• okt_bebban

    BF Oktober 2016

    Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

  • Svar på tråden BF Oktober 2016
  • HelenaSaga
    Mattis89 skrev 2016-02-16 13:33:17 följande:

    Hej tjejer! Jag vill gärna vara med i fb gruppen BF oktober. Jag går in i v.7 imorgon :) hur går jag tillväga att få vara med i gruppen? Kram Matilda


    Skriv ett privat meddelande till mig med din mailadress du använder på Facebook så bjuder jag in dig
  • skruttan1988
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-16 13:34:08 följande:

    Jag gjorde vul i söndags var då i 6+0 och de såg inget hjärta,men sa att det var för tidigt. Så jag ska försöka klara av att vänta tills vecka 8+0 .. de tog blodprov i söndags och ett idag. Ska få besked om ökningen.av hcg är normal . Dr sa hon skulle ringa i em...


    Okok. Hoppas på det bästa :)
    HelenaSaga skrev 2016-02-16 13:37:50 följande:

    Skriv ett privat meddelande till mig med din mailadress du använder på Facebook så bjuder jag in dig


    Jag skickade ett pm till dig i morse :)
  • yeex

    Hej, jag hoppar in här om det är okej, plussade för typ en timme sedan på äl+11. Trodde inte det var sant!! Att det äntligen skulle bli min tur, nu hoppas jag bara att den lilla vill stanna i magen. Fyllde precis 23 och detta är mitt första barn :)

    Tankarna bara snurrar, vad gör man nu? Ringer någonstans, eller vänta?

  • mumsan30
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-16 09:37:50 följande:
    Det behöver inte vara mf bara för man blöder lite. Kram
    Nej jag vet men i mitt fall kommer det både koagulerat och färskt i en sådan pass mängd att det kan inte vara bra. Men tack ändå! Ni får gärna ta bort mig från listan. Om jag nu mot all förmodan skulle ha fel så lär jag kika in igen men chansen för det är ju nästintill obefintlig. 

    Ha det gott allihop
  • Anonym (orolig)
    mumsan30 skrev 2016-02-16 14:13:49 följande:

    Nej jag vet men i mitt fall kommer det både koagulerat och färskt i en sådan pass mängd att det kan inte vara bra. Men tack ändå! Ni får gärna ta bort mig från listan. Om jag nu mot all förmodan skulle ha fel så lär jag kika in igen men chansen för det är ju nästintill obefintlig. 

    Ha det gott allihop


    Okej... ja då förstår jag. Det låter ju tyvärr som mf. Stor kram och om det är mf hoppas ja ni snart får + igen. Kraaaam
  • Mattis89

    Vad heter gruppen på fb så kanske jag kan söka där och skicka en förfrågan för att bli godkänd? För just nu verkar det vara något strul med min mail.... Tacksam för svar! Mvh Matilda

  • LL85

    Hallo! Hoppar in här. Plus för en vecka sen å beräknat fl 10/10. Detta är vårt andra barn! Har en underbar grabb på snart 2år!
    Vill oxå va me på Fb om den är helt hemlig för vi lär inte berätta för någon på några veckor.

  • skruttan1988
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-16 14:46:48 följande:

    Är så förbaskat jävla yr :( å så jäkla ont i skallen å ont nedre delen av ryggen bågon mer som har som mej?


    Yr till och från. Inte mycket annars.. illamående som fan när jag ligger ner på sidan. Vilket är det ända sättet jag kan sova på :/
Svar på tråden BF Oktober 2016