• sofiapalesjo92

    Syskon sommaren 2017

    Jag är 24 år och har en son född oktober 2013 och nu längtar jag efter ett syskon till sonen.

    någon mer som vill följas åt?

  • Svar på tråden Syskon sommaren 2017
  • Melton

    Jag tror jag gick upp 22-23 kilo och amningen fungerade inte för oss, vi fick inte igång det och kom typ ingen mjölk så det där med "du går ner allt när du ammar sen" stämmer inte på mig. Därför vill jag bara lite mer aktiv denna graviditeten (om det blir någon) och kanske inte gå upp så många kilo :)

  • Jeahla

    Jag har bim 22-24 typ. Tror jag har ÄL nu. Så.. Verkar som flera här har bim ungefär när jag har. Kör ni varannan dag eller nån taktik?

  • Santin
    sofiapalesjo92 skrev 2016-08-08 13:28:09 följande:

    Beklagar missfallet och lycka till på nästa försök


    Tack för omtanken. Här är det kust nu lite svårt räkna ut bim och äl då allt slås ur balans efter missfall så vi får se då allt kommer igång som det ska. Förhoppningsvis i september.
  • Melton
    Jeahla skrev 2016-08-08 19:22:16 följande:

    Jag har bim 22-24 typ. Tror jag har ÄL nu. Så.. Verkar som flera här har bim ungefär när jag har. Kör ni varannan dag eller nån taktik?


    Nej inte direkt, jag tänker ju mer på det än mannen så försöker få till det en del nu runt äl haha
  • Teresiat

    Klart det ska bli en graviditet melton!

    Kul, då är vi minst tre med BIM nästan samtidigt :).. Svårt när man inte vet när ÄL är, men tänker att vi kanske får till det tre ggr utspritt på den veckan vi har ÄL. Dvs denna vecka.. Ofta kan det vara utmanande för oss att hitta energin

  • Teresiat

    Klart det ska bli en graviditet melton!

    Kul, då är vi minst tre med BIM nästan samtidigt :).. Svårt när man inte vet när ÄL är, men tänker att vi kanske får till det tre ggr utspritt på den veckan vi har ÄL. Dvs denna vecka.. Ofta kan det vara utmanande för oss att hitta energin och tid bland jobb, barn, tjänsteresor etc. Vi är väl inga direkta "kaniner" egentligen :) förr var morgonen vår favorit tid, men sonen vaknar 06.00 så det går ju inte längre på samma sätt.

  • Jeahla
    Melton skrev 2016-08-08 20:26:18 följande:

    Nej inte direkt, jag tänker ju mer på det än mannen så försöker få till det en del nu runt äl haha


    Ah ja, tänkte försöka med varannan dag nu under ÄL men kan nog inte hålla mig ifrån att köra på varje dag ;) jag har alkohol förbud på killen nu också runt ÄL. Han tycker det är helt ok som tur är.
  • Fideli888

    Vi vill också ha syskon (dotter född 2015). Tog ut spiralen för en månad sedan och fick förskjuten menscykel så vi missade förra äl. Men nu är det snart dags för ny, till helgen tror jag :). Håller tummarna för oss alla :)

  • Teresiat

    Fideli, min knodd är också född 15. Råkar inte vara i mars? Tänkte om vi kanske hängt i samma BF trådar :)

Svar på tråden Syskon sommaren 2017