Inlägg från: Anonym (Undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrar)

    Är det bara välhängda som går till swingersklubbar?

    Är det bara större män som går till swingersklubbar? Eller finns det vanliga män med 15x12 och neråt också? Hur ser kvinnor på den saken? Vill man endast testa det som har större än 15x12?

  • Svar på tråden Är det bara välhängda som går till swingersklubbar?
  • Anonym (Undrar)
    Curious girl skrev 2015-09-04 13:39:09 följande:

    Det är alla olika storlekar på kukar, bröst, kroppar mm... Alla tänder vi på olika saker alltså finns det utrymme för alla på en sådan klubb. Folket är i alla åldrar. Men ensamma män är klart fler än ensamma tjejer. 


    Okej. Men menar du att en del tänder på mindre kukar?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Anna B) skrev 2015-09-04 16:05:49 följande:

    Jag och min man är swingers. Vi älskar att se varandra njuta. Med varandra och med andra.

    Vissa kvällar är det parfester, då bara par får komma in och vissa kvällar är det mixfester, då även ensamma killar är välkomna.

    Swingers är i allmänhet väldigt öppna, trevliga och sociala människor. Det känns som att när man sett varandra nakna så kan man lika gärna vara öppen om allt annat också.

    Under min år i Swingersvärlden har jag träffat alla typer av människor och yrkesgrupper. Alla med det gemensamma intresset att njuta av sex och av livet utan att mötas av fördomar eller korkade, inskränkta människor som inte har en aning om vad swingers egentligen är.


    Men jag tänker att det kanske endast är det med en colaburk till omkrets som vågar sig dit eftersom det ger skönast sex än om man är normalutrustad
  • Anonym (Undrar)
    LaLola skrev 2015-09-04 16:32:45 följande:

    Varför tror du att det är så?


    Står ju överallt att grovleken är viktig
  • Anonym (Undrar)
    LaLola skrev 2015-09-04 16:41:15 följande:

    Jaha. Jag brukar bara läsa det påståendet här på FL o då är det ofta män med kuk-komplex som skrivit det.


    Ser många kvinnor som Skriver att den ska va grov
  • Anonym (Undrar)
    LaLola skrev 2015-09-04 17:09:10 följande:

    Jaha o då är det så för alla kvinnor automatiskt?


    Tror du det finns tjejer som föredrar normalgrova eller smalare?
  • Anonym (Undrar)
    Pentra skrev 2015-09-04 17:23:26 följande:

    Har jag jobbat och slitit för att knipa ihop musen efter de fyra barnen jag fött så vill jag verkligen inte bli påsatt av en kille med colaburksgrov k*k! ... /Pentra


    Var givetvis en överdrift..
  • Anonym (Undrar)
    LaLola skrev 2015-09-04 17:32:32 följande:

    De flesta tjejer föredrar det som snoppen sitter fast på o skiter blankt i storleken på den där snoppen.


    På en swingersklubb?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (one woman) skrev 2015-09-04 17:49:03 följande:

    Men vart ser du det?

    Jag är kvinna och därtill inom kinkysvängen och går ganska ofta på både klubbar och fester och jag har bara en enda gång hört en kvinna uttala sig om att hon föredrog stora kukar, så bevisligen existerar dom .

    Men det är en enda individ av tusentals kvinnor som jag mött och som jag haft ingående sexuella samtal med om bl a just vad man tänder på.

    Så jag tror du har läst med bias om du har hört att kvinnor i gemen föredrar stora kukar.

    Det är en myt, den stämmer inte. 

    I regel skiter vi kvinnor i både utseende och storlek.


    Jag har läst i massa trådar där det skrivs att, visst, längden är inte jätteviktigt men den måste vara grov om man ska känna något. Det är också snyggare att se på.
  • Anonym (Undrar)
    Frökenfrykena skrev 2015-09-09 14:43:12 följande:

    Denna tråd bevisar tydligt hur dålig koll folk i allmänhet har på Swingerklubbar och folk som går på klubbar med sexuella inslag.

    Likt samhället i övrigt så finns det en representation av alla typer av människor både till sinnet och framförallt utseendet. Stora, små, tjocka, smala, brunögda, blonda, svarta....

    Förstår inte alls varför alla kvinnor (och män för den delen) skulle föredra stora kukar eller att folk i allmänhet har samma smak/preferenser...alla tycker om olika saker och det är väl just det som är det roliga med att träffa olika människor såväl påklädda som nakna.

    Enda gemensamma nämnaren bland folk som går på klubbar är att vi gillar sex!


    Men en stor känns ju mer och det är ju skönt att känna sig fylld? Det kan man läsa sig till väldigt tydligt tycker jag.
Svar på tråden Är det bara välhängda som går till swingersklubbar?