• Anonym (tittare)

    Ser min granne ha sex i trappan!

    Nu har jag sett min granne och hans tjej ha sex i trapphuset. De har ett stort glasfönster där han trycker upp henne och tar henne hårt.

    Gissar att de gillar att andra kan se. Men det är precis vid vägen så ALLA som åker eller går förbi ser.

    Jag bor i huset mittemot och ser allt. Jag brukar kolla men samtidigt tänker jag vilka sjuka människor. Är detta normalt?

    Ska påpeka detta brukar ske runt 2-3 tiden vardagar så inte många i rörelse då och inga barn lär ser. Men ändå sjuka människor eller överreagerar jag?

  • Svar på tråden Ser min granne ha sex i trappan!
  • Anonym (Joy)

    Självklart


    Cl4udio skrev 2016-02-14 19:34:11 följande:

    trycker han henne i röven med?


  • Anonym (tittare)

    Joy är det verkligen du som knullar framför alla? 

    Varför?

  • Anonym (Xerxes)

    Härligt med frigjorda människor. Själv åkte vi ut i naturen och knullade när vi var nyförälskade.

  • Anonym (Joy)
    Anonym (tittare) skrev 2016-02-14 19:42:47 följande:

    Joy är det verkligen du som knullar framför alla? 

    Varför?


    Går igång på det bara, lite udda kanske. Men jag gillar de;)
  • Anonym (tittare)

    Men vad händer om ni blir upptäckta? Vad är det som gör att du går igång på det?

  • Anonym (Joy)
    Anonym (tittare) skrev 2016-02-14 20:38:42 följande:

    Men vad händer om ni blir upptäckta? Vad är det som gör att du går igång på det?


    När vi blir upptäckta så tittar de flesta bort, för att sedan kasta några blickar över axeln.

    Svårt att förklara, men lite såhär. Spänningen är enorm, sen. Se vad jag får henne att njuta, jag är så jävla bra. Å gillar att bli uppmärksammad.

    Kan du förklar varför du blir kåt på det du går igång på?
  • Anonym (tittare)

    Sett någon som sett dig dagen efter? är det inte pinsamt?

  • Anonym (tittare)

    och ska du knulla henne ikväll?

  • Anonym (Joy)

    Japp, det är lika då. De törs inte se mig i ögonen, de tittar bort. Det värmer mig bara, njuter av övertaget jag har.

    Knullar varje kväll.

  • Anonym (tittare)

    knulla i trapphuset? så jag vet om jag ska hålla mig vaken :)

  • Anonym (Joy)

    Vet inte om det blir det eller leksaker ikväll än, får se vad som lockar mig mest;)

  • Ordinär Man

    Blir lite undrande över TS inledning. Kom, lite småsjukt, eller mysko i alla fall, är det ju. Men vad är det som skulle vara extra farligt om du barn såg det?

  • Anonym (tittare)

    Men skulle du vilja att ditt barn ser en kvinna bli påsatt framför dem? Menar man ser ALLT!

  • Aikido
    Anonym (tittare) skrev 2016-02-15 14:28:52 följande:
    Men skulle du vilja att ditt barn ser en kvinna bli påsatt framför dem? Menar man ser ALLT!
    Det ska börjas i tid. Det är väl bra om man får se allt? Vem vill åka ända till Hässelby bara för att glo på nån djävla softcore liveshow? När jag tittar på porr ska det vara så närgånget att man ser varenda liten inflammerad hårsäck. Kön, röda kinder och svett ska det vara annars kan jag lika gärna se Stefan och Krister torrhumpa i något folklustspel.
  • Ordinär Man
    Anonym (tittare) skrev 2016-02-15 14:28:52 följande:

    Men skulle du vilja att ditt barn ser en kvinna bli påsatt framför dem? Menar man ser ALLT!


    Jag trodde det var mannen som blev påsatt... ?

    Jag tror faktiskt inte att det skulle vara så farligt. Får väl förklara att de gör privata saker offentligt, och att jag tycker det är lite löjligt. Annars verkar det mest vara snipiga kärringar (av båda könen) som tar skada.
  • Anonym (tittare)

    SÅ du brukar åka till hässelby för att se folk ha sex? :P

  • Anonym (Joy)

    Kan man börja ta inträde snart då:P

Svar på tråden Ser min granne ha sex i trappan!