• Johannus

    Farmen

    Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

    Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

  • Svar på tråden Farmen
  • KarlssonsKalle
    Linnis92 skrev 2017-02-15 12:50:12 följande:
    Torpet sänds bara på playen :)
    Jaha! Trodde dom skulle visa det under den vanliga sändningen....
  • Nandez

    Enligt tv-tablån så ska det ske magi när ett av djuren framträder. Spännande och se vad detta är eller om det är något överdrivet.

  • Klickerträna
    Linnis92 skrev 2017-02-14 22:23:00 följande:

    Men hörrni som ser torpet, kvällens avsnitt var ju faktiskt riktigt kul. Tyckte Bettan var klockren.


    Alltså jaaaaa 'Vad fan är klockan hos mig' skulle man ju kunna se regelbundet
    Så kul att Pia, Gutta och tjejerna på torpet verkligen gjort allt som i halv 8!
    "Här kommer jag med lite draget vildsvin!" BÄSTA . Bettan var ju störtskön

    - Jaha, men lagar du ofta mat här eller?
    - Det är mest när jag är hungrig, som jag känner att jag behöver laga mat. Annars är jag inte så jävla intresserad ska jag säga.
    Roligaste avsnittet hittills! Verkligen skoj att de kört hela konceptet som i halv 8!
  • Linnis92

    Öhm, är det ingen som sover i SBstugan nu? Timmy ligger hos Alexandra och Alex flyttade in till Syliane..m

  • Treansresa

    Det verkar tomt i sb stugan. Men tyckte de var ett riktigt dåligt avsnitt idag:(

  • Linnis92
    Treansresa skrev 2017-02-15 20:58:05 följande:

    Det verkar tomt i sb stugan. Men tyckte de var ett riktigt dåligt avsnitt idag:(


    Håller med. Hela Alex och Syliane grejen gör att jag börjar tröttna. Visserligen typiskt TV4.
  • Johannus

    Som vi sa tidigare det blir kaos när Alex ska vara storbonde. Han tar inte på allvar något utan drar undan allt.

    Såg ni när han skulle spada upp potatis? Orkade inte ens trycka ner foten på spaden...Nä usch vilken lathet han har.

    Nä skönt att det blir en ny storbonde nästa vecka.

  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-02-15 21:13:47 följande:

    Som vi sa tidigare det blir kaos när Alex ska vara storbonde. Han tar inte på allvar något utan drar undan allt.

    Såg ni när han skulle spada upp potatis? Orkade inte ens trycka ner foten på spaden...Nä usch vilken lathet han har.

    Nä skönt att det blir en ny storbonde nästa vecka.


    Vem tror ni han väljer till kämpe?
  • Treansresa

    Ja det var lite väl vinklat.

    Jag tror att en kille blir förstekämpe denna gång. Hoppas inte Nicklas

  • Johannus

    Jag tror han väljer Robban eller Timmy. Kanske för att Robban har ett humör som svänger.