• Anonym (TS)

    Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?

    Vilken längd på killar tycker ni tjejer är sexigast på en kille?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?
  • Anonym (178)
    Pojkspolingeeen skrev 2015-03-21 13:19:42 följande:

    Haha vad är det med dig? Han har ju rätt... Medellängden för män idag är ca 181.5 cm och inte 176 cm. Bevis: sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4nniskans_kroppsl%C3%A4ngd


    Hur ska han få ut något användbart av omröstningen när den inte är komplett?

    "Bevis" Men hallå... Du är väl inte så korkad att du tror att "vikipedian" är ett facit för fakta i samhället?
  • Anonym (TS)
    Anonym (178) skrev 2015-03-21 13:28:38 följande:
    Hur ska han få ut något användbart av omröstningen när den inte är komplett?

    "Bevis" Men hallå... Du är väl inte så korkad att du tror att "vikipedian" är ett facit för fakta i samhället?
    Nej fan men dig ska man tro på som är anonym och är den enda jag någonsin hört som inte påstår att medellängden i Sverige på fullvuxna män är åtminstone 1.80 år 2015. Tänker inte svara dig något mer
  • Anonym (Normal)
    Anonym (TS) skrev 2015-03-21 13:27:59 följande:
    haha vad är för långt då så du kopplar de till insekter

    Lång och smal... ryser haha :D
  • Fjäril Vingad

    Spelar ingen roll. Har dejtat både korta och långa. Det var inte längden som avgjorde vad jag tyckte om dem, utan deras personligheter.

  • Anonym (TS)
    Anonym (Normal) skrev 2015-03-21 13:34:18 följande:

    Lång och smal... ryser haha :D
    haha ja men hur lång assåå
  • DickRex

    Det är svårt med medellängd eftersom vi inte mäter folk så ofta. Det största underlaget borde nog finnas hos passpolisen, men men... År 2004 var medellängden för mönstrande män 180,2 cm. Antagligen var det fler etniska (och lite längre) Svenskar i den gruppen än vad det faktiskt finns i Sverige. Med tanke på att det har kommit några hundra tusen väldigt kortväxta män (statistiskt enligt Wikipedia) sedan 2004 så borde medellängden gått neråt lite.

    ...men det får ju vara hur det vill med det, det finns fortfarande inget alternativ att fylla i för längden 176 - 179 cm.

    Sedan så kan man ju undra:
    1. vad resultatet ska användas till? Man är ju så lång man är.
    2. om det inte är kvinnans längd i förhållande till mannens längd som är det intressanta. Med resultatet från den frågan så skulle man kunna räkna ut hur lång kvinnan ska vara för att hon mest sannolikt skulle vara intresserad av en man med just min längd.


    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
  • Anonym (178)
    Anonym (TS) skrev 2015-03-21 13:30:05 följande:

    Nej fan men dig ska man tro på som är anonym och är den enda jag någonsin hört som inte påstår att medellängden i Sverige på fullvuxna män är åtminstone 1.80 år 2015. Tänker inte svara dig något mer


    Oj... Nu klantade du till det igen. Det var DickRex som sa att medellängden var under 180 inte jag.

    Jag förklarade bara för Pojkspolingeeen att han inte ska ta allt som står på vikipedian som bevis på fakta.
  • DickRex
    Pojkspolingeeen skrev 2015-03-21 13:19:42 följande:
    Haha vad är det med dig? Han har ju rätt... Medellängden för män idag är ca 181.5 cm och inte 176 cm. Bevis: sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4nniskans_kroppsl%C3%A4ngd
    Jag sa inte att medellängden var 176 cm, utan att den faktiska medellängden ligger i spannet 176 - 179. Och då estimerade jag det med tanke på medellängden i de länder varifrån det har invandrat en hel del män de senaste 30 åren.
    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
  • Anonym (TS)
    DickRex skrev 2015-03-21 13:58:04 följande:
    Jag sa inte att medellängden var 176 cm, utan att den faktiska medellängden ligger i spannet 176 - 179. Och då estimerade jag det med tanke på medellängden i de länder varifrån det har invandrat en hel del män de senaste 30 åren.
    aa
Svar på tråden Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?