• justsweet

    BIM FEBRUARI 2017

    Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

    Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

    Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

    Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

  • Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • ewm
    becca90 skrev 2017-01-31 18:56:47 följande:

    Åh... ja jag har också mensvärk och illamående attacker!!

    När ska du testa igen?


    Okej! Jag är så jävla rädd att jag bara är skenis. Som vanligt.

    Ska egentligen fixa rygg/nacke osv imorgon och det får jag inte om jag är gravid så sambon köpte ett testa-tidigt så jag kan göra det imorgon bitti. Är det också negativt så inväntar jag mensen =(
  • ewm
    becca90 skrev 2017-01-31 18:56:47 följande:

    Åh... ja jag har också mensvärk och illamående attacker!!

    När ska du testa igen?


    När ska du testa??
  • becca90
    ewm skrev 2017-01-31 20:17:35 följande:

    Okej! Jag är så jävla rädd att jag bara är skenis. Som vanligt.

    Ska egentligen fixa rygg/nacke osv imorgon och det får jag inte om jag är gravid så sambon köpte ett testa-tidigt så jag kan göra det imorgon bitti. Är det också negativt så inväntar jag mensen =(


    Jaa jag är också rädd att det jag känner är mellan äl och bim bara :((((

    Okej jag håller tummarna att fu får plus imorn!!
  • becca90
    ewm skrev 2017-01-31 20:18:19 följande:

    När ska du testa??


    Jag vet inte... lär ju testa varje dag hahaha... har testat kanske 7 ggr hittills hahah
  • Milou3

    Men hur många dagar efter äl eller innan bim testar ni?

    Varit gravid ett par gånger genom åren och har två barn och det tidigaste jag testat svaagt är på äl +11

  • becca90
    Milou3 skrev 2017-01-31 22:03:38 följande:

    Men hur många dagar efter äl eller innan bim testar ni?

    Varit gravid ett par gånger genom åren och har två barn och det tidigaste jag testat svaagt är på äl +11


    Imorgonr det äl + 11 för mig :)
  • Milie

    God kväll! Jag har BIM den 13:e februari och vill gärna vara med här. Egentligen har jag nästan alla cykler en för kort lutealfas, så det känns rätt hopplöst ibland. Den kan vara 7-8 dagar ibland för att sen slå till med 10 dagar. Eftersom jag fortfarande ammar min 1,5-åring så är det inget jag söker hjälp för än.

    Vad använder ni er av för hjälpmedel? Jag brukar köra NC men har tappat rutinen helt. Funderar på Billingsmetoden, men det verkar svårt.

  • ewm
    becca90 skrev 2017-01-31 20:56:20 följande:
    Jag vet inte... lär ju testa varje dag hahaha... har testat kanske 7 ggr hittills hahah

    Negativt idag också. Fy fan.... Är det aldrig min tur!? =( 


    Hoppas det går bättre för dig! 

  • ewm
    Milou3 skrev 2017-01-31 22:03:38 följande:

    Men hur många dagar efter äl eller innan bim testar ni?

    Varit gravid ett par gånger genom åren och har två barn och det tidigaste jag testat svaagt är på äl +11


    Testade idag äl + 12, bim-4.
    Ja man kan ju hoppas att det bara inte syns än men det känns fanemig hopplöst.Känns som om jag aldrig kommer få mitt plus. =(
  • becca90
    ewm skrev 2017-02-01 06:54:58 följande:

    Negativt idag också. Fy fan.... Är det aldrig min tur!? =( 

    Hoppas det går bättre för dig! 


    Men åhh, :( men det är för tidigt tror jah!

    Jag tog ett nyss.. negativt.. men jag har molvärk hela tiden nu och det är ju trots allt bim - 6 bara!
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017