• Anonym (Domedagen)

    Rättegång snart

    Min rättegång e snart. Ja gjorde nåt dumt o ska få mitt straff. Men min ångest och rädsla e ohållbar. Ja har en läkare o min kurator har blivit sjukrskriven. En psykolog skulle ringa i tors ingen har ringt. Det är

    Jätte tungt just nu. Ja va ute o gick förut o bara grät.. min man försöke trösta mig men just nu mår ja bara hemskt. J e mest rädd för hela grejen att JAG Ska ha en rättegåg liksom. Jag har erkönt o de inget mer med det. Men min ångest o oro i bröstkorget kväver mig. Jag behöver bara lite pepp & kanske nåt råd ja vet inte ens varför ja skriver detta

  • Svar på tråden Rättegång snart
  • Anonym (?!)

    Ibland är uttrycket "älska mig som mest när jag förtjänar det som minst för då behöver jag det som bäst" ett bra uttryck. Ts är såklart en människa med känslor som alla andra och som vet att hon gjort fel och är beredd att ta konsekvenserna.

    Vad mer kan man begära?

    Ts lycka till! Tror du handlar annorlunda framöver :)

  • Anonym (Tjej)
    Praktisk59 skrev 2017-05-24 07:50:22 följande:

    TS anser inte att brottet har drabbat någon annan än hen.TS verkar helt sakna förmåga att se att brottet påverkar andra.

    Och så skall vi ha sympati med en sådan.


    Vet du vad ts är misstänkt för? Kanske inte alls påverkat någon annan menar jag.
  • Anonym (..........)
    Anonym (?!) skrev 2017-05-24 07:53:43 följande:

    Ibland är uttrycket "älska mig som mest när jag förtjänar det som minst för då behöver jag det som bäst" ett bra uttryck. Ts är såklart en människa med känslor som alla andra och som vet att hon gjort fel och är beredd att ta konsekvenserna.

    Vad mer kan man begära?

    Ts lycka till! Tror du handlar annorlunda framöver :)


    Ts skriver EXAKT som en av Sveriges just nu kändaste bedragerska. När jag säger exakt så menar jag exakt - Samma sorts inlägg skrivna på bokstaven exakt likadant som henne.

    Hon ska även upp i rättegång nu. För andra gg, då hon fick en chans efter första men fortsatte blåsa folk.

    Även om ts nu bara råkar vara en tvillingsjäl till den här personen i sätt att skriva och stava så är det ändå inte synd om ts.

    Det SKA kännas när man ska på rättegång.
  • Anonym (Klarade mej)
    Anonym (Domedagen) skrev 2017-05-23 20:25:41 följande:
    Hej tack för fint svar. Det värmer faktiskt mer än du tror att se en nämndeman kommentera! tack!

    Jag e utredd och enligt frivården har jag inget övervakningsbehov och ger ingen kriminell attityd alls. Dom anser att ja borde dömmas till Samhällstjänst.  Jag har inga kriminella kompisar/umgänge och inte haft stökig uppväxt etc... Bra skrivet av dom tycker jag.
    Jag tror också att du kommer klara dej bra.
    Jag blev dömd för ett fruktansvärt brott som kunde ge mej 2 års fängelse och fick vänta också 1.5 år på rättegång. Som ostraffad fick jag villkorlig dom och 150 timmars samhällstjänst.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Klarade mej) skrev 2017-05-24 08:39:40 följande:

    Jag tror också att du kommer klara dej bra.

    Jag blev dömd för ett fruktansvärt brott som kunde ge mej 2 års fängelse och fick vänta också 1.5 år på rättegång. Som ostraffad fick jag villkorlig dom och 150 timmars samhällstjänst.


    Vad olika det kan vara. Jag satt häktad en månad innan rättegång. Alltså ingen väntan. Riskerade 4 års fängelse, fick 80 Tim samhällstjänst.
  • Praktisk59
    Anonym (Tjej) skrev 2017-05-24 07:58:21 följande:
    Vet du vad ts är misstänkt för? Kanske inte alls påverkat någon annan menar jag.
    Något som är så alvarligt att TS inte skriver om det själv
    och som gör att släkt och vänner inte har lust att trösta.

    Det finns många brott som är vidriga utan att ha offer.
    Ett rattfyllo som riskerar andras liv eller en terrorist
    som inte hinner spränga bomben.
  • Anonym (Domedagen)

    Haha.. Förlåt men kunde inte låta bli. Jag är inte Catrin hedlund om de va henne du syftade på?

    Dom som e nyfikna får gärna kontakta mig när ja fått domen och läsa. Jag har inget att dölja när ja fått domen.

    rättegången är nästa vecka.

    Detta är min första rättegång och mitt första brott ever!

  • paisa
    Anonym (Domedagen) skrev 2017-05-24 10:55:23 följande:

    Haha.. Förlåt men kunde inte låta bli. Jag är inte Catrin hedlund om de va henne du syftade på?

    Dom som e nyfikna får gärna kontakta mig när ja fått domen och läsa. Jag har inget att dölja när ja fått domen.

    rättegången är nästa vecka.

    Detta är min första rättegång och mitt första brott ever!


    Mazel tov! Bättre planering och utförande nästa gång! :D
  • Anonym (..........)
    Anonym (Domedagen) skrev 2017-05-24 10:55:23 följande:

    Haha.. Förlåt men kunde inte låta bli. Jag är inte Catrin hedlund om de va henne du syftade på?

    Dom som e nyfikna får gärna kontakta mig när ja fått domen och läsa. Jag har inget att dölja när ja fått domen.

    rättegången är nästa vecka.

    Detta är min första rättegång och mitt första brott ever!


    Hej Catrin! Ett tips är att inte skriva och agera på samma sätt överallt.
  • Anonym (Domedagen)
    Anonym (..........) skrev 2017-05-24 11:16:28 följande:
    Hej Catrin! Ett tips är att inte skriva och agera på samma sätt överallt.
    men jag ÄR INTE CATRIN hahaha.. ja e inte ens svensk!
Svar på tråden Rättegång snart