• okt_bebban

    BF Oktober 2016

    Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

  • Svar på tråden BF Oktober 2016
  • 0lsson89
    emelieB skrev 2016-02-11 21:26:37 följande:

    Någon med erfarenhet av bruna flytningar?
    Haft lite brunt.. Ingen värk och fint plus även idag. Orolig som satan :(


    Jag fick också lite brun flytning ikväll, har BIM imorgon men inget positivt test än sålänge.. :/
    MA 151223 - v.6+2
  • iduberga

    V. 5 + 6 här. Mitt andra barn. Är så otroligt andfådd hela tiden, har inget minne av att det var så förra gången. Har svårt att liksom få luft även fast jag inte anstränger mig. Någon annan som har samma problem?

  • turkos77

    Jag gjorde ett ultraljud i vecka 8+1 i min förra graviditet. Ska göra det denna gång med. Vår mvc erbjuder tidiga ultraljud om man har en oro för missfall.

  • turkos77
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-12 09:38:21 följande:

    Omg jag är så sjukt trött å nästan fått avsmak på kaffe livets dryck för fan någon mer som har andra sympton


    Hunger!! Vaknar hungrig på natten. Skitjobbigt. I min förra graviditet gick jag upp 28 kg! Mkt vätska och mkt fostervatten men gud vad stor jag blev. Gick ner allt direkt men vill inte bli så stor och otymplig denna gång. :)
  • mttp

    Hej alla goa tjejer

    Vet inte om jag har ställt frågan här inne men jag har en oro i mig för att jag inte känt av ngr gravidsymtomer än . Är i v 6. Vet att det är olika för alla men ändå orolig att det inte finns a nåt i magen/missfall osv osv.

    Är det fler här inne som också har en symtomfritt graviditet som kanske lugna ner mig lite.

    Jag har kämpat hårt för deyta. . Vill verkligen att det går vägen ..

  • Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-12 09:42:26 följande:

    Någon som har berättat för vänner eller släkt än?jag har bara berättat för 2jätte nära vänner


    Har berättat för min mamma o pappa bara. Men vill berätta för alla mina vänner. Men ska försöka lugna mig till jag sett hjärtat på vul
  • Anonym (orolig)
    Mattis89 skrev 2016-02-12 09:11:51 följande:

    Hur tidigt kan man göra ett tidigt ul? Jag är inteintresserad av vul. Kram


    Som jag förstått så kan man göra det väldigt tidigt,men ska man ha ngn chans att se hjärtat så bör man vara i 6+ men många sjukhus vill vänta till v 8+

    Jag hoppas ja får UL typ v 7+ vill ej vara för tidig o att de inte ser hjärtat. Blir mer nojig då. Är en jättejobbig väntan men men....
Svar på tråden BF Oktober 2016