• Angdev

    BIM juni 2015

    Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • lindakarlsson4380
    miachr78 skrev 2015-06-14 12:16:35 följande:

    Testade idag på äl+9 men det såg negativt ut. Kanske att det fanns ett svagt spökstreck. Känns som det är kört denna månaden eftersom så många andra testar positivt tidigt. Men jag ska ta ett nytt test på bim den 20/6.


    Jag fick inte ens en skugga på BIM-4 (ÄL+9), BIM-2 (ÄL+11) fick jag "Gravid 1-2" på clearblue digital :) 
  • Angdev
    Kvinna84a skrev 2015-06-14 11:51:19 följande:
    Ingen mens än men känns som att den är på g. När ska du testa? :)
    Jag har testat fre/lör/idag. Negativt alla test :(
  • Att vänta

    Jag hänger på här också (är också med i bim i juli-tråden) eftersom min bim ligger precis mittemellan och jag säkert kommer testa första gången i juni även om jag planerar just nu att försöka hålla mig till 1 juli.

    Vi har försökt sen augusti förra året. Fick ett plus i januari som blev missfall i v. 8+3 plussade igen förra månaden men det blev missfall redan v. 5+3. Ibland känns allt skit men jag försöker tänka positivt. Positivt ägglossningstest idag och massor med äl-sekret (ursäkta detaljen) så nu kör vi på igen! Har tid hos gyn imorgon för att prata om mina missfall och hoppas att hon gör vul och kan se om ägglossning har varit eller ska bli. Intressant att veta hur långt efter testet det sker ju!

    Bim är lite klurigt att räkna ut för det beror på hur man räknar missfallsblödningen men typ 30 juni/1 juli har jag tänkt. Fast kanske lite tidigare eftersom äl kom nu.

  • mkes
    miachr78 skrev 2015-06-14 12:16:35 följande:

    Testade idag på äl+9 men det såg negativt ut. Kanske att det fanns ett svagt spökstreck. Känns som det är kört denna månaden eftersom så många andra testar positivt tidigt. Men jag ska ta ett nytt test på bim den 20/6.


    Jag testade positivt på äl+9 förra graviditeten så var säker på att det skulle vara kört om jag fick negativt då, men denna månad kom plusset inte förrän på äl+11. Såg någonting svagt innan men såg ut som spökstreck. Ge inte upp!
  • jeniii88

    Negativt test igår och idag, bim idag men ingen som helst känsla av att mensen är på gång. Står ju att testen är 99% säkra så det blev väl inget denna gång då

  • Kvinna84a
    Angdev skrev 2015-06-14 12:29:09 följande:

    Jag har testat fre/lör/idag. Negativt alla test :(


    Men ingen mens... Vilka test kör du med?

    Jag kanske testar imorn om inte mensen dykt upp.. Jag testade med cb i fredags så känns som att det är kört.
  • Malin 845

    Fick inget svar på min fråga :(

    Kan man testa dagen innan bim eller ska man vänta tills efter bim typ? Sen undrar jag om det är vanligt att man har illaluktande flytningar när man är gravid. Jag har aldrig det förutom precis innan mensen, men den ska jag inte ha förräns den 19/6. Så det är ju inte vanligt för mig. Spelar kroppen mig ett fnatt eller kan jag vara gravid? Har fortfarande molnande och stickande känsla i magen och ländryggen samt att magen är svullen. Tog negativt gravtest imorse.

    Need some help :(

  • sommarblomma1
    gullan83 skrev 2015-06-14 17:24:41 följande:

    Tog test idag negativt men är en vecka kvar till bim


    Gjorde samma här och fick oxå blankt
Svar på tråden BIM juni 2015