• Anonym (:/)

    Min pojkvän slängde mina byxor bara för att dem var för tajta

    Jag hade ett par jeans som jag verkligen tyckte om. Jag såg det som ett helt par vanliga jeans. Dock tyckte inte min pojkvän samma sak. Han bokstavligen tvingade mig att jag skulle ta av dem, och när jag gjorde det så kastade han ut dem ur bilen ned i vattnet.

    Detta är inte alls roligt. Jag ville gå hämta byxorna men han körde iväg långt och dessutom så var dem blöta eftersom han kastade dem i en vattenpöl.

    Det jag hade på mig var verkligen inte alls tajt. Dessutom får jag väl bestämma själv vad jag vill ha på mig?

  • Svar på tråden Min pojkvän slängde mina byxor bara för att dem var för tajta
  • Schack73

    Hur gamla är ni och hur länge har ni varit tillsammans? Det är inte ett sunt förhållande!

  • Anonym (:/)
    Påven Johanna skrev 2015-01-28 10:04:56 följande:
    Dina trådar har jag läst tidigare. Hur kan du vilja kasta bort dina tonår på en missbrukare som behandlar dig som skit? Har du inga föräldrar som kan hjälpa dig att amputera det där misslyckandet?
    Min mamma vet om detta. Det var hon som varnade mig från hela början, men jag vägrade lyssna eftersom jag blev så käääär..
    Schack73 skrev 2015-01-28 10:07:37 följande:

    Hur gamla är ni och hur länge har ni varit tillsammans? Det är inte ett sunt förhållande!



    jag är 17 och han är 28
  • sextiotalist
    Anonym (:/) skrev 2015-01-28 10:11:08 följande:
    Min mamma vet om detta. Det var hon som varnade mig från hela början, men jag vägrade lyssna eftersom jag blev så käääär..
    Schack73 skrev 2015-01-28 10:07:37 följande:

    Hur gamla är ni och hur länge har ni varit tillsammans? Det är inte ett sunt förhållande!



    jag är 17 och han är 28
    Är du 17 så tror jag att myndigheterna har större makt att ingripa. Packa ihop dina saker och spring till din mamma, tillsammans kan ni sedan kolla av så du får den bästa hjälp du kan få.

    Om du inte kan få hjälp därifrån så finns soc. De har skyldighet att se till att du som mindreårig inte far illa.
    Du ska nog vara glad att du är 17 och inte myndig, du kan få mer hjälp och stödinsatser då.
  • Påven Johanna
    Anonym (:/) skrev 2015-01-28 10:11:08 följande:
    Min mamma vet om detta. Det var hon som varnade mig från hela början, men jag vägrade lyssna eftersom jag blev så käääär..
    Schack73 skrev 2015-01-28 10:07:37 följande:

    Hur gamla är ni och hur länge har ni varit tillsammans? Det är inte ett sunt förhållande!



    jag är 17 och han är 28
    Varför i hela fridens namn anmäler inte hon skiten ur den där snubben? 
    Men alltså, nu vill inte jag se en tråd till av dig som handlar om samma misär och tragik. Menar du på allvar att du inte tänkt dig ha ett bättre liv än att förslösa vad som annars kan vara en väldigt rolig tid i ditt liv på någon som har en tung missbruksproblematik och som är systematiskt elak och sadistisk mot dig? 

    Varför skulle du välja en så konstig, destruktiv och otillfredsställande tillvaro när du i stället kan ha det både bra och kul och skaffa dig en vettigt grund att stå på för resten av ditt liv. 
  • Anonym (:/)
    puss skrev 2015-01-28 10:12:00 följande:

    Men gick du från bilen utan byxor?


    Nej, han hade ett par mjukis som han gav mig..
  • Anonym (:/)
    Påven Johanna skrev 2015-01-28 10:16:56 följande:
    Varför i hela fridens namn anmäler inte hon skiten ur den där snubben? 
    Men alltså, nu vill inte jag se en tråd till av dig som handlar om samma misär och tragik. Menar du på allvar att du inte tänkt dig ha ett bättre liv än att förslösa vad som annars kan vara en väldigt rolig tid i ditt liv på någon som har en tung missbruksproblematik och som är systematiskt elak och sadistisk mot dig? 

    Varför skulle du välja en så konstig, destruktiv och otillfredsställande tillvaro när du i stället kan ha det både bra och kul och skaffa dig en vettigt grund att stå på för resten av ditt liv. 
    Jag måste erkänna att svartsjukan är kul ibland. Jag känner mig trygg och vet att han verkligen bryr sig. Men ibland går det för långt, som tex igår då... Jag vill lämna men klarar inte av !! Han vet att jag hänger här nu, han sitter säkert och läser denna tråd nu..

    Min mamma försökte i början. Hon gjorde allt hon kunde men hon gav upp eftersom hon insåg att jag och han alltid hittade tillbaka till varandra...
  • sextiotalist
    Anonym (:/) skrev 2015-01-28 10:19:32 följande:
    Jag måste erkänna att svartsjukan är kul ibland. Jag känner mig trygg och vet att han verkligen bryr sig. Men ibland går det för långt, som tex igår då... Jag vill lämna men klarar inte av !! Han vet att jag hänger här nu, han sitter säkert och läser denna tråd nu..

    Min mamma försökte i början. Hon gjorde allt hon kunde men hon gav upp eftersom hon insåg att jag och han alltid hittade tillbaka till varandra...
    Gör han det så får han läsa följande
    Ts sk sambo, du är en stor jäkla skitstövel som inte är värd en enda kvinna. Hoppas lagen kommer ikapp dig och att du får sitta på ett fängelse. Resten ska jag inte skriva, men jag misstänker att andra gissar, men ett tips, jag hoppas du inte kan sitta på några veckor
  • puss
    Anonym (:/) skrev 2015-01-28 10:16:59 följande:
    Nej, han hade ett par mjukis som han gav mig..
    Jaha, ok.
  • balrog88
    Anonym (:/) skrev 2015-01-28 10:19:32 följande:
    Jag måste erkänna att svartsjukan är kul ibland. Jag känner mig trygg och vet att han verkligen bryr sig. Men ibland går det för långt, som tex igår då... Jag vill lämna men klarar inte av !! Han vet att jag hänger här nu, han sitter säkert och läser denna tråd nu..

    Min mamma försökte i början. Hon gjorde allt hon kunde men hon gav upp eftersom hon insåg att jag och han alltid hittade tillbaka till varandra...
    Tja, hade du varit vuxen så hade du fått stå ditt kast, men du är en vilsen tonåring som uppenbarligen inte vet ditt eget bästa.

    Jag tror som sextiotalist, att samhället har större möjligheter att ingripa då, eftersom du inte är myndig.
Svar på tråden Min pojkvän slängde mina byxor bara för att dem var för tajta