines Essence
    ulfsas skrev 2014-11-27 20:48:20 följande:

    Hoppas det gäller Anton med bara


    Hahaha!!!

    hmm...Jag får onekligen ha lite extra koll på honom om vi går på balett...

    Lite luddigt i hans inlägg här... Hmm... kanske bäst vi inte tappar bort varandra i lokalen...
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anton Chigurh
    ulfsas takeoff.gifskrev 2014-11-27 20:48:20 följande:
    Hoppas det gäller Anton med baraFörvånadFlörtSolig
    heartbeat.gifCelines Essenceheartbeat.gif skrev 2014-11-28 05:53:54 följande:
    Hahaha!!!
    hmm...Jag får onekligen ha lite extra koll på honom om vi går på balett...
    Lite luddigt i hans inlägg här... Hmm... kanske bäst vi inte tappar bort varandra i lokalen... smile5.gif

    Helvete också !!!   Verkar som jag sketet ordentligt i det blå skåpet här, inte för att jag fattar hur det gick till, men nog fan ligger jag risigt till. Jag får fundera ut ett sätt att kompensera min HjärtakvinnaHjärta, det VACKRA stycket, för mitt blamage här. Nåt med handbojor tror jag skulle uppskattas. Iaf av mig...
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Isabell)

    Jag tycker att slaka kukar är mysiga, faktiskt mysigare än en hård. Min man har så stor kuk och ofta är den hård när vi sitter eller ligger nära varandra, så jag får sällan se den som liten så därför blir det extra mysig när den är det.

  • Anonym (24)
    Anonym (Isabell) skrev 2014-11-28 08:56:51 följande:

    Jag tycker att slaka kukar är mysiga, faktiskt mysigare än en hård. Min man har så stor kuk och ofta är den hård när vi sitter eller ligger nära varandra, så jag får sällan se den som liten så därför blir det extra mysig när den är det.


    Är den mycket mindre då?
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2014-11-28 08:41:12 följande:

    Helvete också !!!   Verkar som jag sketet ordentligt i det blå skåpet här, inte för att jag fattar hur det gick till, men nog fan ligger jag risigt till. Jag får fundera ut ett sätt att kompensera min HjärtakvinnaHjärta, det VACKRA stycket, för mitt blamage här. Nåt med handbojor tror jag skulle uppskattas. Iaf av mig...
    VA!!!
    Har du smygfilmat när jag landar.....Förvånad
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Anonym (Glädjefylld)

    Jag älskar det :) jag myser med min mans kuk varje gång efter avsugning eller oralsex vanligt sex, min man har så fin vacker nedre region och otroligt mysig och alltid doftfritt luktat alltid gott :)

  • Anonym (abc)

    Varenda kväll när vi ska sova myser jag med den slak utan tankar till sex. Är min snuttefilt haha. Och inte har de förstört sexlivet för det:)

Svar på tråden Gillar ni att mysa med en slak kuk ?