• Hateyou

    Någon som kan kommunicera med avliden hund?

    Jag är väldigt intresserad av att få komma i kontakt med ett medium/shaman som kan kommunicera med avlidna hundar som sagt.Finns det någon som är det här?Eller känner ni till någon som är äkta?Min tacksamhet till er som vill hjälpa till vore enorm.Snälla hjälp mig

    Om du har egen erfarenhet av medium/shaman som kommunicera med döda hundar, så vore det jättekul att få höra hur det gick

    Bästa hälsningar

  • Svar på tråden Någon som kan kommunicera med avliden hund?
  • Anonym (:-))
    Hateyou skrev 2016-09-16 16:05:56 följande:

    Jag blir rörd av din text. Har försökt få tag i Jeannette utan framgång. Snälla kan dt kolla om du har hennes mejl adress eller tel nummer eller annat sätt som jag kan få tag i henne

    kan du möjligtvis fråga din mamma vad det kostade?

    berättade Jeanette nåt mer om din fyr benta vän?

    kram


    Såg att Jeanette skrev att hon hade skickat PM till dig har du kollat där? Hennes hemsida verkar strula så jag kom inte in där för att ta hennes nummer. Tror det var nåt runt 600-700 och får hon inte kontakt på första försöket så provar hon igen.

    Ja hon skrev massor som min tös hade sagt, framför allt att hon hade det bra

    Men just det där: ibland känner matte stt hon vill öppna dörren för mig men kommer på att jag inte är där och blir ledsen... Men jag är där

    Det golvade mig totalt för hur skulle Jeanette kunna veta det om hon inte verkligen hade kontakt med henne??

    Hoppas det hjälper dig också att det i alla fall lättar sorgen lite
  • Hateyou

    Har inte fått pm av henne, varken här eller facebook. Be henne om hennes mail adress, så mailar jag henne.

    Lyckades hon på första försöket med dig? hur länge prata ni om din hund.

  • Anonym (:-))

    Har du kollat medelandeförfrågan på messenger dom fastnar där ibland

    Men ska se om jag får tag i henne

  • Anonym (gg)

    att man öppnar dörren en period efter att ens hund har dött tror jag alla gör. Det är ju en sån invand vana, klart man inte tvärslutar med alla vanor direkt. Givetvis vet detta "medium" detta och säger liknande till er. 

  • Anonym (:-))

    Kan även kontakta henne som Jeanette Sörensen på fb. Hon håller på att göra om sin hemsida

    Lycka till

  • Anonym (:-))
    Anonym (gg) skrev 2016-09-16 16:44:28 följande:

    att man öppnar dörren en period efter att ens hund har dött tror jag alla gör. Det är ju en sån invand vana, klart man inte tvärslutar med alla vanor direkt. Givetvis vet detta "medium" detta och säger liknande till er. 


    Visst är de så med mycket men man väljer ju själv vad man vill tro på.

    Men jag har svårt att tro att alla valpar har röda täcken hahaha

    Mammas grannes hund sa att hon hade ont i magen, hos veterinären nån dag senare konstaterades tumörer i hela magen också lite väl spesifikt för att någon ska kunna gissa sig till det. Men som sagt man väljer själv vad man vill tro på och vad som får en att må bättre
  • Hateyou
    Anonym (gg) skrev 2016-09-16 16:44:28 följande:

    att man öppnar dörren en period efter att ens hund har dött tror jag alla gör. Det är ju en sån invand vana, klart man inte tvärslutar med alla vanor direkt. Givetvis vet detta "medium" detta och säger liknande till er. 


    håller tyvärr med
  • Hateyou
    Anonym ( ) skrev 2016-09-16 16:58:16 följande:

    Kan även kontakta henne som Jeanette Sörensen på fb. Hon håller på att göra om sin hemsida

    Lycka till


    ok tusen tack.
  • Hateyou
    Anonym ( ) skrev 2016-09-16 17:19:28 följande:

    Visst är de så med mycket men man väljer ju själv vad man vill tro på.

    Men jag har svårt att tro att alla valpar har röda täcken hahaha

    Mammas grannes hund sa att hon hade ont i magen, hos veterinären nån dag senare konstaterades tumörer i hela magen också lite väl spesifikt för att någon ska kunna gissa sig till det. Men som sagt man väljer själv vad man vill tro på och vad som får en att må bättre


    var det Jeanette som sa det där med mag ont?
Svar på tråden Någon som kan kommunicera med avliden hund?