• Svar på tråden Ni som planerar barn hösten 2016
  • Madss

    Är inte lika stressad över hela grejen. Så det är skönt :)
    Tror inte jag kommer bli gravid detta försöket, har inte känt något ännu iallafall. BIM (om man räknar enligt cykeln jag hade när jag tog p piller) är den 24e oktober.. Så vi får se! Vet ju inte alls om min kropp är i balans efter p piller stoppet men vi för hoppas :)

  • Linda2barnsmamma

    Okej men de e ju bara påt igen ;)

    Min kropp är helt mos... tror de e effekterna på att sprutan går ur kroppen.. mår som en hyena mina barn skrattar åt mig när jag tappar koncentrationen varje gång dom pratar med mig.. haha

    Åh så säger jag åt dom att koncentrera sig på saker...

  • Madss

    Hahaha! Låter inte så roligt, men ändå lite! :D
    Hur många barn har ni sen innan? :)

  • Madss

    Det va en rätt dum fråga med tanke på ditt namn haha.. Men hur gamla är dem? :)

  • Linda2barnsmamma

    Haha ja de e lite kul faktiskt.. speciellt när man blir tillrättavisad ...

    Dom är 5 o 7 :) ja va ganska ung när jag fick den första

  • Virvlande89

    Här händer det inget. Har ingen mens än (tre veckor och tre dagar efter jag slutat med piller). Var hos en bm igår och gjorde ett gravtest, det var negativt och hon rekommenderade att jag tar ett nytt om ingen mens kommit nästa vecka.

    Jag har förlikat mig med tanken att jag inte är gravid och att allt jag upplever (yrsel, ändrat smaksinne, "mensvärk", ömma bröst och vita flytningar) är biverkningar av att sluta med p-piller. Men hoppet finns ju ändå där. :)

  • Linda2barnsmamma

    Virvlande89

    Ja okej. Ja det är ju såå svårt att veta om det är biverkningar el inte... som ja skrev högre upp så är ja helt bäng i kroppen nu... tror det är för p sprutan går ut vart efter... haha ja e ganska jämlik med barnen just nu.. tjurar , gnäller , vill inte .

    . Haha

  • Virvlande89
    Linda2barnsmamma skrev 2016-10-19 17:34:50 följande:

    Virvlande89

    Ja okej. Ja det är ju såå svårt att veta om det är biverkningar el inte... som ja skrev högre upp så är ja helt bäng i kroppen nu... tror det är för p sprutan går ut vart efter... haha ja e ganska jämlik med barnen just nu.. tjurar , gnäller , vill inte .

    . Haha


    Det låter ju som en rolig tillvaro just nu då. ;)
  • Linda2barnsmamma

    Haha ohja... min man har helt plötsligt redan fått 3 barn ser han ...

    Han ska bara ana hur det blir sen !! Haha

    Fick någon konstig brun slemmig flytning igår kväll (såg ut som brunt med brunare mörka trådar). . Ursäkta äckelmeningen.. haha . Kanske är för att p-sprutan e på väg ur kroppen... men de kom bara en gång. Inget mer. Usch.

Svar på tråden Ni som planerar barn hösten 2016