• Snorkfraken91

    BF juni/juli

    Hej!


    Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

    Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden BF juni/juli
  • Mamacitaa

    Jag har svårt att glädjas för jag mår så illa..helt sjukt vad olika man kan må i graviditeter a. .hemskt denna gng :(


    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Glader02
    Ajvar skrev 2015-11-03 06:48:08 följande:

    Åh hoppas dom blev glada! Är det första?

    Jag är relativt symptomfri och det är nog främst jag som känner hur magen är svullen men jag ska hålla mig till jul - vågar ändå inte ta ut något innan UL.

    I övrigt är jag typ symptomfri, gillar inte! Lite trött men inga spända bröst, inget illamående, tränar som vanligt och äter gör jag alltid ändå, hehe. Längtar till jag får känna något, jag går trots allt in i v7 imorgon.. Känns inte ett dugg verkligt :(

    Spänningar i magen när jag nyser - ja! Äntligen någon som uttrycker det jag känner! Känns som att magmusklerna sitter ihop mer på något sätt och det krampar när jag hostar/nyser, men så släpper det efter ett par sekunder.


    Det är svårt o känna att det är verkligt tycker jag också. Jag går in i vecka sju idag och har i för sig väldigt trög mage, ont i magen och lite spända bröst o trött. Men inget illamående som många här skriver om och som man ofta hör om. Gör ju att man undrar om det är verklig!
  • Y o L o

    Jag har samma som dig. Blir galen på den tröga o gasiga magen men allt är bättre än illamåendet :)


    Glader02 skrev 2015-11-03 13:13:24 följande:

    Det är svårt o känna att det är verkligt tycker jag också. Jag går in i vecka sju idag och har i för sig väldigt trög mage, ont i magen och lite spända bröst o trött. Men inget illamående som många här skriver om och som man ofta hör om. Gör ju att man undrar om det är verklig!


  • Pluttan86

    Glader02: Håller med dig, man undrar om det är verkligt. Jag har lite ömma bröstvårtor och molvärk i magen till och från men inget illamående. Är i vecka 7 (6+2).

    Är det nån mer som har molvärk?

  • odie
    Pluttan86 skrev 2015-11-03 13:51:27 följande:

    Glader02: Håller med dig, man undrar om det är verkligt. Jag har lite ömma bröstvårtor och molvärk i magen till och från men inget illamående. Är i vecka 7 (6+2).

    Är det nån mer som har molvärk?


    Molvärk o ömma bröst är de symptom jag har, sen är jag tröttare än vanligt!
  • piikachuu
    Pluttan86 skrev 2015-11-03 13:51:27 följande:

    Glader02: Håller med dig, man undrar om det är verkligt. Jag har lite ömma bröstvårtor och molvärk i magen till och från men inget illamående. Är i vecka 7 (6+2).

    Är det nån mer som har molvärk?


    Trött och molvärk är allt jag har, nästan så jag önskar att det vore lite mer, men är bara i v 5 (4+5)
  • Glader02
    Luttiis skrev 2015-11-03 14:52:13 följande:

    Trött, motvärn, svullen och gasig mage haha men hellre det än illamående! V 6 (5+1)


    Jo men vill nästan må illa så jag känner att det verkligen lever en liten därinne.. haha
  • Luttiis

    Nu har jag bokat in ett ul i vecka 8, samma dag som vi ska på inskrivningen sen och det känns bra! Så man vet att allt ser bra ut där inne :)

Svar på tråden BF juni/juli