• Anonym (3)

    skriv 3 bra saker som hänt dig idag

    Jag måste bli bättre på att tänka positivt och av någon anledning stänger mitt fl ner varje gång jag försöker skriva i den andra tråden med samma tema så startar en ny.

  • Svar på tråden skriv 3 bra saker som hänt dig idag
  • Anonym (Nej fy!)

    Hela dagen har varit skit!!!!
    -Först hann jag inte till kassan på Ica...en annan person hann före mig.
    -Jag rappade två ägg hemma
    -Jag drack fel sort av te!

  • Mrs LW

    Räknar från midnatt.

    -Såg 3e Hobbit-filmen 
    -Unnade mig cola på bion
    -Har inte sovit mycket inatt, men är ändå pigg


    Elliot 30/12-11
  • IsDimma

    Fick choklad av en förälder på jobbet.

    Haft en toppenbra vikarie, när en ordinarie var sjuk. En av våra studenter och han är verkligen bra!

    Lyckades extra bra med maten ikväll, hade färdigt potatis/morotsmos som jag blandade en äggula i och ställde in en stund i ugnen. Stekte falukorv till. Och så lagom kokt broccoli. Mums!

  • Lilje

    Landade jobbintervju på måndag för ett jobb jag verkligen vill ha.

    Brorsan scannade huvudet och dom hittade inget.

    Julfest på fredag!

    :D

  • AbellaA

    Blev erbjuden fast anställning.

    Fina barn lussade på jobbet.

    Sambon fixade kvällsmaten.

  • Ann Cistrus

    - Hann, innan sambon kom hem från Londonresan, flytta in kidsens sängar i nyrenoverade rummet och sambons kontorsgrejer från den lilla garderoben han satt i förut till deras gamla rymliga rum. 

    - Rolig dag på jobbet

    - Härligt utvecklingssamtal på förskolan. Tydligen är jag mamma till två små änglar OskyldigOskyldig


    If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • Anonym (:)

    1. Var pigg och glad på jobbet idag fast jag började tidigt och det regnade och blåste jättemycket i morse. Dessutom var passet väldigt roligt :)

    2. Skrev klart och skickade in min tenta.

    3. Pallade laga en ordentlig middag fast jag är ensam hemma och har svårt att fixa rutinerna. Det är nog det jag är mest nöjd med dagen. Att jag laddade kaffebryggaren i går kväll, vaknade tidigt och drack kaffe, drog på jobb, kom hem och skrev klart tentan. Fixade lite ärenden, lagade middag och diskade undan allt efter mig.

Svar på tråden skriv 3 bra saker som hänt dig idag