• Anonym (Jennifer)

    Minsta kuk du knullat med?

    Hur liten var den minsta kuk du knullat?

  • Svar på tråden Minsta kuk du knullat med?
  • Anonym (föredrar mindre)
    Anonym (Jennifer) skrev 2016-09-23 10:01:34 följande:
    Men var tror du din smärtgräns upp eller ner är för dig kukmässigt för att det ska vara skönt?
    19 tycker jag nog att gränsen går, krävs en hel del uppvärmning. Visst gillar jag det men inte alls lika mycket som med en mindre. Runt 12-13 cm föredrar jag men man kan inte få allt här i livet men jag är lycklig ändå! :)
  • Anonym (Sara)

    Minsta är en kille som hade en 9cm väldig tunn 

  • Anonym (Jennifer)
    Anonym (Sara) skrev 2016-09-23 10:29:47 följande:

    Minsta är en kille som hade en 9cm väldig tunn 


    Tunn som i smal och klen i tjocklek?
  • 11101
    Anonym (föredrar mindre) skrev 2016-09-23 10:27:29 följande:

    19 tycker jag nog att gränsen går, krävs en hel del uppvärmning. Visst gillar jag det men inte alls lika mycket som med en mindre. Runt 12-13 cm föredrar jag men man kan inte få allt här i livet men jag är lycklig ändå! :)


    Är en fördel med mindre att det i princip bara är att föra in den och köra, går att duka på ordentligt med på sambon.
  • Anonym (KK)

    Jag hade ett KK med 7-8 cm men han visste hur den användes så första gången jag tog i den blev jag yttersförvånad av storleken! Var riktigt bra sex!

  • Anonym (Bögpelle)

    Jag träffade en snubbe en gång med ett enormt paket. "Det här blir härligt! tänkte jag. "Paketet" visade sig vara sockar instoppade i kalsongerna:D och den riktiga var kanske 5-6 cm, som en liten styv daggmask mellan benen. Jag skrattade så mycket att snubben började gråta, och det blev ingen sex.

    Allt under 18cm i längd och mannen borde gå i celibat eller hålla sig till onani. 

  • Anonym (Sara)
    Anonym (Jennifer) skrev 2016-09-23 10:33:13 följande:
    Tunn som i smal och klen i tjocklek?

    Ja precis! låter väl som jag överdriver men den var inte mycket tjockare än ett finger. 


    Har haft sex med en till kille som hade ganska kort kuk men den va grov, det är iaf bättre! Annars är jag inte mycket för stora kukar, min kille har nog en 13 cm, ganska grov och den är perfekt. 

  • Anonym (Jennifer)
    Anonym (Sara) skrev 2016-09-23 13:48:23 följande:

    Ja precis! låter väl som jag överdriver men den var inte mycket tjockare än ett finger. 

    Har haft sex med en till kille som hade ganska kort kuk men den va grov, det är iaf bättre! Annars är jag inte mycket för stora kukar, min kille har nog en 13 cm, ganska grov och den är perfekt. 


    Som ett finger i tjocklek oj oj. Men 13-14 cm i längd funkar om den är grövre ja.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Jennifer) skrev 2016-09-23 13:54:58 följande:
    Som ett finger i tjocklek oj oj. Men 13-14 cm i längd funkar om den är grövre ja.

    Ja det var när jag va ung, han var väl 19år. Vi var ihop och när jag såg/kände hans lilla kuk (den var stenhård dock :D) så kunde jag inte avbryta där och då, för jag ville inte såra honom. Så det blev kanske 10 juck sen kom han. Så låg han där på mig o flämtade "åh va skönt det var!" Obestämd

  • Anonym (Jennifer)
    Anonym (Sara) skrev 2016-09-23 14:02:20 följande:

    Ja det var när jag va ung, han var väl 19år. Vi var ihop och när jag såg/kände hans lilla kuk (den var stenhård dock :D) så kunde jag inte avbryta där och då, för jag ville inte såra honom. Så det blev kanske 10 juck sen kom han. Så låg han där på mig o flämtade "åh va skönt det var!" 


    Gulligt
Svar på tråden Minsta kuk du knullat med?