• Anonym (TS)

    Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?

    Vilken längd på killar tycker ni tjejer är sexigast på en kille?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?
  • Anonym (Kort oönskad)
    Anonym (TS) skrev 2015-03-23 12:35:54 följande:
    173 är allvarligt talat inte så jävla kort.. Visst nu är du fullvuxen och jag är 17 bast men vill säga att lika många av mina polare som är 180+ är också 175-. Med de sagt, jag hade inte uppfattat dig som så jätte kort...
    Det är vad tjejer anser som räknas i min värld. Många tjejer vill ha killar som är minst 1 dm längre än mig och styr mot det. Killar i min längd lägger de inte märke till överhuvudtaget, åtminstone inte på ett positivt sätt.
  • Mankind
    Anonym (Kort oönskad) skrev 2015-03-23 12:32:24 följande:

    Tillräckligt kort för att ha upplevt att det varit mig till last hela mitt vuxna liv. 173 cm.


    Ja det ska fan alltid vara nått man har komplex för. Sjuka mänskliga hjärna. Jag brottades i yngre år med det motsatta, att jag var för lång (197) och stack ut.

    Har förlikat mig nu, slagit över åt andra hållet kanske och försöker lansera tveksamma teorier i långas favör. Blivit en slags jävla lobbyorganisation för långas överlägsenhet. Det arbetet går dock inte så bra. Känns nästan som kort är det nya långa...

    Men fuck it. Jag vinglar vidare.

    Det är faktiskt väldigt få som bryr sig egentligen. Bara egna nojor (nog så jobbigt förvisso) Även här när folk skissar sina idealpartners så skiftar önskemålen betydligt. Läste även någonstans att storleken inte har någon betydelse. Förmodligen korrekt.
  • nordanvind

    Vem bryr sig om vad olika kvinnor tycker om för längd. Den man träffar lär ju inte ha nåt emot en hur man än ser ut. Var nöjd så länge du är frisk och stark.


    asar och runor står mig bi
  • Smulan 89
    Anonym (TS) skrev 2015-03-23 12:23:20 följande:
    wow, 1.79 och föredrar fortfarande inte en kille över 185? Tack gud för att det finns några iaf haha
    Anonym (180cm=pigmé) skrev 2015-03-23 11:55:51 följande:

    Över 190, hrlst 195 cm.

    Dina alternativ med en längd från 185 cm är inte långt. 185cm är ganska medium längd


    haha jo lite långt är det ändå, i mitt gymnasium är jag längre än de flesta. Av typ 100 killar finns de runt 10 som är längre kanske och 10 i samma längd som jag. Wow, hur "kort" är du? 
    Nej, för långa ska killarna inte vara. Jag vill kunna se honom i ögonen när jag tittar ganska rakt fram så något längre än mig är lagom. Jag är lång själv och vill känna mig lång, så inga killar på 190 eller längre här inte.
    Killar som är kortare än mig går helt bort.
  • FoxyAndDelightful

    Jag vill att han ska vara längre än mig när jag har klackskor på mig. Inte jättemycket men lite. Då är han lagom lång när man står utan också. Så 185-190 någonting. Fast så länge han är längre är inte längden det viktigaste attributet.

  • Mrs Okänd

    Jag är bara 160 så de flesta killar är längre än mig och det spelar ingen roll hur mycket längre de är.

  • Anonym (TS)
    Anonym (M) skrev 2015-03-23 13:01:08 följande:

    Varför är inte 175-180 med?


    180 finns med, de andra får man ju säga va man vill om men om 2 cm gör stor skillnad för dig så visst. Är du 1.79 så tillhör du ju fortfarande medellånga män kategorin... 176 så är du ju fortfarande i den korta kategorin.
    Anonym (Kort oönskad) skrev 2015-03-23 13:03:34 följande:
    Det är vad tjejer anser som räknas i min värld. Många tjejer vill ha killar som är minst 1 dm längre än mig och styr mot det. Killar i min längd lägger de inte märke till överhuvudtaget, åtminstone inte på ett positivt sätt.
    Ja jo det är ju sant att de flesta tjejer vill ha killar som är ca 1 dm längre än de själva. Men samtidigt, finns många korta killar som tjejer suktar efter... Precis som de finns långa killar som många tjejer tycker ser bra ut.
    Mankind skrev 2015-03-23 13:04:02 följande:
    Ja det ska fan alltid vara nått man har komplex för. Sjuka mänskliga hjärna. Jag brottades i yngre år med det motsatta, att jag var för lång (197) och stack ut.

    Har förlikat mig nu, slagit över åt andra hållet kanske och försöker lansera tveksamma teorier i långas favör. Blivit en slags jävla lobbyorganisation för långas överlägsenhet. Det arbetet går dock inte så bra. Känns nästan som kort är det nya långa...

    Men fuck it. Jag vinglar vidare.

    Det är faktiskt väldigt få som bryr sig egentligen. Bara egna nojor (nog så jobbigt förvisso) Även här när folk skissar sina idealpartners så skiftar önskemålen betydligt. Läste även någonstans att storleken inte har någon betydelse. Förmodligen korrekt.
    Om det nu hjälper dig, men jag som är 1.85 hade inte reagerat om någon var 1.97. Min pappa är 1.95 och tycker mig vara lika lång som han, ända tills jag kollar i spegeln och ser att han är rätt mycket längre. Så inget att oroa dig för..
    nordanvind skrev 2015-03-23 13:07:04 följande:

    Vem bryr sig om vad olika kvinnor tycker om för längd. Den man träffar lär ju inte ha nåt emot en hur man än ser ut. Var nöjd så länge du är frisk och stark.


    Sant.
    Smulan 89 skrev 2015-03-23 13:26:25 följande:
    Nej, för långa ska killarna inte vara. Jag vill kunna se honom i ögonen när jag tittar ganska rakt fram så något längre än mig är lagom. Jag är lång själv och vill känna mig lång, så inga killar på 190 eller längre här inte.
    Killar som är kortare än mig går helt bort.
    Haha oj, de va rätt tydliga krav här :D
    FoxyAndDelightful skrev 2015-03-23 13:36:39 följande:

    Jag vill att han ska vara längre än mig när jag har klackskor på mig. Inte jättemycket men lite. Då är han lagom lång när man står utan också. Så 185-190 någonting. Fast så länge han är längre är inte längden det viktigaste attributet.


    Hur lång är du själv? :)
    Mrs Okänd skrev 2015-03-23 13:41:38 följande:

    Jag är bara 160 så de flesta killar är längre än mig och det spelar ingen roll hur mycket längre de är.


    Finns de ingen punkt där killen är för lång då? :)
  • Pojkspolingeeen
    nordanvind skrev 2015-03-23 13:07:04 följande:

    Vem bryr sig om vad olika kvinnor tycker om för längd. Den man träffar lär ju inte ha nåt emot en hur man än ser ut. Var nöjd så länge du är frisk och stark.


    Sant de du säger.. Dock bor vi i Sverige :D
  • FoxyAndDelightful
    Anonym (TS) skrev 2015-03-23 18:16:54 följande:
    180 finns med, de andra får man ju säga va man vill om men om 2 cm gör stor skillnad för dig så visst. Är du 1.79 så tillhör du ju fortfarande medellånga män kategorin... 176 så är du ju fortfarande i den korta kategorin.
    Anonym (Kort oönskad) skrev 2015-03-23 13:03:34 följande:
    Det är vad tjejer anser som räknas i min värld. Många tjejer vill ha killar som är minst 1 dm längre än mig och styr mot det. Killar i min längd lägger de inte märke till överhuvudtaget, åtminstone inte på ett positivt sätt.
    Ja jo det är ju sant att de flesta tjejer vill ha killar som är ca 1 dm längre än de själva. Men samtidigt, finns många korta killar som tjejer suktar efter... Precis som de finns långa killar som många tjejer tycker ser bra ut.Om det nu hjälper dig, men jag som är 1.85 hade inte reagerat om någon var 1.97. Min pappa är 1.95 och tycker mig vara lika lång som han, ända tills jag kollar i spegeln och ser att han är rätt mycket längre. Så inget att oroa dig för..
    nordanvind skrev 2015-03-23 13:07:04 följande:

    Vem bryr sig om vad olika kvinnor tycker om för längd. Den man träffar lär ju inte ha nåt emot en hur man än ser ut. Var nöjd så länge du är frisk och stark.


    Sant.Haha oj, de va rätt tydliga krav här :D
    FoxyAndDelightful skrev 2015-03-23 13:36:39 följande:

    Jag vill att han ska vara längre än mig när jag har klackskor på mig. Inte jättemycket men lite. Då är han lagom lång när man står utan också. Så 185-190 någonting. Fast så länge han är längre är inte längden det viktigaste attributet.


    Hur lång är du själv? :)Finns de ingen punkt där killen är för lång då? :)
    Runt 170 :)
Svar på tråden Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?