• Anonym (11/10)

    Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.

    Jag är extremt vacker, rentav bländande vacker. Nu låter det som skryt men jag hade faktiskt hellre velat vara en tiopoängare istället för en elvapoängare, bortom den tiogradiga skala killar använder.

    Att vara så fantastiskt vacker som jag är ställer till problem. Jag vet aldrig om killar och män gillar mig för den jag är eller om de blivit förhäxade av min skönhet. Män och killar i alla åldrar tappar vettet i min närhet och de går inte att föra en normal konversation med dem. Detta har lett till att jag både är barnlös och nästan oskuld.

    Kvinnor hatar oftast mig, och de få som inte gör det till en början gör det sedan när de ser hur deras annars 110% trogna män blir som förbytta och dödligt förälskade i mig istället för dem. Det räcker att jag kommunicerar med någons man eller pojkvän i någon minut för att han skall bli kär i mig, oavsett ålder, oavsett vem det än är. Alla straighta män blir kära i mig.

    Så jag gömmer mig hemma, jag kan inte gå ut. Bara genom att gå utanför dörren kan jag med min skönhet orsaka gräl mellan äkta makar och tom. skilsmässor. Jag blir isolerad till att kommunicera med folk via internet, utan fotografier av mig. Ett enda foto kan räcka för att förstöra ett äktenskap eller att få en man helt besatt av mig.

    Jag försöker klä ner mig litegrann, visa mindre hud, slopa sminket, ha lösare kläder, vansköta håret...men skönheten lyser igenom ändå tyvärr. Jag försökte äta mig fet men allt som hände var att jag fick större byst och bak, vilket enbart förstärkte mitt utseende. Svälta mig vill jag absolut inte göra men jag kanske måste.

    Hjälp mig!

  • Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.
  • Anonym (mor)
    taquine skrev 2015-07-03 16:34:17 följande:
    Det är väl moderatorns jobb att flytta tråden då, till sandlådan eller något. Även om det är känsliga rummet är det kul med underhållande trådar. ;) Allt behöver inte tas så allvarligt 
    Men "allt behöver inte tas så allvarligt" duger det inte att komma med när man gör "övertramp" i KR och blir avstängd.
  • K med lilla E
    Anonym (11/10) skrev 2015-07-03 16:46:43 följande:

    Jag har jobbat på ICA, i hemtjänsten, på äldreboende, på en infektionsavdelning på ett sjukhus, med exotisk dans (striptease på svensexor, företagsfester, men inte på en klubb), i en godisaffär och med städarbete via samhall.


    Och igen : Vad är du sjukskriven för, diagnos?
  • taquine
    Anonym (11/10) skrev 2015-07-03 16:46:43 följande:
    Jag har jobbat på ICA, i hemtjänsten, på äldreboende, på en infektionsavdelning på ett sjukhus, med exotisk dans (striptease på svensexor, företagsfester, men inte på en klubb), i en godisaffär och med städarbete via samhall.
    Svimmade dom inte av i kön på ICA när du satt där?Samhall ? Det blir nog bra ts hoppas allt ordnar sig för dig  
    Goodness me
  • Anonym (mor)
    Anonym (11/10) skrev 2015-07-03 16:46:43 följande:
    Jag har jobbat på ICA, i hemtjänsten, på äldreboende, på en infektionsavdelning på ett sjukhus, med exotisk dans (striptease på svensexor, företagsfester, men inte på en klubb), i en godisaffär och med städarbete via samhall.
    Så bortkastat. Använd din bländande skönhet till ngt vettigt.
  • Anonym (Bå)
    HäckHäxan skrev 2015-07-03 16:10:05 följande:

    Alltså är de inte rätt farliga att ha bland vanliga människor utan tillsyns känner jag spontant, de kan ju ställa till med vad fan som helst bara för att de lever i en helt egen och absolut privat verklighet långt bort från alla andra

    Ja ytligt kan de vara roande och i små portioner, men shit fan jag hade inte orkat. Har ändå några såna där i  periferin av min omgivning där liksom alla män vill ha dem, alla vill ligga med dem och bla bla bla och skulle någon glömma av att kolla på dem eller bekräfta dem och istället ägna sig åt någon annan kvinna i sällskapet så skapar dessa människor alltid någon form av drama och rör runt i grytan med, ingen jävel orkar med dem längre stunder, synd att de liksom inte kunde bli lära i varandra och leva lyckliga ihop hela högen, det hade ju varit superbt


    Vissa kan vara farliga.

    Som tur den människan jag nämde är bara en förre detta skolkamrat , ingen jag umgås med ofta.

    TS borde kanske bjuda ut den killen som startar tråd efter tråd om hans fulhet och röda läppar.
  • HäckHäxan
    Anonym (Bå) skrev 2015-07-03 17:12:13 följande:
    Vissa kan vara farliga.
    Som tur den människan jag nämde är bara en förre detta skolkamrat , ingen jag umgås med ofta.

    TS borde kanske bjuda ut den killen som startar tråd efter tråd om hans fulhet och röda läppar.
    Ja vem vet de kanske är en himmelsk kombination de två.

    Umgås inte heller med de personerna jag vet om, håller dem långt utanför mitt liv även om vägarna ibland krockas rent socialt i andra sammanhang, men jag orkar inte med drama och sån skit, jag vill leva i lugn och ro, då mår jag bäst.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • taquine
    HäckHäxan skrev 2015-07-03 17:14:07 följande:
    Ja vem vet de kanske är en himmelsk kombination de två.

    Umgås inte heller med de personerna jag vet om, håller dem långt utanför mitt liv även om vägarna ibland krockas rent socialt i andra sammanhang, men jag orkar inte med drama och sån skit, jag vill leva i lugn och ro, då mår jag bäst.
    Du är så klok Häckis, visst vi tycker olika emellanåt men för det mesta lika . Tummen upp på dig
    Goodness me
  • Anonym (kls)

    Rent skrattretande trådstart. Ok, jag tvivlar inte på att du är vacker, men att din blotta uppenbarelse får till stånd det du beskriver i TS ställer jag mig tveksam till. Jag tror tyvärr att dina problem med att fungera socialt ligger någon helt annanstans än i din påstådda skönhet. 

    JAg har haft turen att få jobba med verkligt vackra kvinnor då jag drivit nöjesverksamhet bl.a på Ibiza och i Las Vegas en gång i tiden. Många av dessa kvinnor var så fullkomligt fulla av sig själva och arroganta att de tappade hela sin attraktionskraft. Jag tror du utstrålar en "titta på mig, jag är en 11 poängare" och troligtvis förstärks denna utstrålning av en något arrogant attityd. Detta är såklart bara gissningar. 

    Liknar du någon som du kan länka en bild på? Eller är det rentav så att du är den vackraste kvinnan i världen, så vacker att din bländande skönhet är totalt ojämförbar med någon annan kvinna på detta klot?

    Fast isåfall är din resume lite märklig, städjobb på samhall, striptease, jobbat i godisaffär?? Hade mera förväntat mig filmroller, en andraplats i Miss Universum 2007, eller lyxhustru till någon rysk Oligark(fast ja, oligarkerna hade ju rodnat som småpojkar i din blotta närvaro och knappast vågat ta kontakt),.. Om du vore totalt talanglös borde du iaf ha kunnat bli någon typ av utvikningsdrottning. 

    Nej, jag sätter mina slantar på någon form av storhetsvansinne eller liknande psykisk åkomma.

  • HäckHäxan
    taquine skrev 2015-07-03 17:35:45 följande:
    Du är så klok Häckis, visst vi tycker olika emellanåt men för det mesta lika . Tummen upp på dig smile5.gif
    Tack, fast skriv det bara med små bokstäver så inga andra här inne ser, jag vill behålla min image som pantad och stenhård bimbo.. ive worked so hard for that! Kyss

    Det är ju okej att inte tycka samma jämt och vara olika, Det ena måste ju inte utesluta det andra och respektera varandra kan man ju göra ändå, ibland tänker jag att fler borde stanna upp och enas om att de är oense i just den frågan och låta det vara bra där. Man måste ju inte alltid försöka omvända andras tänkande eller "vinna" som att det är en tävling om det enda RÄTTA i världen. Jag gillar när jag och mina vänner irl inte tycker samma, vi har mycket grundmoral som är likadan, hur vi ser på människor osv, medan jag tex är den enda som är för en legalisering av marijuana och alla ändra absolut är emot det, ingen har ju satt mig i giljotinen ännu för det. Men jag tycker jag hör konstiga ljud från grannes verkstads bod så vem vet han kanske fått i uppgift att snickra ihop en
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.