• justsweet

    BIM FEBRUARI 2017

    Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

    Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

    Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

    Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

  • Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • BaraStina

    Hejsan! Jag skulle ha bim 4/2 men det har flyttats fram en vecka då jag tydligen har ÄL nu istället för förra veckan. Hade positivt ÄL test både då och nu, kanske något mer positivt nu (hann knappt kissa på stickan innan den visade positivt) och starka ÄL känningar. Tempar också med NC och FF vilka inte visar att det blev någon ÄL förra veckan utan har satt ut nya datum. Någon annan som varit med om detta?? :O

  • Heily

    Hej alla! Grattis till er som redan plussat och lycka till till er andra ????

    Detta test gjorde jag igår ( har bim den 2/2 eg)

  • HoppasPåEnTill
    Heily skrev 2017-01-30 10:08:48 följande:

    Hej alla! Grattis till er som redan plussat och lycka till till er andra ????

    Detta test gjorde jag igår ( har bim den 2/2 eg)


    Jag ser 2 streck
  • becca90

    ÄL + 9 idag med känningar i bröst och lite molvärk i magen. Var på apoteket idag och kunde inte låta bli att köpa den här lilla.. blir väldigt mycket större längtan men man kan drömma sig bort av att titta på den <3

    Har ni köpt något redan?

  • ewm
    becca90 skrev 2017-01-30 17:47:44 följande:

    ÄL + 9 idag med känningar i bröst och lite molvärk i magen. Var på apoteket idag och kunde inte låta bli att köpa den här lilla.. blir väldigt mycket större längtan men man kan drömma sig bort av att titta på den <3

    Har ni köpt något redan?


    Om jag har...... =( Listan är lång. Har en hel flyttkartong, kan inte bete mig. Haha

    Snuttefiltar, klädesplagg, mjukisdjur. Ja lite allt möjligt.
  • LinaJ87

    Hoppar in i tråden jag med. 29 (väldigt snart 30) och sambon 27. Första barnet, första försöket. ÄL+1. Två långa veckor framför mig. Som sagt bara första försöket, men kan inte låta bli att hoppas.

  • Sandrajian

    Hej allihopa! Hoppar in här från januari tråden :)

    Jag är 21 och även sambon, försöker med första barent och har aktivt försökt sen juli. Ett mf i bagaget..

    Äl är nu beräknad till 18/2 sååå långt kvar.

    Januari månad valde mensen att var över en vecka sen (som den aldrig är!) Så hann ju tyvärr hoppas på för mycket. Humöret uppe ändå och den här månaden kanske det är våran tur ????????

  • Mandypandy90
    Heily skrev 2017-01-30 10:08:48 följande:

    Hej alla! Grattis till er som redan plussat och lycka till till er andra ????

    Detta test gjorde jag igår ( har bim den 2/2 eg)


    GRATTIS!! :D
  • Mandypandy90

    Fick detta på eftermiddagen idag, hade kissat kanske 1,5 h innan och tyckte mig ana något ganska så direkt men vääääldigt svagt. Det nedre är ett ÄL test bara för att ni ska se var jag menar att strecket på gravtestet är.

    Vad tror ni? BIM-3 idag.

  • pimpim78

    Halloj,
    Vi har remiss för IVF och väntar på kallelse men fortsätter försöka hemma i väntan på detta. Har ju lyckats bli gravid med letrozol men fick ett tidigt missfall.
    I dag blinkande gubbe på äl testet och vi mös ikväll. Hoppas på fast gubbe i morgon bitti och mer mys antingen i morg kväll eller ons morgon........

Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017