• Anonym (Vadärdetfråganom)

    Märkliga män som skickar PM i inboxen

    Jag har inte varit medlem här på forumet så speciellt länge, men jag har svarat i några trådar under kategorierna sex/samlevnad, samt även postat någon bild på min rumpa och ett bröst (bara för att... jag hade väl tråkigt).
    Genast svämmade inboxen över av män som ville "snacka privat" och se fler bilder. En var förfärligt tjatig, ville att jag skulle gå in via den gamla fl-länken för att kunna lägga upp bilder åt honom. Dessutom visade det sig att denna man var gift! Han har avregistrerat sig nu dock, han som var mest på, men andra män skickar sina förfrågningar om att chatta privat och till och med på skype! En ville att jag skulle sätta klädnypor på mina bröstvårtor och skicka en bild på det!!!

    Min fråga är: Ställer ni tjejer upp på detta? Skickar ni bilder på era kroppar till män som ni inte vet vilka de är, och gör ni det för att få uppmärksamhet och komplimanger eller är det någon annan anledning?

    Och ni män som frågar: Skickar ni till 1000 tjejer och hoppas få napp av åtminstone en?

  • Svar på tråden Märkliga män som skickar PM i inboxen
  • taquine
    Zarch skrev 2015-06-30 23:23:28 följande:
    Är det så? Tröttsamt! Läser man dina inlägg så borde dom grövsta runkarna förstå att snuskmail inte riktigt går hem hos dig.

    Jag har varit rätt förskonad faktiskt, bara något konstigt spammail med någon kisshistoria och någon liten parvel som ville att jag skulle ge honom smisk. Nej, jag är proppmätt på snuskisar, däremot finns det såklart rara män här också.
    Nej precis Men det är väl nissar som gillar stränga kvinnor kanske Men orka liksom , knappast jag hänger på låset till HKT och vill flasha upp mig där.. 
    Brunhilde skrev 2015-06-30 23:25:00 följande:
    Va får du? Jag kan nog räkna på mina tre fingrar de snuskmail jag fått

    För att svara på TS fråga. Nej, jag skulle aldrig skicka en bild på mina taxlappar med klädnypor i och jag har heller aldrig skypat med någon som direkt uttalat vill se mig naken från FL.
    Inget att sukta efter , tänker typ Berra i Norrland som blir till sig i kallingarna och pm:ar allt  i brist på kvinnor på hemmafronten
    Goodness me
  • Cecese

    Jag besvarar inte de brev jag får i inboxen och aldrig att jag skulle skicka bilder. Vill dom se bilder på nakna/halvnakna tjejer finns det miljoner på nätet, bara att googla ;) Jag är aktiv i sexforumet och väldigt sällan anonym eftersom jag står för mina åsikter och det händer rätt ofta att det trillar in brev ganska kort efter att jag postat ett inlägg. 

  • Zarch
    taquine skrev 2015-06-30 23:47:54 följande:

    Nej precis Men det är väl nissar som gillar stränga kvinnor kanske Men orka liksom , knappast jag hänger på låset till HKT och vill flasha upp mig där.. Inget att sukta efter , tänker typ Berra i Norrland som blir till sig i kallingarna och pm:ar allt  i brist på kvinnor på hemmafronten


    HKT? Helkroppstråden? Nej bevare mig väl, ser ni mig där så letar ni rätt på mitt IP-nummer och ringer psykakuten, då har jag iallafall "lost it". Så är det inte för alla.
  • Anonym (vad tror ni?)

    Hur tror ni att ni uppfattas om ni lägger ut avklädda bilder på er själv ? Antingen tror män att ni är lättfotade eller uppmärksamhetstörstande och därmed lätta att få omkull. 

  • HäckHäxan
    Anonym (vad tror ni?) skrev 2015-06-30 23:59:09 följande:
    Hur tror ni att ni uppfattas om ni lägger ut avklädda bilder på er själv ? Antingen tror män att ni är lättfotade eller uppmärksamhetstörstande och därmed lätta att få omkull. 
    Vad andra inbillar sig och vad som är verklighet är inte alltid samma sak. Skulle det vara kvinnornas fel att dessa män är lågt begåvade eller vad menar du?
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (vad tror ni?)
    HäckHäxan skrev 2015-07-01 00:09:36 följande:
    Vad andra inbillar sig och vad som är verklighet är inte alltid samma sak. Skulle det vara kvinnornas fel att dessa män är lågt begåvade eller vad menar du?
    Man behöver inte vara något av det men om man söker uppmärksamhet så får man det. Tyvärr då inte dne man kanske önskar
  • CarinaL26

    Skulle aldrig skicka bilder till någon eller lägga upp bilder på någon kroppsdel här på FL. Inte ens på en armbåge. Det finns ett antal trevliga män här som man kan ha vettiga diskussioner med men sedan finns för många snuskpellar. Sista personen som pm ade mig hade jag följande konversation med.

    -Hej!

    -Hej, svarar jag.

    -Du verkar vara en trevlig tjej av dina inlägg att döma.

    -Tack, svarar jag

    - Tar du den i tvåan?

    Och där tog det slut. Förväntar de sig att man verkligen ska svara på det? Jo, jag vet att svaret förmodligen är ett ja....

  • HäckHäxan
    Anonym (vad tror ni?) skrev 2015-07-01 00:15:44 följande:
    Man behöver inte vara något av det men om man söker uppmärksamhet så får man det. Tyvärr då inte dne man kanske önskar
    Och om man inte bett om uppmärksamhet alls då? Skall man ändå bara gilla läget göra vågen i ren eufori och hoppa jämfota i ren skär glädje eller vadå?

    Att dela bilder är inte samma som att be om att få idiotiska mail, att gilla diskutera sex är inte samma som att vilja ligga med alla, att ha ett genuint intresse av ämnet sex likväl som att ha sex är inte samma sak som att vilja ha bekräftelse.

    Ändå väljer många att tolka det så och kontrasten är de där vettiga människorna som inte alls tolkar det så, det finns en hel del såna män här inne också, som jag gladeligen bollar med både i trådar och inbox, det märkliga är att de inte tjatar om min kik, inte heller maler de egoistiskt på om vad de vill göra med mig eller andra knasiga saker alls, vi snackar ja som folk gör mest, samma sak med kvinnor, jag mailar ju med kvinnor också och bubblar i trådar, de vettiga kvinnorna inbillar sig inte heller att jag vill ligga. Märkligt som faen!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (vad tror ni?) skrev 2015-06-30 23:59:09 följande:

    Hur tror ni att ni uppfattas om ni lägger ut avklädda bilder på er själv ? Antingen tror män att ni är lättfotade eller uppmärksamhetstörstande och därmed lätta att få omkull. 


    Jag la ut en bild på mitt orakade ben. Fick fem pling i inboxen om att de gärna ville ha en bild när benet var rakat också. En jävla vad var det enda som var på bilden. Vem fan blir kåt på en hårig vad?
    Men de börjar väl så oskyldigt till att sedan pressa på mer.
  • Amingus
    CarinaL26 skrev 2015-07-01 00:25:43 följande:

    Skulle aldrig skicka bilder till någon eller lägga upp bilder på någon kroppsdel här på FL. Inte ens på en armbåge. Det finns ett antal trevliga män här som man kan ha vettiga diskussioner med men sedan finns för många snuskpellar. Sista personen som pm ade mig hade jag följande konversation med.

    -Hej!

    -Hej, svarar jag.

    -Du verkar vara en trevlig tjej av dina inlägg att döma.

    -Tack, svarar jag

    - Tar du den i tvåan?

    Och där tog det slut. Förväntar de sig att man verkligen ska svara på det? Jo, jag vet att svaret förmodligen är ett ja....


    Jag har inget att tillägga till tråden men jisses vad detta fick mig att skratta hahaha.
    Jag hoppas nästan fler lägger upp sina PM-texter om de har denna nivå.

Svar på tråden Märkliga män som skickar PM i inboxen