• Anonym (Magrutor)

    Tycker du det är imponerande med magrutor?

    Tycker du det är imponerande med magrutor? 

    OBS: Om det är sexigt//attraherande eller inte har inte med saken att göra... Nu menar jag enbart om det är imponerande.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du det är imponerande med magrutor?
  • Anonym (Vadet skönt)

    Fan tänkte dela med mig av en bild men gick inte att ladda upp från telefonen

  • sextiotalist
    Mrs Okänd skrev 2017-04-27 08:20:56 följande:

    Ja, det är imponerande. Ligger ju hårt arbete bakom. Inte vem som helst som lyckas med det.


    Måste nog säga att jag imponeras inte det minsta av män som är kroppsfixerade och bor på gym.
  • Anton Chigurh
    sextiotalist skrev 2017-04-28 07:39:00 följande:
    Måste nog säga att jag imponeras inte det minsta av män som är kroppsfixerade och bor på gym.
    Fast, min goda Sextiotalare, du behöver inte bo på gymmet för att vara vältränad. Eller, vara kroppsfixerad...för att vara vältränad. Jag är ett levande exempel på att du kan va fit som fan utan att vara nåt av det du så försynt påpekar här.

    Och jo, jag tycker nog att jag är imponerande vältränad. För min höga ålder. Och nuförtiden, så tränar jag ganska måttligt, jag snittar väl 3 pass i veckan på gymmet å sen kommer promenaderna i guds fria natur på det. Att träna på gym är ren avkoppling, jag trivs på gymmet, även om det gör ont emellanåt(att köra till failure å sen några "halva" reps på det kan kännas....lite extrashiny.gif)men det det ÄR lik förbannat avkopplande och sak samma med långpromenaderna. Dom är också otroligt avkopplande men gör sällan ont. Håller jag mig på benen är det oftast en smärtfri aktivitet.

    Och så hoppas jag att du må få en trevlig helg.

    Mvh //Antonweights1.gif

     
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Crazzy

    Det är ju inget som fascinerar mig så extremt, men jag skulle säga att det är mer imponerande än ickeimponerande. Ligger ju ändå en del hårt jobb och självdisciplin bakom, tyder för mig på en person med karaktär. Och nej, folk utan magrutor är inte karaktärslösa, de visar säkerligen karaktär på andra sätt.

  • sextiotalist
    Anton Chigurh skrev 2017-04-28 09:47:45 följande:
    Fast, min goda Sextiotalare, du behöver inte bo på gymmet för att vara vältränad. Eller, vara kroppsfixerad...för att vara vältränad. Jag är ett levande exempel på att du kan va fit som fan utan att vara nåt av det du så försynt påpekar här.

    Och jo, jag tycker nog att jag är imponerande vältränad. För min höga ålder. Och nuförtiden, så tränar jag ganska måttligt, jag snittar väl 3 pass i veckan på gymmet å sen kommer promenaderna i guds fria natur på det. Att träna på gym är ren avkoppling, jag trivs på gymmet, även om det gör ont emellanåt(att köra till failure å sen några "halva" reps på det kan kännas....lite extrashiny.gif)men det det ÄR lik förbannat avkopplande och sak samma med långpromenaderna. Dom är också otroligt avkopplande men gör sällan ont. Håller jag mig på benen är det oftast en smärtfri aktivitet.

    Och så hoppas jag att du må få en trevlig helg.

    Mvh //Antonweights1.gif

     
    En del kvinnor och män har träning som intresse och trivs med det. De kan mycket väl få en väldigt snygg figur som resultatet av träningen.
    Men jag blir inte imponerad av en man som har sexpack på magen. Dels för att jag inte tycker det är imponerande av att ha som mål i en träning att få det där sexpacket.

    Det är en viss skillnad att vara vältränad mot att stoltsera med de muskler man byggt upp.

  • Johan75
    sextiotalist skrev 2017-04-28 10:02:47 följande:
    En del kvinnor och män har träning som intresse och trivs med det. De kan mycket väl få en väldigt snygg figur som resultatet av träningen.
    Men jag blir inte imponerad av en man som har sexpack på magen. Dels för att jag inte tycker det är imponerande av att ha som mål i en träning att få det där sexpacket.

    Det är en viss skillnad att vara vältränad mot att stoltsera med de muskler man byggt upp.
    Fast trådstarten nämner inget om något stoltserande. Hela grejen med att vara kroppsfixerad och bo på gymmet är ju bara något du har lagt in. Sen skriver du att det är sexigare med ett brett axelparti trots att trådstarten uttryckligen nämner att detta inte har med sexighet eller vad man finner attraktivt att göra. 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Tess)

    Jag jobbar på ett gym så jag ser sexpack hela tiden. Blir inte imponerad då det är en norm i min vardag.

    Fast förresten, nu tänker jag fel. Jag blir imponerad men bara av tjejer som har det då det är betydligt svårare för tjejer.

  • sextiotalist
    Johan75 skrev 2017-04-28 10:06:08 följande:
    Fast trådstarten nämner inget om något stoltserande. Hela grejen med att vara kroppsfixerad och bo på gymmet är ju bara något du har lagt in. Sen skriver du att det är sexigare med ett brett axelparti trots att trådstarten uttryckligen nämner att detta inte har med sexighet eller vad man finner attraktivt att göra. 
    Det svar på en vad en annan skrev, att hon var imponerad för att hon visste hur mycket arbete det låg bakom (jag vet för övrigt många män som har magrutor utan att behöva arbeta för dessa, bara allmänt vältränade, så inget större arbete där inte). Så mitt svar var till henne.
Svar på tråden Tycker du det är imponerande med magrutor?