• Anonym (Singel)

    Kvinna, vad tror du män vill ha för sorts kvinnor?

    Jag undrar alltså vad DU tror att män generellt uppskattar för personlighetsdrag hos en kvinna för att ingå ett förhållande med denna?

  • Svar på tråden Kvinna, vad tror du män vill ha för sorts kvinnor?
  • Anonym (Något?)

    Intelligent och vacker. En kvinna som det går att prata med och är något fint att titta på.

    Gärna vild i sängen men inte FÖR vild.

    Lagar god mat och håller hemmet (sitt eller delat) rent och snyggt. En kvinna som kan städa ordentligt.

    En kvinna som är intresserad av samma intressen som mannnen, t.ex. segling, vildmark och jakt.

    Snygga och moderna kläder är viktigt, inget 80-tal.

    Fina och välvårdade fötter och naglar och hår. Gärna smink men inte för mycket - ska se naturligt ut men ändå inte omålad.

    Ha körkort och köra bil bra och kunna fickparkera snyggt på första försöket. Det blir alla män imponerade av

  • Anonym (Hagurt)

    Medgörlig, tråkig och snäll är bra egenskaper hos kvinnor man vill inleda en relation med.

  • Anonym (Undanskuffad)

    Min man uppskattar att jag delar hans humor samt att jag lyssnar på hans eviga monologer. Tyvärr är det inte ömsesidigt då han aldrig visar något intresse för ming och mina göromål. Och han uppskattar definitivt INTE att jag påtalar att det känns sorgligt. 

  • Anonym (Singel)
    alice85 skrev 2015-03-05 15:45:21 följande:

    Kåt, glad och tacksam?


    Det där är kraftigt förenklat och bara något mansgrisar vräker ur sig.
  • Zarch

    Personligen så tror jag att män uppskattar kvinnor som är rätt "enkla" och sofistikerade i sin framtoning. Sedan så ska hon nog gärna vara lite lagom med allt, lite kan hon käfta emot på skoj men inte för mycket. Snäll och trevlig utan att bli för mesig osv.

    Det är hur jag uppfattat det iallafall, grekiska dramer och glappkäftiga fruntimmer går inte hem här i Norden iallafall. Lagom ska det vara! Det här ovan var för en relation, sedan vill nog de trebenta sätta på någon som är snäppet vulgärare i sin framtoning.

  • Anonym (MiaMia)

    Jag tror att män vill ha rulltiga, bullabaknde små sjuksköterskor med stora bröst och inte för djupt intellekt.

  • Anonym (Något?)
    Anonym (Hagurt) skrev 2015-03-05 17:21:49 följande:
    Medgörlig, tråkig och snäll är bra egenskaper hos kvinnor man vill inleda en relation med.
    En undergiven kvinna alltså.
  • Anonym (Singel)

    Jävlar vad kvinnorna här underskattar männens förmåga till att faktiskt kräva goda och fina egenskaper!

    Bikinimodeller, sjuksköterskor, och som låter han göra vad fan han vill... Seriöst? Är det sådan manssyn ni har? Att nu tror männen lever på 1800-talet. Tror ni inte män kan vara medvetna och kloka vid sina partnerval så tycker jag faktiskt inte ni förtjänar män.

Svar på tråden Kvinna, vad tror du män vill ha för sorts kvinnor?