• okt_bebban

    BF Oktober 2016

    Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

  • Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Sabinac

    Igår fick sambon känna på sprattlet i magen för första gången! Tiden går verkligen supersnabbt, går in i v 17 idag. Ultraljud bokat till den 23 maj.

  • Alvsten
    Sabinac skrev 2016-05-02 07:51:19 följande:

    Igår fick sambon känna på sprattlet i magen för första gången! Tiden går verkligen supersnabbt, går in i v 17 idag. Ultraljud bokat till den 23 maj.


    Åh så underbart! Längtar så tills jag kan känna bebisen röra sig. Jag går in i vecka 15 idag.
  • Alvsten
    Dani84KR skrev 2016-05-01 20:27:44 följande:

    Hade på mig mina grav-jeans för första gången idag super go känsla


    Inviger mina idag på jobbet :) sjukt skönt!
  • Josber

    Idag går jag in i v 18 fortfarande liten mage och känner inget fladder! Någon mer än jag? Bara gått upp typ 1kg knappt det! På morgonen är jag typ platt.. så tråkigt! Haha

    Väntar med spänning och oro till RUL 16/5

  • Entjej93
    Josber skrev 2016-05-02 10:31:56 följande:

    Idag går jag in i v 18 fortfarande liten mage och känner inget fladder! Någon mer än jag? Bara gått upp typ 1kg knappt det! På morgonen är jag typ platt.. så tråkigt! Haha

    Väntar med spänning och oro till RUL 16/5


    Går in i vecka 18 på torsdag och känner inget heller. Har också bara gått upp 1 kg ungefär.. Dock har jag fått en liten mage som syns om jag har något åtsittande på mig :)
  • Dani84KR
    Josber skrev 2016-05-02 10:31:56 följande:

    Idag går jag in i v 18 fortfarande liten mage och känner inget fladder! Någon mer än jag? Bara gått upp typ 1kg knappt det! På morgonen är jag typ platt.. så tråkigt! Haha

    Väntar med spänning och oro till RUL 16/5


    Jag känner så, är v 17 16+2, tycker magen e liten och bara gått upp1,7kg, de e min första graviditet och känner att jag inte vet vad jag ska känna, när det kommer till fladdret e de gas eller va det maten jag åt eller e de bebis??? . har inte url för än 25maj, känns jätte långt tills dess, så hoppas allt e ok där inne.
  • orzia1

    Ang det här med att känna bebisen så är det inte onormalt att inte känna den så tidigt. Och med första så kan det ta tid.. jag brukar försöka likna det med som typ att det kittlar till i magen. Sen kan man ha moderkakan framtill och då dröjer det ännu längre innan man känner något.

  • Mabo90

    Jag är i v 16 och har gått upp strax över 2kg. Har absolut fått en liten mage och det är inte konstigt med en dotter som bara är 16 mån. Det sägs ju att magen kommer tidigare med andra. Känner små pickar nån gång av dagen????

  • JennyNG
    orzia1 skrev 2016-04-26 10:53:21 följande:

    Vad blev det för vagn? Vi har också rul den 16 maj


    Det blev en Emmaljunga i skin???? så ungen lä väl dö av värmeslag nästa sommar . Hehe

    Spännande. Ska ni kolla kön ?
Svar på tråden BF Oktober 2016