• Snorkfraken91

    BF juni/juli

    Hej!


    Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

    Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden BF juni/juli
  • krumbukt
    capy skrev 2015-10-28 17:40:14 följande:

    Hehe... jag är visst "ålderkvinnan" i gänget Tungan ute


    Haha, äsch då! /mvh hon som försöker acceptera att 30 närmar sig
  • krumbukt
    piikachuu skrev 2015-10-28 18:13:38 följande:

    Någon mer som är helt vansinnigt trött på kvällarna... zzZzZzzZzZzz


    Ja! Jag är ändå ledig den här veckan tack och lov, men bävar lite inför att börja jobba igen nästa vecka.. kommer ju vara helt slut!
  • Luttiis
    piikachuu skrev 2015-10-28 18:13:38 följande:

    Någon mer som är helt vansinnigt trött på kvällarna... zzZzZzzZzZzz


    Jag är helt galet trött! Somnade nästan på jobbet idag hahah går och lägger mig super tidigt å sover länge men känner mig ändå inte utvilad!
  • odie
    piikachuu skrev 2015-10-28 18:13:38 följande:

    Någon mer som är helt vansinnigt trött på kvällarna... zzZzZzzZzZzz


    Verkligen, läggdags vid 20.00 hela veckan! :)
  • Mamacitaa
    krumbukt skrev 2015-10-28 18:34:01 följande:

    Haha, äsch då! /mvh hon som försöker acceptera att 30 närmar sig


    Samma här.snart 30 oxå ????
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • krumbukt
    Mamacitaa skrev 2015-10-28 18:53:47 följande:
    Samma här.snart 30 oxå ????
    Ja, 5 månader kvar =) Men jag känner mig oftast ganska redo för det hehe. Själv då?
  • Donna85
    capy skrev 2015-10-28 17:40:14 följande:

    Hehe... jag är visst "ålderkvinnan" i gänget 


    Asch jag har oxå passerat 30 och närmar mig 31 med stormsteg ;)

    Hade inte tänkt ringa o skriva in mig på mvc riktigt ännu, rädd att det skulle ge otur haha ;) Men hade lite frågor så ringde dit idag iallafall. Fick tid för inskrivning och hälsosamtal samma dag, 8 December. EVIGHETER TILL DESS JU! Att vänta är verkligen inte min starka sida :/

    Vi får nycklarna till vår nya gård imorgon, just nu är vi mitt uppe i flytt så det blir bra att fördriva tiden med det.

    Har haft världens förkylning sen i Lördags så det har nog dolt illamåendet för nu när jag börjar bli bättre kommer det krypandes igen. Har lite svag mensvärk, blir ju så rädd att nåt är galet när jag känner det... Sträcker mig i livmodern, antar jag att det är, såfort jag gör en hastig rörelse eller lyfter nåt tynger.

    Äter som en häst, åt lunchbuffé med mamma idag och stirrade på min tallrik o undrade om jag verkligen skulle äta allt det där! Undrar hur lång tid det tar innan hon börjar ana nåt...
  • EllaSo

    Hej! Ny här. 32 år från sthlm väntar vårat 2a barn 18e juni :) ska på ul 13 nov..längtar! :)

    Finns det en fb grupp?

Svar på tråden BF juni/juli