• Anonym (Domedagen)

    Rättegång snart

    Min rättegång e snart. Ja gjorde nåt dumt o ska få mitt straff. Men min ångest och rädsla e ohållbar. Ja har en läkare o min kurator har blivit sjukrskriven. En psykolog skulle ringa i tors ingen har ringt. Det är

    Jätte tungt just nu. Ja va ute o gick förut o bara grät.. min man försöke trösta mig men just nu mår ja bara hemskt. J e mest rädd för hela grejen att JAG Ska ha en rättegåg liksom. Jag har erkönt o de inget mer med det. Men min ångest o oro i bröstkorget kväver mig. Jag behöver bara lite pepp & kanske nåt råd ja vet inte ens varför ja skriver detta

  • Svar på tråden Rättegång snart
  • Anonym (Klarade mej)
    Anonym (Domedagen) skrev 2017-05-24 12:47:54 följande:
    men jag ÄR INTE CATRIN hahaha.. ja e inte ens svensk!
    Så rättegången är inte i Sverige då?
  • Anonym (B)
    Anonym (Domedagen) skrev 2017-05-24 10:55:23 följande:

    Haha.. Förlåt men kunde inte låta bli. Jag är inte Catrin hedlund om de va henne du syftade på?

    Dom som e nyfikna får gärna kontakta mig när ja fått domen och läsa. Jag har inget att dölja när ja fått domen.

    rättegången är nästa vecka.

    Detta är min första rättegång och mitt första brott ever!


    Vi behöver inte kontakta dig, fupen och domen kommer ju finnas på Flashback :)
  • Anonym (Domedagen)
    Anonym (Klarade mej) skrev 2017-05-24 14:35:31 följande:

    Så rättegången är inte i Sverige då?


    Alltså ja e svensk medborgare men bär inte ett svenskt namn. Som sagt ni får gärna kontakta mig. Jag finns i dagsläget inte på fb:)
  • Anonym (Domedagen)

    Kan ni som kommentera sluta med inläggen att ja är catrin för som sagt jag är inte Catrin. Släpp det!!!

  • Anonym (Klarade mej)
    Anonym (Domedagen) skrev 2017-05-24 15:13:45 följande:

    Kan ni som kommentera sluta med inläggen att ja är catrin för som sagt jag är inte Catrin. Släpp det!!!


    Catrin har så klart inte tillgång till internet....
  • Anonym (Domedagen)

    Nu e min rättegång över. Det gick jätte bra tror jag... dock kom två vittnen som LJÖG.Ja blev rätt chockad men dom hade inga bevis på denna lögn o ja har BARA sagt sanning. Så ja tror de lugnt. Åklagaren kom & prat med mig på pausen, tyckte ja va lite roligt.. Ja e glad att de över iaf! Domen kommer om två v o ja kan äntligen andas ut o börja om med mitt liv! Ja känner mig reedan positivt inställd till framtiden. Ja vill nog utbilda mig och kanske hjälpa andra. Är lite sugen på att bli sjuksköterska.. hjälpa andra.. de är nog mitt kall i livet! Kram! Ps! Läste att catrin inte dök upp på sin rättegång, hahahha tror ni fortf ja e catrin??!

  • Anonym (Klarade mej)
    Anonym (Domedagen) skrev 2017-06-01 19:05:20 följande:

    Nu e min rättegång över. Det gick jätte bra tror jag... dock kom två vittnen som LJÖG.Ja blev rätt chockad men dom hade inga bevis på denna lögn o ja har BARA sagt sanning. Så ja tror de lugnt. Åklagaren kom & prat med mig på pausen, tyckte ja va lite roligt.. Ja e glad att de över iaf! Domen kommer om två v o ja kan äntligen andas ut o börja om med mitt liv! Ja känner mig reedan positivt inställd till framtiden. Ja vill nog utbilda mig och kanske hjälpa andra. Är lite sugen på att bli sjuksköterska.. hjälpa andra.. de är nog mitt kall i livet! Kram! Ps! Läste att catrin inte dök upp på sin rättegång, hahahha tror ni fortf ja e catrin??!


    Vet inte om det är ett gott tecken med 2v väntan...
    Jag fick min dom efter 20min överläggning, under tiden sa min försvarsadvokat att det är ett gott tecken. Fick ju sedan också villkorlig dom.
    Det är synd att du inte kan ge en hint om vad brottet består av, du är ju ändå helt anonym här!
  • Anonym (Domedagen)

    Hej.. okej men detta är ett grovt brott. I åtalet. Dock har dessa vittnen uppgett felaktig info och om dom tror på dom så blir det nog grovt. Men min story är bra o de sanning plus så har jsg bevis på att de inte bör dömmas som grovt. Det är brott av ekonomiskt slag. Säger inte mer än så. Jag hoppas dom utvärderar det bra i två veckor och genomskådar deras lögn????

  • Anonym (Klarade mej)
    Anonym (Domedagen) skrev 2017-06-02 10:20:12 följande:

    Hej.. okej men detta är ett grovt brott. I åtalet. Dock har dessa vittnen uppgett felaktig info och om dom tror på dom så blir det nog grovt. Men min story är bra o de sanning plus så har jsg bevis på att de inte bör dömmas som grovt. Det är brott av ekonomiskt slag. Säger inte mer än så. Jag hoppas dom utvärderar det bra i två veckor och genomskådar deras lögn????


    Men du erkänner att du begått ett brott och det finns vittnen. Jag antar att du bedragit folk på Blocket eller liknande då.
  • Kjell2
    Anonym (Domedagen) skrev 2017-06-02 10:20:12 följande:

    Hej.. okej men detta är ett grovt brott. I åtalet. Dock har dessa vittnen uppgett felaktig info och om dom tror på dom så blir det nog grovt. Men min story är bra o de sanning plus så har jsg bevis på att de inte bör dömmas som grovt. Det är brott av ekonomiskt slag. Säger inte mer än så. Jag hoppas dom utvärderar det bra i två veckor och genomskådar deras lögn????


    Vad yrkade åklagaren på för straff?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Klarade mej) skrev 2017-06-02 07:44:28 följande:

    Vet inte om det är ett gott tecken med 2v väntan...

    Jag fick min dom efter 20min överläggning, under tiden sa min försvarsadvokat att det är ett gott tecken. Fick ju sedan också villkorlig dom.

    Det är synd att du inte kan ge en hint om vad brottet består av, du är ju ändå helt anonym här!


    Fick också domen direkt. Fick åka med poliserna till häktet och hämta mina saker sedan åkte jag hem.

    Mitt "brott" var grovt och jag var skyldig. Erkände inte dock eftersom jag faktiskt inte visste att det var ett brott!
  • Anonym (Domedagen)
    Kjell2 skrev 2017-06-02 10:38:12 följande:

    Vad yrkade åklagaren på för straff?


    1 års fängelse. Det gäller inte blocket bedrägerier. Vittnena är vittnen som inte sett/hört något. Det är folk som känner till rutiner på denna plats där brottet gick.

    Men dom talade inte sanning vilket ja tycker e tråkigt då man ändå lägger en Ed
  • paisa
    Anonym (Tjej) skrev 2017-06-02 13:17:03 följande:
    Fick också domen direkt. Fick åka med poliserna till häktet och hämta mina saker sedan åkte jag hem.

    Mitt "brott" var grovt och jag var skyldig. Erkände inte dock eftersom jag faktiskt inte visste att det var ett brott!
    hahahah du e med stil
  • Anonym (Tjej)
    paisa skrev 2017-06-02 20:08:18 följande:

    hahahah du e med stil


    What?

    Poliserna sa på lunchen att jag kan slappna av helt då det inte finns minsta risk att jag blev dömd. De hade rätt
Svar på tråden Rättegång snart