• okt_bebban

    BF Oktober 2016

    Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

  • Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Anonym (orolig)

    Känns som alla är på facebook istället för här. Är jag den enda som ej är med på f.b? Alltså jag har ju konto där,men vill ej vara där förrän efter v 12

  • Mammatilljesperochkevin06
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-16 17:10:25 följande:

    Känns som alla är på facebook istället för här. Är jag den enda som ej är med på f.b? Alltså jag har ju konto där,men vill ej vara där förrän efter v 12


    Håller åxå med dig vad är meningen till denna gruppen annars lixom
  • Anonym (Ankan112)
    yeex skrev 2016-02-16 13:50:01 följande:

    Hej, jag hoppar in här om det är okej, plussade för typ en timme sedan på äl+11. Trodde inte det var sant!! Att det äntligen skulle bli min tur, nu hoppas jag bara att den lilla vill stanna i magen. Fyllde precis 23 och detta är mitt första barn :)

    Tankarna bara snurrar, vad gör man nu? Ringer någonstans, eller vänta?


    Själv ringde jag nästan på en gång! Väntar nu mitt första barn också 25 år gammal och har ingen aning om vad som väntar. Så fick komma och träffa en barnmorska efter en vecka och fick svar på lite frågor!Glad
  • othello
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-16 17:10:25 följande:

    Känns som alla är på facebook istället för här. Är jag den enda som ej är med på f.b? Alltså jag har ju konto där,men vill ej vara där förrän efter v 12


    Jag är inte med där. Tänkte gå med efter 12v.
  • Anonym (Ankan112)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-16 14:46:48 följande:

    Är så förbaskat jävla yr :( å så jäkla ont i skallen å ont nedre delen av ryggen bågon mer som har som mej?


    Mina första symtom var att jag hade ont i ryggslutet och plus att jag var så yr att jag till och med tuppade av när jag ställde mig upp för fort! Nu när jag i morgon får in i vecka 8 känner jag varken ömhet i ryggen eller är speciellt yr längre.. Men reser mig ändå rätt försiktigt för säkerhets skull ;)
  • HelenaSaga

    Anledningen till Facebook gruppen var för mig att det är så mycket enklare att prata där. Gruppen är hemlig och kan inte ses av nån än de som är med. Försöker hålla pratet om den på PM så det inte stör här men ibland krånglar det.

  • Anonym (orolig)

    Skönt att någon mer än jag inte heller är med där.

  • Anonym (orolig)

    Håller på att gå under av nervositet här.. dr ja träffade i söndags ska ringa med mina resultat av Hcg halten i blodet. Så att de ökar.. är jätteorolig att det ska minska o vara missfall på gång

  • SatuSv

    Linulii skrev meddelande till dig:) Vill gärna gå med i fb gruppen.

    När jag kollade på kalendern på jobbet idag så kommer det kännas en evighet att ens komma till vecka 12, nu är jag bara i v 4:/ och en evighet till rul... Känner mig själv så snart kommer det grova illamåendet och kräkningarna,har varit likadant varje gång..


    ??
Svar på tråden BF Oktober 2016