• Anonym (Kille 33)

    Underlivet

    Det ska tvättas en gång per dag. Min flickvän gör det inte. Undrar bara om det är vanligt? Hur får jag henne att ändra sina vanor... utan att kränka henne. Hon är också sån att hon bryr sig så mycket om hur hon ser ut och beter sig annars.

  • Svar på tråden Underlivet
  • Anonym (Kille 33)
    Anonym (Tvål) skrev 2015-10-12 15:42:37 följande:

    Nä, det upplever jag inte. Dessutom torkar man ju sig och då blir det lagom. Nu behöver jag ju inte ens olja jämt. Olja+sex är ju en rätt bra kombo så jag brukar passa på att använda olja när jag duschar på kvällen!


    Jag tycker att det är en dålig kombo men kul att man är olika. Olja på handduken? Nej okej ska sluta terrorisera dig nu ;)
  • Anonym (Kille 33)
    klyban skrev 2015-10-12 19:40:58 följande:

    Jag skulle föreslå duscha först, olja in sen.

    Och se till det är kallpressat olja man använder, både på olivoljan och rapsoljan.

    Och inte överflöd, utan lagom som huden kan ta åt sig på ~5min utan vara blött av olja fortfarande.


    Hahaha, ditt inlägg fick mig på gott humör. Kallpressad och ekologisk eller? Ja, neroljade underkläder känns inte som en hit.
  • Anonym (A)
    Anonym (Kille 33) skrev 2015-10-12 19:58:17 följande:
    Hahaha, ditt inlägg fick mig på gott humör. Kallpressad och ekologisk eller? Ja, neroljade underkläder känns inte som en hit.
    Du verkar rätt då fixerad vid hur ofta din tjej bör tvätta sitt underliv! 

    Kan du inte köpa hem lite goa oljor,duschkrämer osv som du sen föreslår att hon använder när hon duschar?
  • klyban
    Anonym (Kille 33) skrev 2015-10-12 19:58:17 följande:
    Hahaha, ditt inlägg fick mig på gott humör. Kallpressad och ekologisk eller? Ja, neroljade underkläder känns inte som en hit.

    Ekologiskt är väl bra i sig, men kallpressad olja.
    Innehåller så mycket bra ämnen, så är att föredra.
    Huden kan bara ta upp så mycket olja, så inte mer än vad huden kan ta in.
    Sen ska huden som har fått olja få tillgång till syre.
    Så inga underkläder, eller sitta så man hindrar detta.
    Vi pratar om kanske 5-15min bara.

    Och olja av detta slaget, är bra för hela kroppen.
    Även hampaolja, som är otroligt rik på antioxidanter och annat nyttigt,.

  • Anonym (Kille 33)

    [quote=75868701][quote-nick]klyban skrev 2015-10-12 20:16:32 följande:[/quote-nick]Ekologiskt är väl bra i sig, men kallpressad olja.

    Innehåller så mycket bra ämnen, så är att föredra.

    Huden kan bara ta upp så mycket olja, så inte mer än vad huden kan ta in.

    Sen ska huden som har fått olja få tillgång till syre.

    Så inga underkläder, eller sitta så man hindrar detta.

    Haha påminner om när jag skulle massera ett ons och tog en hel hand olja istället för "lite grann"... Vet inte, olja känns meckigt men ja ok lite då.

  • Anonym (Kille 33)
    Anonym (A) skrev 2015-10-12 20:04:19 följande:

    Du verkar rätt då fixerad vid hur ofta din tjej bör tvätta sitt underliv! 

    Kan du inte köpa hem lite goa oljor,duschkrämer osv som du sen föreslår att hon använder när hon duschar?


    Jo precis, får göra det... Typ som ett experiment av produkter. "Vilken föredrar du och vilken är bra och på vilket sätt.".
  • Anonym (A)
    Anonym (Kille 33) skrev 2015-10-12 20:35:35 följande:
    Jo precis, får göra det... Typ som ett experiment av produkter. "Vilken föredrar du och vilken är bra och på vilket sätt.".
  • Anonym (hälsomyndigheten)

    Jag duschar en gång om dagen, två om jag har tränat, jag skulle aldrig gå en dag utan att ha duschat av kroppen eller åtminstone underlivet, nä blä och fy.

  • Anonym (hälsomyndigheten)

    Säg som det är i stället för att tramsa, vem vill ha sex eller slicka någon som inte tvättar sig? Uppenbarligen upplever du ju att det är olustigt på någotvis eftersom du skriver här? Luktar hon eller smakar illa? Då tycker jag att du skall vara såpass ärlig mot henne, det måste ju påverka er relation .

  • Anonym (Kille 33)
    Anonym (hälsomyndigheten) skrev 2015-10-12 21:39:42 följande:

    Säg som det är i stället för att tramsa, vem vill ha sex eller slicka någon som inte tvättar sig? Uppenbarligen upplever du ju att det är olustigt på någotvis eftersom du skriver här? Luktar hon eller smakar illa? Då tycker jag att du skall vara såpass ärlig mot henne, det måste ju påverka er relation .


    Luktar men smakar ok *harkel*
  • Anonym (Tvål)
    Anonym (Kille 33) skrev 2015-10-12 19:56:12 följande:

    Jag tycker att det är en dålig kombo men kul att man är olika. Olja på handduken? Nej okej ska sluta terrorisera dig nu ;)


    Haha. Man kan ta en liten pappersbit, eller tvättsrrvett om man har papper som luddar. Du verkar vara duktig på att se problem med allt ;).
  • klyban
    Anonym (Kille 33) skrev 2015-10-12 20:33:06 följande:
    Haha påminner om när jag skulle massera ett ons och tog en hel hand olja istället för "lite grann"... Vet inte, olja känns meckigt men ja ok lite då.

    Huden suger åt sig oljan rätt snabbt.
    Meckigt, ja det beror väl vad man gör det till.

  • Anonym (Kille 33)
    klyban skrev 2015-10-13 10:37:38 följande:

    Huden suger åt sig oljan rätt snabbt.

    Meckigt, ja det beror väl vad man gör det till.


    Haha!! Nja, den gjorde inte det för jag fick veta att jag var helt sjuk haha
Svar på tråden Underlivet