• Snorkfraken91

    BF juni/juli

    Hej!


    Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

    Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden BF juni/juli
  • En del av oss

    [quote=75988718][quote-nick]Ajvar skrev 2015-11-11 10:30:34 följande:[/quote-nick]

    Åh jag blir så avis på alla era symptom! Jag känner verkligen nada niente! Kanske kan jag bara få en liten kräk eller ett blodsockerfall snart? Kanske kan jag känna att det blir tyngre att träna, bara en gång? Jag kan tom tänka mig en liten stramare bralla! :p

    Går in i v8 idag (7+0) och har som ni ser väldigt svårt att ta till mig denna påstådda graviditet.. Om 8 dagar har jag tidigt UL, känns typ mer jobbigt än kul. Sämsta inställningen, jag vet. Fan ta detta kontrollbehov!

    [/

    Instämmer, exakt likadant här.

    Grattis ni som gjort VUL/UL

    Gammeltanten beklagar verkligen, vet hur det är då jag själv varit där alltför många gånger.

    Hänger inte med här, ni har skrivit så mycket på bara 1 dygn.

    Imorgon är det dags för inskrivning hos BM, känner mig inte ens säker på om bebis lever då jag inte känner ett enda symtom på att vara gravid. Det känns för mig helt overkligt att kunna vara gravid utan att känna det minsta.


    Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • Enamorada

    Nu har illamående börjat smyga sig på. Trodde jag skulle kräkas när jag kom hem från jobbet igår men kom inget. Vaknade kl fem idag och var tvungen att gå upp och äta nåt. Känner mig lite konstig fortf.

    Ärligt talat tror jag att jag måste ta fram mina gravidkläder i helgen. Igår tyckte jag synd om magen som var inklämd i trånga jeans, längtade hem från jobbet för att kunna släppa ut den haha. Tights går ju bra men de döljer ju inget. Min mage är så svullen!

    Ajvar och en del av oss - förstår er oro men en del känner inte så mkt symptom. Berättade för min mamma om graviditeten tidigare i veckan och hon undrade hur jag mådde. Trött men annars bra, inte så mkt symptom. Ja så har det ju varit för dig alla graviditeterna påminde hon mig om. Jag har kommit lindrigt undan men likväl har det växt ett friskt pyre där inne. Jag minns att jag var orolig min första graviditet för jag kände inte så mkt. Kram på er!

  • Enamorada


    Nu är jag modig här och visar min svullna mage hehe, den är svår att dölja och jag är bara i v 7!

    Nån mer som vill dela med sig?
  • Cadencee


    Bilden är från vecka 6(5+3) och sådär brukar inte min mage se ut!
    Theo 29/3-13 Gravid med syskon 7/7-16
  • Cadencee
    Mamacitaa skrev 2015-11-12 07:35:19 följande:

    Oj va sned bilden blev..min mage vecka 11,är rätt smal annars ;)


    Oj de e ju verkligen så man ser att du e gravid! Har du barn sen innan? :)
    Theo 29/3-13 Gravid med syskon 7/7-16
  • SSK13
    DLR skrev 2015-11-11 20:15:35 följande:

    SSK13

    Varenda gång jag ser ditt SN tänker jag på Hockey :)


    Hockey? Hihi varför då?
  • Y o L o

    Wow vilka härliga magar. Inser att jag inte alls har någon mage att prata om efter att ha sett era fina.

Svar på tråden BF juni/juli