• Croljus

    Vi som vill ha sommarbarn 2016

    Hej!

    Finns det några som satsar på ett sommarbarn till nästa sommar (2016)?

    Jag har precis slutat med neovletta efter att ha tagit dem i drygt 8 år. Väntar nu på att mensen ska hoppa igång och tänker börja försöka i september.

    Hoppas att det finns någon som vill följas åt :)

    (har aldrig använt mig av familjeliv förut så ha lite överseende med mig ;))

  • Svar på tråden Vi som vill ha sommarbarn 2016
  • Cadencee

    Jag har tagit ut min spiral idag som jag haft i lite mer än 2 år och hoppas på att snart bli gravid med nr 2 :)

  • Cadencee

    Mensen kom idag så äl 19/9 och bim 3/10 :D

  • Croljus
    Cadencee skrev 2015-09-05 15:27:07 följande:

    Mensen kom idag så äl 19/9 och bim 3/10 :D


    Åh vad roligt att få börja försöka :D Vi började precis nyss. Äl i helgen som var så bim blir runt 19-20 för oss! :)

    Håller tummarna för er :)
  • Cadencee
    Croljus skrev 2015-09-07 13:10:03 följande:
    Åh vad roligt att få börja försöka :D Vi började precis nyss. Äl i helgen som var så bim blir runt 19-20 för oss! :)

    Håller tummarna för er :)
    Håller tummarna för er! Insåg innan att just på äl-dagen är jag och sambon ifrån varandra hela dagen/kvällen/natten Så får jobba på dagarna runt äl istället ;)
  • Rosafluffiga

    Har bim på lördag, fick aldrig något positivt utslag på ägglossningstesten denna månad så är inte så hoppfull tyvärr.

  • Croljus
    Cadencee skrev 2015-09-07 15:29:55 följande:

    Håller tummarna för er! Insåg innan att just på äl-dagen är jag och sambon ifrån varandra hela dagen/kvällen/natten Så får jobba på dagarna runt äl istället ;)


    Åh vad jobbigt! Haha ja, det är bara att köra på resten av dagarna ;)
  • Croljus
    Rosafluffiga skrev 2015-09-07 22:16:13 följande:

    Har bim på lördag, fick aldrig något positivt utslag på ägglossningstesten denna månad så är inte så hoppfull tyvärr.


    Jag får typ aldrig något positivt på dem... Bara en liten stegring liksom :/
  • miamarina84
    Rosafluffiga skrev 2015-09-07 22:16:13 följande:

    Har bim på lördag, fick aldrig något positivt utslag på ägglossningstesten denna månad så är inte så hoppfull tyvärr.


    Jag fick ingen förra månaden, så kanske din tur denna :( lycka till nästa månad :)
  • Croljus

    Åh, jag kan ha fått en nidis nu! Håller verkligen tummarna. Har aldrig upplevt något sånt tidigare :D

  • Majskrok i Norge

    Hej alla! Jag hoppar också på.

    Jag slutade med mina p-piller i juni och har precis kommit igång med mensen igen, så nu kör vi! ????

    Hur går det för alla? Några tips och trix?

Svar på tråden Vi som vill ha sommarbarn 2016