• habiti

    Fråga till kvinnor.

    Hade ni kunnat tänka er att knulla och suga av en kille som har en 14 cm smal snopp?

    Inleda förhållande med någon som har så liten snopp?

    Eller ni vill bara ha män med stora kukar?

    Det är min snopp jag talar om. Kräks

  • Svar på tråden Fråga till kvinnor.
  • Anonym (Nej)

    Nej, inte du. Aldrig.

    Nej vi vill bara ha män som är normala. Du är allt annat än normal..........

  • Anonym (Erfaren)

    14cm lång?
    för 14cm i omkrets är långt ifrån smalt. då ligger man på +sidan är min erfarenhet.

  • Anonym (Röd)

    Öh, är det bara jag som inte har en aning om hur stort 14cm i omkrets är? Jag vet inte ens om det är stort eller litet.

    Oavsett så hade jag nog redan bestämt mig för att ha sex med dig om jag kommit så långt att jag sett kuken på dig.

  • Anonym (Usch)

    Usch nej aldrig med dig! Hade den kuken suttit på nån annan visst varför inte skulle aldrig dissa en kille för storleken.

  • NyttNamn

    Usch nej... Jag gillar inte killar med snopp... 
    Snackar vi om kukar däremot, ja då har storleken mindre betydelse än vilken man den sitter på, så då är det väl inte helt omöjligt... 


    Pour some sugar on me...
  • habiti
    Anonym (Nej) skrev 2014-12-18 22:49:24 följande:

    Nej, inte du. Aldrig.

    Nej vi vill bara ha män som är normala. Du är allt annat än normal..........


    Anonym (Usch) skrev 2014-12-18 23:11:53 följande:

    Usch nej aldrig med dig! Hade den kuken suttit på nån annan visst varför inte skulle aldrig dissa en kille för storleken.


    Varför är ni så otrevliga?
    Anonym (Erfaren) skrev 2014-12-18 23:05:01 följande:

    14cm lång?
    för 14cm i omkrets är långt ifrån smalt. då ligger man på +sidan är min erfarenhet.


    Läs vad jag skrev. Jag skrev att min snopp är 14 cm LÅNG. men även SMAL. Min omkrets är SMAL. Den är alltså endast 14 cm kort och väldigt smal omkrets.

    Jag kan inte se hur en kvinna ska acceptera min lilla snopp? Kommer ju inte kännas något för henne. Hon kan knulla någon annan istället, som ger henne njutning.


  • Anonym (Erfaren)
    habiti skrev 2014-12-19 00:49:11 följande:
    Anonym (Usch) skrev 2014-12-18 23:11:53 följande:

    Usch nej aldrig med dig! Hade den kuken suttit på nån annan visst varför inte skulle aldrig dissa en kille för storleken.


    Varför är ni så otrevliga?Läs vad jag skrev. Jag skrev att min snopp är 14 cm LÅNG. men även SMAL. Min omkrets är SMAL. Den är alltså endast 14 cm kort och väldigt smal omkrets.

    Jag kan inte se hur en kvinna ska acceptera min lilla snopp? Kommer ju inte kännas något för henne. Hon kan knulla någon annan istället, som ger henne njutning.


    Hur smal? Under 11cm runt om börjar bli smalt. Allt över kan du ha sex med utan problem. Eller...då ligger problemet hos henne eller på något annat.
  • Alvina

    Jag skulle tycka att det var en ganska bred snopp. FÖR bred med andra ord.

  • habiti
    Alvina skrev 2014-12-19 00:58:42 följande:

    Jag skulle tycka att det var en ganska bred snopp. FÖR bred med andra ord.


    Nu har du missuppfattat.

    Min penis är 14 cm lång, vilket är kort.

    Den så är bredden väldigt smal.

    Jag har alltså en kort och smal penis.

    Mina chanser är således noll hos det kvinnliga könet.
    Anonym (Erfaren) skrev 2014-12-19 00:52:05 följande:
    Hur smal? Under 11cm runt om börjar bli smalt. Allt över kan du ha sex med utan problem. Eller...då ligger problemet hos henne eller på något annat.
    vet ej, men den är jävligt smal iaf, ser ut som en penna haha.

    kommer inte kännas något för kvinnan :/

  • Alvina

    Äh, det är inte storleken som räknas. Du får väl se till att vara "bra" i övrigt. I sängen menar jag. Dessutom tycker jag inte alls det låter som du har en liten en.

  • leonie

    Min har en kuk som är 13-13,5 cm lång, och inte är den grov heller, når runt den gott och väl med min hand, dessutom är den även bananböjd åt vänster.... Spelar ingen roll, jag känner den jättebra, tycker den är sjukt skön och alldeles lagom för mig att kunna leka med och suga på och även kunna göra dt utan några större problem.

    Dessutom, han lägger ner tid på mig, ser till att jag har det bra, kysser, smeker, slickar, fingrar..... Läser mina "signaler" när jag njuter och skämmer bort mig - vilket är det viktigaste, han är en lyhörd älskare, och det habiti, det är vad som verkligen räknas, inte om man har 14, 15, 17 lr 20 cm lång kuk, kvinnans tillfredsställelse sitter inte i kukens längd, den sitter i hur mannen tänder, åtrår och älskar med kvinnan med alla sinnen och det andra han har.

    Så sluta noja, lägga över skulden på alla andra för alla dina tillkortakommanden och hang-ups du har och lägg den tiden på att ta fram dina bra sidor istället..... Din oskuld beror definitivt inte på att du har en14 cm smal kuk och inte är "rasvit", har röda läppar osv, det beror på helt och hållet på hur du ser på dig själv och som du sen lägger över på hur omgivningen ser på dig

  • Anonym (Röd)
    habiti skrev 2014-12-19 00:49:11 följande:
    Anonym (Usch) skrev 2014-12-18 23:11:53 följande:

    Usch nej aldrig med dig! Hade den kuken suttit på nån annan visst varför inte skulle aldrig dissa en kille för storleken.


    Varför är ni så otrevliga?Läs vad jag skrev. Jag skrev att min snopp är 14 cm LÅNG. men även SMAL. Min omkrets är SMAL. Den är alltså endast 14 cm kort och väldigt smal omkrets.

    Jag kan inte se hur en kvinna ska acceptera min lilla snopp? Kommer ju inte kännas något för henne. Hon kan knulla någon annan istället, som ger henne njutning.


    Nej, du skrev att den är 14cm smal, klart man tror att det är omkretsen som är 14cm. Men som sagt, hade jag sett din kuk hade jag ju valt att ha sex med dig redan. Av att läsa denna tråden, och dina andra, är det dock inte särskilt troligt att jag skulle valt det men det har inget med storleken att göra utan det hade jag valt långt innan du fått chansen att visa den.
Svar på tråden Fråga till kvinnor.