• Nandez

    Vad läser ni just nu?

    Just nu läser jag Blomsterkronan av Minette Walters.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-12-01 17:16
    Berätta gärna lite kortfattat om bokens intrig.

  • Svar på tråden Vad läser ni just nu?
  • Nandez
    Eurydike skrev 2024-02-19 17:25:52 följande:
    Det låter som en bok för mig! Jag älskar drömmar. Ibland är drömmar bättre innan man förverkligar dem, för då har man ett mål och en strävan, och det är inte säkert att verkligheten motsvarar förväntningarna. Men det vore ju såklart väldigt deprimerande och omotiverande om drömmar aldrig slog in! 🤔
    Jag håller med dig till fullo😀
  • Nandez
    JohnnyS21 skrev 2024-02-19 17:28:54 följande:

    Dean R. Koontz - Kall eld, riktigt fängslande.


    Spännande😀
  • Nandez
    fultextad användarhandbok skrev 2024-02-27 17:17:25 följande:
    Visste inte att det var rea, hoppas att du får givande lässtunder.
    Missat bokrean som återkommer varje år i slutet av februari?

    Bokrean började redan i slutet av 1920-talet, inget nytt påfund

    Köpt många böcker i årets bokrea, lite över 70 böcker. Det blir många givande lässtunder😀
  • fultextad användarhandbok
    Nandez skrev 2024-02-27 18:54:25 följande:
    Missat bokrean som återkommer varje år i slutet av februari?

    Bokrean började redan i slutet av 1920-talet, inget nytt påfund

    Köpt många böcker i årets bokrea, lite över 70 böcker. Det blir många givande lässtunder😀
    Det låter ju bekant, men jag får helt enkelt ta på mig det att jag har missat det. Ja men där har du verkligen att läsa! Det låter trevligt.
  • Nandez
    fultextad användarhandbok skrev 2024-02-27 22:08:02 följande:
    Det låter ju bekant, men jag får helt enkelt ta på mig det att jag har missat det. Ja men där har du verkligen att läsa! Det låter trevligt.
    😀
  • Eurydike
    Nandez skrev 2024-02-20 22:00:04 följande:
    Alltid roligt och givande när man läser något som ger stor behållning. Hoppas att ni fick en intressant och givande diskussion om boken på läsecirkeln och att fikat smakade gott😀
    Det är det verkligen! Ja, det fick vi och det var jag som hade med mig fika. Det blev inget hembakat, för jag bränner allt eller så säckar det ihop när jag tar ut det ur ugnen. Jag kanske borde köpa en bakbok på bokrean 😅
Svar på tråden Vad läser ni just nu?