• Anonym (TS)

    Överreagerar jag? Har jag fel som tycker att det känns för jävligt att killen är medlem på badoo?

    Anledningen till att jag frågar är för att jag och min kille sen ett halvår tillbaks har hamnat i konflikt.

    Imorse när jag sträckte mig efter vad jag trodde var min mobil som plingade, men det var hans (vi har likadana iphone5). Kunde då inte undgå att se att det var från appen badoo där någon tjej har tryckt in intresserad.

    Jag sa till honom att jag råkat ta hans mobil, och trevligt att veta att du fortfarande är medlem på dejtingsidor. Sedan dess har jag inte pratat med honom, enda svar jag fick var att han har hundratals appar och att jag överreagerar.

    Har han rätt? Jag tycker inte alls att det känns bra, vad skulle ni sagt och gjort? Behöver få er input.

  • Svar på tråden Överreagerar jag? Har jag fel som tycker att det känns för jävligt att killen är medlem på badoo?
  • Anonym (Man *)

    Nej, det är inte okej. Har själv varit medlem på Badoo och det är väääääldigt få som är där för att skaffa vänner. Det är i allra högsta grad än dejtingsajt och Badoo anses även i den världen vara en av de mer oseriösa sidorna.

    Jag hade inte varit ok med det.

    Vad du ska göra vet bara du, gissar att ni är ganska unga men frågan är om det verkligen är någon mening att ha en sån kille. Han ville inte att du skulle ha tajt kontakt med ditt ex men han hade det med sitt och nu detta....han verkar omogen och på sikt kommer du bara att må dåligt av en sån kille.

    Fundera på om du inte ska försöka hitta en bättre och pålitligare kille.

  • Anonym (TS)
    Anonym (Man *) skrev 2015-06-29 09:00:07 följande:

    Nej, det är inte okej. Har själv varit medlem på Badoo och det är väääääldigt få som är där för att skaffa vänner. Det är i allra högsta grad än dejtingsajt och Badoo anses även i den världen vara en av de mer oseriösa sidorna.

    Jag hade inte varit ok med det.

    Vad du ska göra vet bara du, gissar att ni är ganska unga men frågan är om det verkligen är någon mening att ha en sån kille. Han ville inte att du skulle ha tajt kontakt med ditt ex men han hade det med sitt och nu detta....han verkar omogen och på sikt kommer du bara att må dåligt av en sån kille.

    Fundera på om du inte ska försöka hitta en bättre och pålitligare kille.


    Vi är inte så unga men han är rätt barnslig.

    Ska verkligen ta mig en funderare, kommer backa f r o m nu och ta beslutet allt eftersom. Bara så himla tröttsamt med att det inte verkar finnas någon man som är någorlunda seriös.
  • Anonym (iii)
    Anonym (TS) skrev 2015-06-29 09:17:54 följande:
    Vi är inte så unga men han är rätt barnslig.

    Ska verkligen ta mig en funderare, kommer backa f r o m nu och ta beslutet allt eftersom. Bara så himla tröttsamt med att det inte verkar finnas någon man som är någorlunda seriös.
    Och att det inte verkar finnas några kvinnor som inte är så jävla bajsnödiga hela tiden.

    Tycker du överreagerar
  • Anonym (TS)
    Anonym (iii) skrev 2015-06-29 15:43:48 följande:

    Och att det inte verkar finnas några kvinnor som inte är så jävla bajsnödiga hela tiden.

    Tycker du överreagerar


    På vilket sätt överreagerar jag?

    Har inte tjatat på honom, men det känns inte bra för mig så varför ska jag inte lyssna på det då?
  • Anonym (Johanna)

    Stopp o belägg! Badoo o Tinder är appar för att hitta sexpartners inget annat. Sorry ts.

  • Anonym (för jävligt)

    jag själv är en flitig användare av både badoo och tinder och jag har aldrig stött på nån som letar efter vänner. Det är dejting lr sex man är ute efter, helt klart. Har dock sett flera killar med badoo som jag vet har flickvän, barn och hela grejen. Jag fattar verkligen inte vad dom gör på badoo. Jag tycker att ddt är äckligt.

  • annasv1980

    Du överreagerar inte. Tror 75 % av killarna på Badoo är ute efter tillfälliga sexpartners, resten ev seriöst förhållande. Alternativen "vill ha nya vänner" och "vill chatta" är bara trams. Som någon sa är just Badoo ökänd. Jag är singel och medlem för att ha lite tidsfördriv men skulle aldrig träffa en Badoo-kille live igen. Been there, done that.

  • Kriya

    Det låter ju varken betryggande att han har hundratals appar eller bagatelliserar dina känslor kring dejtingappar. Är frågan verkligen vad du ska säga? Borde inte frågan vara vad han kan säga till dig för att inge förtroende inför framtiden?

    Stå på dig, förklara inte självklara saker om dina känslor som han pratar bort. Vill han nå fram till dig behöver HAN ge ord som återger dig förtroende. Låt honom lösa den saken.

  • Anonym (TS)

    Är så sjukt ledsen just nu så ni anar inte, förlåter honom aldrig. :,-( Oavsett vad, det är han som har sagt att vi är ihop. Att han då sitter och nätdejtar är för mig helt oförlåtligt! Hata hata hata, finns ingen ursäkt till att han inte tog bort den där appen. Om jag vid ett tillfälle såg en brud som gilla hans bild, hur många tillfällen har jag då inte missat av resten av dygnen?

    Jag vill slå honom!!!!!

  • Anonym (TS)
    Anonym (för jävligt) skrev 2015-06-29 21:34:56 följande:

    jag själv är en flitig användare av både badoo och tinder och jag har aldrig stött på nån som letar efter vänner. Det är dejting lr sex man är ute efter, helt klart. Har dock sett flera killar med badoo som jag vet har flickvän, barn och hela grejen. Jag fattar verkligen inte vad dom gör på badoo. Jag tycker att ddt är äckligt.


    Det är äckligt och jag tycker att han är äcklig. Bara grinar och grinar. Så äcklad av honom och män.
Svar på tråden Överreagerar jag? Har jag fel som tycker att det känns för jävligt att killen är medlem på badoo?