• Snorkfraken91

    BF juni/juli

    Hej!


    Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

    Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden BF juni/juli
  • DLR

    När grupper är så pass hemliga att absolut inget kan relateras, följas, ses osv brukar en personlig inbjudan krävas (har jag för mig).

  • Cadencee

    Jaha ^^ tänkte inte så långt! Men om man har "sluten" kan andra personer se att jag eller andra är med i grupp "xx". Går in i vecka 7 imorgon så vill ju inte att folket på min vänlista ska se än :)

  • DLR
    Cadencee skrev 2015-11-12 19:03:04 följande:

    Jaha ^^ tänkte inte så långt! Men om man har "sluten" kan andra personer se att jag eller andra är med i grupp "xx". Går in i vecka 7 imorgon så vill ju inte att folket på min vänlista ska se än :)


    Förstår det, och därav "vitsen" med att länken inte funkar. En inbjudan krävs. Tror inte att det syns att man går med i gruppen (tar/skickar inbjudan). Absolut inget ska synas på någons flöde förutom ens egen samt de som är med i gruppen.


     


    Men då krävs en inbjudan. Har jag för mig. Så är det på de flesta separatistiska grupperna på FB iaf.


     


    Så vill fler gå med i gruppen du skapade måste du skicka en personlig inbjudan. Som jag förstått det iaf. kan ha helt fel.

  • Cadencee
    DLR skrev 2015-11-12 19:06:55 följande:

    Förstår det, och därav "vitsen" med att länken inte funkar. En inbjudan krävs. Tror inte att det syns att man går med i gruppen (tar/skickar inbjudan). Absolut inget ska synas på någons flöde förutom ens egen samt de som är med i gruppen.


     


    Men då krävs en inbjudan. Har jag för mig. Så är det på de flesta separatistiska grupperna på FB iaf.


     


    Så vill fler gå med i gruppen du skapade måste du skicka en personlig inbjudan. Som jag förstått det iaf. kan ha helt fel.


    Ja jag läste på nu och det verkar som jag måste skicka en inbjudan då gruppen är hemlig.

    Men så här då: vill ni gå med, skicka ett PM till mig med namn så kan jag lägga till er :)
  • krumbukt

    Man kan klicka på "invite by email" (eller nåt sånt) om man vill bjuda in folk man inte är vän med på fb =)

  • Y o L o

    Är så trött på mitt Dr Jekyll & Mr Hyde-humör. "du är jävligt vass nu" sa min make idag o då började fundera över hur jag beter mig. Skäller och surar ena timmen för att nästa timme gråta över hur lycklig jag är. Fy fan va detta suger, känner mig inte som mig själv.

    Någon mer som känner igen sig eller bör jag ringa psykakuten direkt :)

  • krumbukt
    Cadencee skrev 2015-11-12 19:10:25 följande:
    Ja jag läste på nu och det verkar som jag måste skicka en inbjudan då gruppen är hemlig.

    Men så här då: vill ni gå med, skicka ett PM till mig med namn så kan jag lägga till er :)
    När jag klickar på ditt namn står det bara att din sida är privat, finns det nåt annat sätt att skicka pm? =) 
  • krumbukt
    Y o L o skrev 2015-11-12 19:13:51 följande:

    Är så trött på mitt Dr Jekyll & Mr Hyde-humör. "du är jävligt vass nu" sa min make idag o då började fundera över hur jag beter mig. Skäller och surar ena timmen för att nästa timme gråta över hur lycklig jag är. Fy fan va detta suger, känner mig inte som mig själv.

    Någon mer som känner igen sig eller bör jag ringa psykakuten direkt :)


    Haha åh, jag med. Dock så lyckas jag oftast höra hur jag själv låter och då kan vi skratta åt det.. efter en stund iaf =) Sen har jag blivit jävligt känslig alltså, satt och grinade till "Trinny och Susana stylar om Sverige" idag.... 
  • Cadencee
    krumbukt skrev 2015-11-12 19:15:31 följande:
    När jag klickar på ditt namn står det bara att din sida är privat, finns det nåt annat sätt att skicka pm? =) 
    Funkar det nu? :)
Svar på tråden BF juni/juli