• Anonym (Undrar)

    Är det bara välhängda som går till swingersklubbar?

    Är det bara större män som går till swingersklubbar? Eller finns det vanliga män med 15x12 och neråt också? Hur ser kvinnor på den saken? Vill man endast testa det som har större än 15x12?

  • Svar på tråden Är det bara välhängda som går till swingersklubbar?
  • Anonym (Flashback)
    Anonym (Undrar) skrev 2015-09-04 16:37:51 följande:
    Står ju överallt att grovleken är viktig
    Kan du sluta att skriva om dina kukfixerade fantasier nu din tönt, Ha ha.
    Det måste vara nåt stort fel på dig.
  • Anonym (Undrar)
    Pentra skrev 2015-09-04 17:23:26 följande:

    Har jag jobbat och slitit för att knipa ihop musen efter de fyra barnen jag fött så vill jag verkligen inte bli påsatt av en kille med colaburksgrov k*k! ... /Pentra


    Var givetvis en överdrift..
  • LaLola
    Anonym (Undrar) skrev 2015-09-04 17:19:04 följande:
    Tror du det finns tjejer som föredrar normalgrova eller smalare?
    De flesta tjejer föredrar det som snoppen sitter fast på o skiter blankt i storleken på den där snoppen.
  • Anonym (Undrar)
    LaLola skrev 2015-09-04 17:32:32 följande:

    De flesta tjejer föredrar det som snoppen sitter fast på o skiter blankt i storleken på den där snoppen.


    På en swingersklubb?
  • Anonym (Flashback)

    TS sitter och rycker i sin lilla mask och läser hur folket kommenterar hans kuk funderingar.
    Han borde gå på de där swingfesterna och pilla på lite snoppar så kanske han blir glad.

  • Anonym (one woman)
    Anonym (Undrar) skrev 2015-09-04 17:05:56 följande:
    Ser många kvinnor som Skriver att den ska va grov
    Men vart ser du det?
    Jag är kvinna och därtill inom kinkysvängen och går ganska ofta på både klubbar och fester och jag har bara en enda gång hört en kvinna uttala sig om att hon föredrog stora kukar, så bevisligen existerar dom .
    Men det är en enda individ av tusentals kvinnor som jag mött och som jag haft ingående sexuella samtal med om bl a just vad man tänder på.
    Så jag tror du har läst med bias om du har hört att kvinnor i gemen föredrar stora kukar.
    Det är en myt, den stämmer inte. 
    I regel skiter vi kvinnor i både utseende och storlek.
  • Anonym (Flashback)
    Anonym (Undrar) skrev 2015-09-04 17:42:24 följande:
    På en swingersklubb?
    Undrar TS vill nog själv ta del av kukarna på de där festerna
  • Anonym (one woman)
    Anonym (Undrar) skrev 2015-09-04 17:42:24 följande:
    På en swingersklubb?
    Ja, även där.
    Man vill tända på personen förstås men om man tänder eller ej, har inget med kuken att göra.
    Det handlar mer om blick, stil, charm, personlighet, ett leende, snarare än hur kroppen är byggd.
    Det är män som tittar på sånt, gör inte misstaget att kvinnor funkar på samma sätt. 
    Dessutom är det ofta privata klubbar vilket innebär att det är samma personer som ses gång på gång och lär ofta känna varandra väl och blir vänner åtminstone dom mest aktiva. 
    Och det är dom som får ligga. 
  • Anonym (Flashback)
    Anonym (one woman) skrev 2015-09-04 17:53:11 följande:
    Ja, även där.
    Man vill tända på personen förstås men om man tänder eller ej, har inget med kuken att göra.
    Det handlar mer om blick, stil, charm, personlighet, ett leende, snarare än hur kroppen är byggd.
    Det är män som tittar på sånt, gör inte misstaget att kvinnor funkar på samma sätt. 
    Dessutom är det ofta privata klubbar vilket innebär att det är samma personer som ses gång på gång och lär ofta känna varandra väl och blir vänner åtminstone dom mest aktiva. 
    Och det är dom som får ligga. 
    Fint att du har koll på porrklubbarna.
    Känns det inte lite genant att hålla på sådär?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (one woman) skrev 2015-09-04 17:49:03 följande:

    Men vart ser du det?

    Jag är kvinna och därtill inom kinkysvängen och går ganska ofta på både klubbar och fester och jag har bara en enda gång hört en kvinna uttala sig om att hon föredrog stora kukar, så bevisligen existerar dom .

    Men det är en enda individ av tusentals kvinnor som jag mött och som jag haft ingående sexuella samtal med om bl a just vad man tänder på.

    Så jag tror du har läst med bias om du har hört att kvinnor i gemen föredrar stora kukar.

    Det är en myt, den stämmer inte. 

    I regel skiter vi kvinnor i både utseende och storlek.


    Jag har läst i massa trådar där det skrivs att, visst, längden är inte jätteviktigt men den måste vara grov om man ska känna något. Det är också snyggare att se på.
Svar på tråden Är det bara välhängda som går till swingersklubbar?