• Anonym (Mannen)

    Hittade dildo

    Igår när jag skulle slänga in några kläder i min frus garderob såg det lite stökigt ut längst ner så jag skulle rätta till kläderna lite. Men hittade då en låda som såg ut som nån typ av sminklåda. Blev lite nyfiken bara på vad det var så jag skulle öppna och kolla. Fick en chock då jag hittade en stor svart dildo och då menar jag verkligen stor. Den var säkert över 30 cm och greppa runt den kunde man ju glömma.

    Först blev jag lite sårad då jag inte är i närheten av storleken själv men samtidigt upphetsad. Använder hon den här och fantiserar om stora i hemlighet. Hon har alltid sagt att hon inte gillar stora, men detta verkar ju tyda på nåt annat.

    Jag har ju frågat henne förut om hon skulle vilja ha en dildo, men alltid har hon förnekat med att det skulle hon aldrig vilja ha och nåt sånt har hon aldrig haft. Så jag vågar ju inte nämna nåt om detta till henne.

    Men just nu är jag grymt sugen på att komma på henne med den. För vad tror ni? Använder hon den? Vad gör hon med den? Min fantasi flyger runt hej vilt nu :)

    Någon tjej som har erfarenhet här om att smyga med sina sexleksaker?

  • Svar på tråden Hittade dildo
  • Anonym (Frun)

    Jag köpte en lös fitta till min man när jag skulle genomgå en operation .

  • Hamburgartjuven
    Anonym (Man) skrev 2015-06-26 19:54:44 följande:

    Kvinnor alltså.

    Hade det varit det omvända och en man hade haft en lösfitta i hemlighet hade det låtit annorlunda "USCH VILKET SVIN SLÄNGUT HONOM DIREEEKT" Men är det en kvinna är heeelt naturligt att ha hemligehetr helt plötsligt. Dubbelmoral


    Helt korrekt!

    Är man gifta ska man kunna prata om allt... Sen om man ändå till slut föredrar att ha viss sexualitet för sig själv är ju helt okej men man ska ju inte gå och fundera. Hur man lägger fram det däremot är en delikat fråga. Föreslog porr innan. Ett alternativ som funkar bättre för mig är att utbyta fantasier med varandra. Öppna upp för "tokiga udda fantasier" och föra det på tal så småningom att di har fantiserat m att se frun leka med ngt större.
  • Kyrkby
    Anonym (Mannen) skrev 2015-06-25 15:28:44 följande:

    Igår när jag skulle slänga in några kläder i min frus garderob såg det lite stökigt ut längst ner så jag skulle rätta till kläderna lite. Men hittade då en låda som såg ut som nån typ av sminklåda. Blev lite nyfiken bara på vad det var så jag skulle öppna och kolla. Fick en chock då jag hittade en stor svart dildo och då menar jag verkligen stor. Den var säkert över 30 cm och greppa runt den kunde man ju glömma.

    Först blev jag lite sårad då jag inte är i närheten av storleken själv men samtidigt upphetsad. Använder hon den här och fantiserar om stora i hemlighet. Hon har alltid sagt att hon inte gillar stora, men detta verkar ju tyda på nåt annat.

    Jag har ju frågat henne förut om hon skulle vilja ha en dildo, men alltid har hon förnekat med att det skulle hon aldrig vilja ha och nåt sånt har hon aldrig haft. Så jag vågar ju inte nämna nåt om detta till henne.

    Men just nu är jag grymt sugen på att komma på henne med den. För vad tror ni? Använder hon den? Vad gör hon med den? Min fantasi flyger runt hej vilt nu :)

    Någon tjej som har erfarenhet här om att smyga med sina sexleksaker?


    Smörj in en aning röd Chilli på dildon, inte för mkt.
    Du kommer att få veta exakt när hon har juckat dildo, Solig
  • HäckHäxan
    Kyrkby skrev 2015-06-27 15:51:42 följande:
    Smörj in en aning röd Chilli på dildon, inte för mkt.
    Du kommer att få veta exakt när hon har juckat dildo, Solig
    Oj oj hämnden är ljuv. Jag hade varit tyst och gett igen med råge.....
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Kyrkby
    HäckHäxan skrev 2015-06-27 16:08:16 följande:
    Oj oj hämnden är ljuv. Jag hade varit tyst och gett igen med råge.....
    Tanken var att mannen skulle notera vilken dag kvinnan använt dildon.
    Ngn kommentar måste komma efter man fått chili i musen.

    Vad skulle hämnden vara, enl dig ?
  • HäckHäxan
    Kyrkby skrev 2015-06-27 16:14:57 följande:
    Tanken var att mannen skulle notera vilken dag kvinnan använt dildon.
    Ngn kommentar måste komma efter man fått chili i musen.

    Vad skulle hämnden vara, enl dig ?
    Det tänker jag inte berätta, men det hade gjort ondare och varit mer långvarigt.

    I min värld frågar man om man undrar något, sen kan jag väl tycka att ingen jävel har med mitt privata sexliv att göra och att jag använder hur många dildos jag vill om jag så skulle vilja det utan att min partner har ett skit med det att göra.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Mannen)

    Hon använder helt klart dildon. Jag skulle åka och handla i lördags. Jag märkte att hon var väldigt angelägen att jag skulle komma iväg så min fantasi började gå igång och beslutade mig för att åka tillbaka och kolla om hon kanske använde dildon. Jätte spännande. När jag kommer hem hör jag hur det rasslar där uppe, jag vågar ju inte gå upp men hon går tillslut in på toan och låser. Hon verkade va i sovrummet först.

    I alla fall kollar jag garderoben och då ligger lådan öppen längst ner och tom. Blir ju svinsugen och går upp och frågar vad hon gör. -Är på toa, svarar hon jätte argt. Så ja jag tänkte att nog bäst att låtsas som inget. Åkte och handlade men ville inget annat än att ha sex....

    Slutsats jag ska nog låta henne ha detta för sig själv...

  • Anonym (.)

    Du åkte verkligen hem och skulle kolla om hon använde sin dildo?

  • Anonym (Mannen)
    Anonym (.) skrev 2015-06-30 12:02:33 följande:
    Du åkte verkligen hem och skulle kolla om hon använde sin dildo?
    Ja ville ju veta och hoppades.
  • Johan Ason
    Anonym (Frun) skrev 2015-06-27 12:30:23 följande:

    Jag köpte en lös fitta till min man när jag skulle genomgå en operation .


    Omtänksam!

    Fick du se honom använda den?
Svar på tråden Hittade dildo