• okt_bebban

    BF Oktober 2016

    Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

  • Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Mattis89

    Tack snälla :) kram


    Vanja skrev 2016-02-10 15:43:53 följande:

    Förstår din oro, jag blev gravid på första försöket men fick sedan missfall i v6. Två veckor senare blev jag gravid igen men fick då missfall i v 12 :( kändes rätt hopplöst. Nu är jag gravid igen, har haft en mens emellan sen senaste missfallet.. Verkat som jag har lätt att bli gravid iaf men kan inte förstå varför jag inte fick behålla dom? Jag har två friska barn sedan tidigare och har aldrig haft missfall förut, vad som har förändrats dom senaste åren är mig ett mysterium. Känner nu att jag antingen bara har haft otur dom senaste två gångerna och att det då kommer gå bra nu, Lr så har jag blivit för gammal lr nåt, men jag e bara 30 :(. Jag har iaf bokat tid hos en privat gyn och ska få komma o göra ett vul om två veckor. Känns lite lugnande, kanske kan man se vad som är fel redan om det nu är så. Jag vet ju nu inte varför du inte gärna vill göra vul, om det känns jobbigt (skämmigt) lr vad de är. Jag är inte heller så glad i tanken faktiskt :) Men jag tror helt klart det är värt de, att bita ihop och göra det om du Kan. Då kan man ju se mycket tidigare än vanligt ul.. Hoppas det går vägen för dig denna gång!! Kram


  • Lerumsmamma

    Ida - å beklagar din dotter :( hoppas denna graviditet går vägen?? jag har själv 3 missfall före min första son oxå född 13 som kom tilll via Ivf, sen kom andra sonen till naturligt och även denna oplanerade graviditet. Är dock lite oroligt, eftersom den var oplanerad och jag inte haft en tanke på att jag kunde va gravid har jag druckit en massa kaffe pga tröttheten och även Ipren flera gånger senaste 10 dagarna pga huvudverk. Huvudverken va tydligen ett gravtecken som jag inte fattade.. :((

  • Lerumsmamma

    Finns det någon BF-lista för denna grupp? Annars kan vi kanske skapa en? Så kan vi skriva BF och vilket barn i ordningen vi väntar?

  • skruttan1988
    Lerumsmamma skrev 2016-02-11 01:43:29 följande:

    Finns det någon BF-lista för denna grupp? Annars kan vi kanske skapa en? Så kan vi skriva BF och vilket barn i ordningen vi väntar?


    13 oktober första
  • 8airam8

    Jag fick ett positivt test idag, några dagar efter BIM, och jag har BF den 17 oktober! Tredje barnet, 36 år gammal. Mycket lycklig och ganska chockad ännu :)

  • Sallets

    Hej!
    Får jag också vara med? :) Är i chocktillstånd här.
    Plussade igår på bim -1, verkligen inte planerat utan en "hoppsan". Har 2 barn sen innan, födda -11 och -13.

  • Ljung3an

    God morgon alla tjejer!

    Idag är det yrsel och tuttvärk som gäller för min del.. :P
    Annars mår jag kanon, hur mår ni andra?

Svar på tråden BF Oktober 2016