• Angdev

    BIM juni 2015

    Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • mkes
    Tr86 skrev 2015-06-08 19:40:30 följande:

    Jag fick läsa två gånger för jag trodde nästan det var jag själv som skrivit!


    Jag plussade visserligen i början på februari, men fick sedan missfall i mitten på mars. Två skrapningar och nu fick jag precis mens nr 3 sedan dess. Så jävla tröttsamt.


    Vi lyckades också på första försöket där i januari och därför trodde jag att vi var "optimalt" gjorda för varann eller nått.


    Nu efter tredje "misslyckandet", eller iaf andra kan man säga då vi inte försökte oss på direkt efter missfallet, så känner jag mig helt hopplös.


    Man SKA ju såklart inte det...Men eftersom det gick så fort sist så trodde jag att det skulle gå lika lätt sen igen..


    Men smärtor i ljumsken hade jag också två månader efter missfallet. Vad kan det bero på? Aldrig haft det förut? Det började redan innan missfallet var ett faktum...


     


    Jag testade i morse då, BIM-3, toknegativt. Så nu får vi väl köra på senare i juni igen...


    Plussade också i februari och fick missfall i mars! Också här på tredje försöket nu, som även det verkar ha gått åt helvete... Alla verkar plussa direkt efter missfall, så känns ju lite extra jobbigt när man nu gått förbi antalet försök det tog med förra graviditeten.
  • Fronten

    Jag undrar när ni som brukar ha spottingsinnan mens brukar börja räkna er cykel? Från första spottingsdagen el nr det börjar blöda mer? Funderar på hur det gör skillnad på när Äl ser ut att ska inträffa i appar?

  • Mayy
    Fronten skrev 2015-06-08 22:16:48 följande:

    Jag undrar när ni som brukar ha spottingsinnan mens brukar börja räkna er cykel? Från första spottingsdagen el nr det börjar blöda mer? Funderar på hur det gör skillnad på när Äl ser ut att ska inträffa i appar?


    Ja, det undrar jag också!
  • lillskrutten

    Jaha då verkar mensen smyga sig på sakta men säkert. Ledsen, besviken, rädd, arg... Ja alla känslor jag kommer på dyker upp just nu.

  • Fronten
    lillskrutten skrev 2015-06-08 22:30:56 följande:

    Jaha då verkar mensen smyga sig på sakta men säkert. Ledsen, besviken, rädd, arg... Ja alla känslor jag kommer på dyker upp just nu.


    Känner igen mig. Hoppas på nästa månad.
  • mkes
    Fronten skrev 2015-06-08 22:16:48 följande:

    Jag undrar när ni som brukar ha spottingsinnan mens brukar börja räkna er cykel? Från första spottingsdagen el nr det börjar blöda mer? Funderar på hur det gör skillnad på när Äl ser ut att ska inträffa i appar?


    Jag brukar räkna från när mensen kommer igång ordentligt med ett jämt flöde. Men då brukar jag spotta lite och blöda mycket så det blir en rätt tydlig skillnad.
  • linnsanbelle

    Hej, varit borta ett bra tag nu! ÄL på torsdag och känner "vafan, sommaren är här, ja vill inte bli gravid nu!!" men vi ska ändå försöka, känns korkat att hoppa över en månad bara för att.. Jaja,
    Hur går det för mina andra trådvänner?? Exempelvis Symetrical? <3
    Jag har 180 inlägg att läsa igenom och det lär ta sin tid..
    Lycka till nu alla i juni!


    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • soofa
    Fronten skrev 2015-06-08 22:16:48 följande:

    Jag undrar när ni som brukar ha spottingsinnan mens brukar börja räkna er cykel? Från första spottingsdagen el nr det börjar blöda mer? Funderar på hur det gör skillnad på när Äl ser ut att ska inträffa i appar?


    Jag räknar inte med spottings utan börjar räkna från första dagen med riktig mens, har läst att det är så man ska göra. :)
  • soofa
    linnsanbelle skrev 2015-06-08 22:52:17 följande:

    Hej, varit borta ett bra tag nu! ÄL på torsdag och känner "vafan, sommaren är här, ja vill inte bli gravid nu!!" men vi ska ändå försöka, känns korkat att hoppa över en månad bara för att.. Jaja,
    Hur går det för mina andra trådvänner?? Exempelvis Symetrical? <3
    Jag har 180 inlägg att läsa igenom och det lär ta sin tid.. smile5.gif
    Lycka till nu alla i juni!


    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Haha, känner igen det där - man hamnar lätt efter på FL bara när man är borta en dag.

    Jag har ÄL nästa mån eller tis så sen kan vi invänta BIM tillsammans. Igen! ;)
  • mikamon
    linnsanbelle skrev 2015-06-08 22:52:17 följande:

    Hej, varit borta ett bra tag nu! ÄL på torsdag och känner "vafan, sommaren är här, ja vill inte bli gravid nu!!" men vi ska ändå försöka, känns korkat att hoppa över en månad bara för att.. Jaja,

    Hur går det för mina andra trådvänner?? Exempelvis Symetrical? <3

    Jag har 180 inlägg att läsa igenom och det lär ta sin tid..

    Lycka till nu alla i juni!


    Min ÄL är äntligen på gång ;) Inte bekräftad via ägglossningstest men kroppens signaler skriker det :p
Svar på tråden BIM juni 2015