• Snorkfraken91

    BF juni/juli

    Hej!


    Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

    Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden BF juni/juli
  • LiThPo

    Hej

    Jag hoppar in i denna tråd. Plusade igår och det var inte väntat. Det var första månaden vi försökte. BF 4/7 Är såklart jätte rädd för missfall. Vågar inte riktigt ta till mig det först man sett hjärta slå på ultraljudet.

  • Enamorada

    Jag är också jättetrött.. Både igår och idag har jag vilat på em när jag kommit hem från jobbet. Igår kväll somnade jag kl åtta i soffan. För övrigt är jag mycket hungrigare än vanligt.. Kommer inte sluta bra haha. År en hel pizza idag... Känner svagt illamående emellanåt. Mest när jag är hungrig.

  • Y o L o

    Hehe.... Jag är 37 år ung :)


    capy skrev 2015-10-28 17:40:14 följande:

    Hehe... jag är visst "ålderkvinnan" i gänget 


  • sasaj

    BF lista

    Mamacitaa - 2 juni,29 år,Sthlm, fjärde barnet

    MissIrene - 6 juni - 25 år, Norrbotten, första barnet

    Nilsonee - 20 juni - 23år, Bollnäs, andra barnet

    Jennefer - 23 juni

    Tesseresan - 26 juni - 25 år, Eskilstuna, andra barnet

    Ajvar - 29 juni

    MrsToledo - 29 juni

    Odie - 30 juni - 27 år, Örebro, första barnet

    Snorkfroken91 - 1 juli - 24 år, Norrbotten, första barnet

    YoLo - 1 juli

    Tilliiz - 2 juli

    Nostalgity - 2 Juli - 26 år, Eskilstuna, tredje barnet

    Luttiis - 3 juli - 26 år, Stockholm, första barnet

    Emsanyeah - 3 Juli - 23 år, Norrbotten, andra barnet

    Frida ahl - 4 juli - 29 år, Uppsala, andra barnet

    Donna85 - 4 juli

    Sasaj - 5 juli - 27 år, Göteborg, första barnet

    Lova123 - 5 juli - 27 år, Skåne, första barnet

    Piikachuu - 6 juli - 29 år, Skåne, första barnet

    Enamorda - 6 juli - 31 år, Örebro, tredje barnet

    Cadencee - 7 juli - 23 år, Jönköping, andra barnet

    Capy - 8 juli - 33 år, Östergötland, andra barnet

    Krumbukt - 9 juli - 29 år, Norrtälje, andra barnet

  • Mamacitaa
    krumbukt skrev 2015-10-28 18:56:40 följande:

    Ja, 5 månader kvar =) Men jag känner mig oftast ganska redo för det hehe. Själv då?


    Jag fyller 30 när bebis är beräknad :p hade tänkt resa bort då men blir ju svårt nu ; )

    GRATTIS O välkomna alla nya :D
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Glader02

    Hej! Jag är en av dem som Snorkfraken91 hade med sig från en annan tråd. Jag är 24, snart 25 år o väntar vårt första barn. Är nu i vecka 6.

    Just nu är jag utomlands och kommer hem i helgen. I en vecka har jag haft otrolig smärta i magen, mest på nätterna o haft svårt med trög mage. Någon annan? Hoppas det ger sig och att det inte är farligt, precis som det verkar vara för de jag läst om...

  • Luttiis
    Glader02 skrev 2015-10-29 07:58:06 följande:

    Hej! Jag är en av dem som Snorkfraken91 hade med sig från en annan tråd. Jag är 24, snart 25 år o väntar vårt första barn. Är nu i vecka 6.

    Just nu är jag utomlands och kommer hem i helgen. I en vecka har jag haft otrolig smärta i magen, mest på nätterna o haft svårt med trög mage. Någon annan? Hoppas det ger sig och att det inte är farligt, precis som det verkar vara för de jag läst om...


    Grattis och välkommen!

    Jag har super svullen och trög mage, mest på kvällen! Det är väl tarmarna som srvetsr långsammare om jag har förstått det hela rätt!

    Skriv in dig i bf-listan om du inte gjort det än!:)
  • capy
    Y o L o skrev 2015-10-28 22:29:28 följande:

    Hehe.... Jag är 37 år ung :)


    Låter som en bra ålder! Glad
  • odie
    Glader02 skrev 2015-10-29 07:58:06 följande:

    Hej! Jag är en av dem som Snorkfraken91 hade med sig från en annan tråd. Jag är 24, snart 25 år o väntar vårt första barn. Är nu i vecka 6.

    Just nu är jag utomlands och kommer hem i helgen. I en vecka har jag haft otrolig smärta i magen, mest på nätterna o haft svårt med trög mage. Någon annan? Hoppas det ger sig och att det inte är farligt, precis som det verkar vara för de jag läst om...


    Har exakt samma symptom, ringde barnmorskan och hon sa att det var helt normalt! Hon sa till och med att vissa kvinnor kan ha jätte ont! Så det lugnade mig!
  • Luttiis

    Varför måste det vara så osäkra veckor i början?! Det är väl inge kul att gå runt och vara orolig! Har knappt några symptom idag heller, bara väldigt ömma bröst men knappt någon värk i magen som tidigare veckor! Klart man blir orolig att det inte är någon där. Hur tidigt kan man egentligen gå på ul? Jag är i v 5 (4+3) jag är orolig efter som jag har en syster som fick missfall i vecka 4 men som inte fick veta det förrän i v 13.

Svar på tråden BF juni/juli